4 lutego 2009

Skrzynka po owocach i końcówki od karniszy.

Wszystko zaczęło się od skrzynki po owocach ,gdzie ja miałam oczy ,że wcześniej nie dostrzegłam tej cienkiej sklejki z której jest zrobiona ! Jest świetna do wycinania różnorakich kształtów. W końcu mogłam zrobić etykietki do nalewek z wykorzystaniem nut. Ale jak to u mnie bywa ,zanim rozbroiłam skrzynkę na części pierwsze , natknęłam się na końcówki od karniszy . Zamieniły się w ozdobne chwosty.
Potrzeba tylko ,tych kilka rzeczy.







Szkoda, że znalazłam tylko jedną końcówkę ,taką naprawdę starą z łuszczącą się farbą .wystarczyło ją tylko maźnąć złotym kremem . Dla mnie najładniejsza .
Z zakładkami do książek ,było trochę trudniej .Chyba wymyśliłam sobie zbyt skomplikowany kształt .Cały czas myślałam ,żeby się nie zaciąć .......i oczywiście jak pomyślałam tak zrobiłam .Chyba to mnie zmobilizowało i udałam się do znajomego ,który ma specjalną wyrzynarkę do takich rzeczy . Na miejscu wyciął mi trzy jednakowe zakładki .

Całą resztę mozolnie wycinałam nożykiem z ostrzem trapezowym .



Powstały upragnione etykiety do nalewek .

Postanowiłam poeksperymentować z nutami ,zaimpregnowałam je bezbarwną akrylową wodną .Powstało coś na podobieństwo pergaminu , który doskonale się nadał do ozdobienia abażuru .
Lampa zakupiona latem ,na giełdzie klamociarskiej ,przemalowana i przetarta .

29 komentarzy:

  1. Wiedziałam,że warto było poczekać na Twój post. Jesteś czarodziejką, która z kija od miotły potrafi wyczarować cuda. Rżnie, piłuje, kombinuje i totalnie zaskakuje! BRAWO! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Itaaaaa!
    Ja nie moooooogę!
    Robisz cuda :))))
    I już sama nie wiem, co naj, naj, najpiękniejsze...
    Jesteś nieprzeciętnie zdolną i twórczą KOBIETĄ.
    Ogromnie cieszę się, że pokazujesz nam to wszystko i inspirujesz.
    A skąd Ty czerpiesz pomysły? Bo Twoja wyobraźnia chyba nie zna granic ;)) Na szczęście!

    Pozdrawia Cię cicha wielbicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O żesz Ty, wymiękam! Sama nie wiem, która z tych "produkcji" ładniejsza! Znaczy - te farfocle umieściłaś w tych od karnisza, tak? Patrzę do góry, ale moje karnisze mają te końcówki mniej atrakcyjne, może lepiej, bo już byłam gotowa je zerwać. Etykietki cudne, a każda wizyta u Ciebie to czyyysta przyjemność i spora dawka pozytywnych emocji. Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana to się rozszalałaś !! super kształt zakładek, chwosty rewelacja, lampa ma świetną podstawę, a stare nuty i ja uwielbiam :) nic dziwnego, że długo nic nie pisałaś - pełne ręce roboty miałaś przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woody! Wooooody! Soli trzeźwiących! Twoje posty od dzisiaj czytam na kolanach! Brak słów po prostu żeby wyrazić mój zachwyt!
    Wielkaś kobieto!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rewelacyjne pomysły.Chylę czoła .Niesamowite wykonanie.I chyba sie zapowietrzyłam już...brak słów mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nawet nie potrafię powiedzieć co ładniejsze.W jednym poście tyle pięknych rzeczy.Wszystko cudne..
    A lampę to bym Ci ukradła bez wahania....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na nowy post,czekałam i się doczekałam.
    A teraz bolą mnie pośladki,bo z wrażenia spadłam z krzesła!
    Cuda,cuda i jeszcze raz cuda wychodzą z Twoich rąk.
    Czekam na kolejne z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się ,że mnie odwiedzacie ,dobre słowa ,którymi mnie raczycie to miód na moje serce !!!
    IIooka ,dodam do Twojej rymowanki ,..tylko środków opatrunkowych mi już brakuje .
    Joanno ,dzięki ,mam nadzieję ,że jeszcze coś wykombinuję .
    Pasjonatko ,końcówki przewierciłam na wylot i przeciągnęłam sznur,którym później zawiązałam pocięte i rozkręcone kawałki sznura.
    Kamilciu , do roboty to ja zawsze coś mam ,a ile rzeczy już nazbierałam do następnych pomysłów !
    Olla ,wstawaj ...he he he szkoda kolan.
    li, dziękuję .
    aaggaa, z lampą tak szybko się nie rozstanę ,tez mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Ita:)))
    O znowu wysyp piękności!!!! Cudne wszystko. Podziwiam i talentu gratuluję. A zakładki to mi serce skradły... Ach....
    Pozdrawiam Cię ciepło
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. Ito! Jesteś takim niespokojnym duchem, który chomikuje i kombinuje co do czego. A potem wychodzą z tego niesamowitości. Ja też tak mam ale efekty gorsze niż u Ciebie. Gratulacje!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa z Ciebie kobitka...oj bardzo!:) Piękne wszystko...
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona tym co robisz Itko :) Cuda Ci wychodzą :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Elle

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i pomysłowe jak zwykle! Czekałam juz z niecierpliwością na Twój post i znowu się nie zawiodłam: same cuda! Chwost również pododba najbardziej mi sie ten, który jest i Twoim faworytem. Choc ja chwostów nie stosuje to i tak przyznaje ze Twoje są naprawde piękne! Fajny pomysł na zakładki i etykietki. Suuuper abażur!
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Choć walczę ze sobą ostatnio i wyrzucam sporo niepotrzebnych drobiazgów i innych "przyda się", to Ty motywujesz mnie do chomikowania, hehe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam- po przerwie (-:
    TRochę mnie nie było, a tu proszę ... Kapelusze z głów przede wszystkim nad twoimi kolejnymi pomysłami. Dawkujesz nam nadal ta emocje - w taki sposób, ze trudno jednoznacznie teraz mi określ;ic- co najniżej rzuca na kolana. No pod wrażeniem jestem wielkim.
    Przykro mi jedynie, że to okupione jest "wypadkami " przy pracy. Zalecam daleko idącą ostrożność !
    Materiałów opatrunkowych u mnie pod dostatkiem ... Ale lepiej, bys ich więcej nie potrzebowała. A swoja drogą jestem szalenie ciekawa / takie me zawodowe zboczenie/ jak prezentuje się Twoja apteczka ???
    Pewnie i ze zwykłej gazy potrafiłabyś wyczarować coś co spółce Matopat - pozwoliłoby podnieść ceny akcji (-:

    Pozdr. serdecznie


    P. S.
    czekam na pokaz ! zakupu na Allegro (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ito, nie wiem co powiedzieć: Wszystko jest prześliczne- chwosty rewelacyjne...masz wspaniałe pomysły i wielki talent.
    Zapraszam po wyróżnienie- widzę ,że już mnie uprzedzili, ale co tam... przyjmij i ode mnie:)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj otrzymałam wyróżnienie i czym prędzej biegnę do Ciebie , aby Cię uhonorować ,a tu niespodzianka.
    Itko ja nie mogę ty chyba nie śpisz po nocach tyle nowości . Wiedziałam ,że szykujesz coś specjalnego , ale wybacz ....brak słów podziwu .

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie!!! Wchodzilam po kilka razy dziennie na Twoj blog w oczekiwaniu na nowosci. Mnie rowniez zatkalo i powalilo. Twoj tworczy geniusz nie ma sobie rownych!! Chwosty od razu "papuguje". Oczywiscie sama nie wpadlabym na ten pomysl. I znowu bede niecierpliwie czekac na nastepne posty. Violcio11

    OdpowiedzUsuń
  19. ........brak słów......no normalnie brak..... ehhhhh-cudności.
    sylwia15a

    OdpowiedzUsuń
  20. szapo-ba :) Jesteś niesamowita!
    Zapraszam do mnie po nagrodę, chociaż pewnie dostałaś ją już nie raz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. po prostu odjęło mi mowę... autentycznie nie wiem co powiedzieć.Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Paula ,oszczędzaj się mamusiu i już więcej nie spadaj ,bo dyskomfort będziesz odczuwać przy karmieniu ...ha ha ha .
    Alicjo miło mi ,ale moje zakładki nie dorównują Twoim Retro Charm.
    Magodo ,Elisse,Yrso,Moniko ,Bardzo dziękuję za wyróżnienie .
    Moniko ,nie mogę do Ciebie trafić ,podaj namiary na swój blog .Masz niedostępny profil,a najłatwiej przez niego trafić.
    Ivon wspomniałaś o gazie i od razu trybiki w głowie się rozkręciły ...kto wie ..hi hi hi.Zakup allegrowy czeka aż nad nim popracuję ,wtedy zaistnieje na blogu.
    Violcio,miło że warte są papugowania , doradzę tylko,jeżeli będziesz używać jedwabnego sznura końcówki warto zabezpieczyć przed rozkręcaniem .Ja zamoczyłam je w roztopionym wosku.
    Madziu,Elle,Asiu ,Sylwio , Szewczykano, dzięki za odwiedziny i miłe słowa .

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuje za dobra rade :-)). Material mam juz naszykowany, jeszcze tylko lece kupic sznur.
    Violcio11

    OdpowiedzUsuń
  24. Ito, adres mojego bloga to www.zascianek.blogspot.com , ja naprawdę nie wiem co z tym profilem, tyle razy zaznaczałam, że ma być dostępny i nic..
    W każdym razie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mówiłam Ci już że jesteś genialna, mogę to powtórzyc jeszcze setki razy.Cudne to wszsytko ot co
    posyłam moc serdeczności, z powrotem poproszę trochę Twoich pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  26. Do Ciebie jak zajrzę, to zawsze mi szczęka opada...

    OdpowiedzUsuń
  27. o rany!! nie zaglądałam do Ciebie kilka dni i teraz nie mogę tchu złapać z wrażenia!!!
    zakładki pierwsza klasa!!! a etykietki na butelki... brak mi słów!!!
    pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne te zakładki do książek!!!!
    W ogóle to wszystko cudne - patrzę i podziwiam. I pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. JESTES NIESAMOWITA!! PRZYSSAŁAM SIĘ DO TWOJEGO BLOGA I CZYTAM, CZYTAM, CZYTAM. OCZU NIE MOGĘ NACIESZYĆ.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
Related Posts with Thumbnails