4 listopada 2008

Róże z liści klonu.

Pierwszy raz zobaczyłam róże z liści klonowych na blogu House of Art wykonane przez Latarnie morską -Agnieszkę . Spodobały mi się i poszukałam więcej informacji o tym jak się je robi .Wykonanie okazało się na tyle proste ,że nawet moja ośmiolatka wciągnęła się do zabawy . Podobają mi się coraz bardziej .i na pewno będą gościć u mnie co roku .




Szkoda że nie wiedziałam trochę wcześniej jak się je robi , nie trafiłam na czerwone liście ,albo po prostu klony w mojej okolicy na ten kolor się nie przebarwiały.
Właściwie róże robiłam z myślą o tym ,by powstał z nich wianek . Kilka z kwiatów eksperymentalnie przemalowałam złotym sprayem ,jednak naturalna barwa liści podoba mi się najbardziej.Całość oplotłam ozdobnym sznurem.

Wianek zawiesiłam w sypialni nad łóżkiem , myślę że ładnie wpasował się w jej klimat.

16 komentarzy:

  1. A ja chodzę po parku i myślę ile liści się marnuje! Piękne bukiety i wianek jeszcze ładniejszy.
    Ach te Twoje zręczne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Globalistka ma wielka rację ! Zręczne ręce - celne określenie. I od pomysłu do realizacji- u Ciebie chyba zawsze szybko. A efekty podziwiam podziwma. Mam pytanie- ile czasu zajeło Ci wykonanie tego wianka w całości? Zachwycają nie tylko róże ale też splot sznurka. No moja zuchwa - mocno poszła w dół. Czuje sie skończonym beztalenciem w tej dziedzinie. pewnie bym cos mocno naplatała i nikt nie wiedziałby - że to wianek....
    Mam prośbe - gdybys kiedys jeszcze miała chwilę czasu - przy tej okazji pokazać - jak taki wianek powstaje - choć kilka kroków- bardzo proszę. Bo sama nie wiem- gdzie byłam- gdy uczono wyplatać wianki (:
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i ja przylaczam sie do grona podziwiajacych!Chetnie popatrze jak takie wianki sie robi bo takze przegapilam te lekcje:-)Dodatkowo poprosze o krotka instrukcje powstawania tych pieknych roz! P.S.W odbiciu lustra widze baaardzo ciekawa sypialnie:-)Pokarz cala,plisss.Tez planuje powieszenie skupiska ramek a u ciebie wygladaja slicznie!Bede wdzieczna:-)Pozdrawiam cieplo .

    OdpowiedzUsuń
  4. klonowe róże... uwielbiam je na równi z "prawdziwymi" :))
    pieknie wyglądają w formie wianka - nigdy nie wpadłabym na pomysł, ze można je tak wykorzystać... piekne... a i mnie sypialnia, bardzo, bardzo zaintrygowała :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoba idealna do Twojej sypialni.Też poszukam jak się taki róże tworzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienne liscie klonu są najpiękniejsze i można z nich ciekawe rzeczy tworzyć . MOje gratulacje , pieknie wyszło .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory...Piękne wykonanie...
    I świetny pomysł z wiankiem.

    Ach co za sypialnia! Pozwoliłam sobie podejrzeć w lustrze;))
    Myślę, ze jeszcze kiedyś ją zobaczymy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe słowa !Ivon777,rzeczywiście jestem w gorącej wodzie kąpana . Co do wykonania wianka -około 35 róż ,każda z 6-7 liści ,w zależności od ich wielkości .Gotowe pomalowałam lakierem bezbarwnym w spraju.Zrobienie tej ilości róż zajęło mi około 2 godzin Następnie zrobiłam wianek oplatając kwiaty cienkim drutem.Potem okręciłam sznurkiem naokoło wianka pomiędzy każdą z róż i na koniec wewnętrzny rządek kwiatów naokoło każdej szypułki. Niestety u mnie w okolicy liści już zabrakło ,mam nadzieję że ktokolwiek zrozumie tą moją instrukcję . Znalazłam pod tym adresem filmik jak się je wykonuje http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-roe-z-lisci-klonowych
    Aniu co do zdjęć powieszonych na ścianie to zaczęłam od trzech ramek a pozostałe po prostu dowieszałam i w ten sposób rozrasta się ta moja galeria zdjęć.Sypialnia później jak przemaluję meble.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Masz dar do wykonywania wspaniałych rzeczy i kipisz pomysłami. Wianek swietnie wpasował sie w klimat sypialni, cudnie dobierasz dodatki. Jestem pod urokiem fragmentów Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Ita:))))
    Kolejna odsłona Twojego talentu!!!!
    Odwiedzanie Twojego bloga to prawdziwa przyjemność!:)))
    Dziękuję też za pamięć i zaproszenie do zabawy - wkrótce napiszę o swoich z książkami zażyłościach.
    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek rewelacyjny!
    Masz zdolne łapki i to bardzo...ja czasami też coś sama robię, ale te Twoje własnoręcznie zrobione przedmioty są istnie ciekawe...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ita wiec czekam ,maluj i pokazuj te ciekawa sypialnie:-)A tak na marginesie na jaki kolor chcesz malowac?pozdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ,chciałabym na kolor kawy z mlekiem (więcej mleka )Jest taki kolor w ofercie Dekoralu ,Cafe latte,ale nie lubię ich farb bo się błyszczą ,wolę Dulux ale nie mają podobnego .Chyba jak zwykle kupię barwniki i sama namieszam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Różyczki piękne,jutro zabieram się za ich produkcję :)A sypialnia,ach,och,ech........zachwyciłam się,proszę(wręcz nalegam) o więcej zdjęć!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo proszę o instrukcję jak powiązać klonowe róże w wianek, mam zrobione różyczki ale w żaden sposób nie mogę ich ce soba połączyć w wianek na drzwi. Prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  16. coż autorka nietety nie odpowiada na komentarze, ja też prosiłam ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails