25 marca 2010

Prawie pałacowo.







Wystarczy , nie będę Was więcej męczyć ! Wpadłam na chwilkę , trochę odsapnąć od porządków i zapodać moją wersję pałacowego wystroju w wersji mini , traktujcie to ,jako mały żart dekoracyjny.
Dawno temu trafiła mi się maleńka konsolka , niedawno dwa mini świeczniki a ostatnio jakby specjalnie do kompletu lusterko. Na początku nie pasowały do siebie kolorystycznie , różne odcienie złota ,biała ramka lustra , na dodatek nie jestem zwolenniczką złotości (i może na przekór temu w jadalni kilka takich elementów zagościło ). Ale jak tak wszystko razem zległo obok siebie ,stwierdziłam ,że jako mini dekoracja , traktowana z przymrużeniem oka w kolorach starego złota będzie najlepiej wyglądać. Przemalować zawsze kiedyś mogę , prawda?


Najwięcej malowania wymagała ramka lustra . Pomalowałam ją na początek złotą farbą w sprayu , następnie brązową akrylową wodną ,a po wyschnięciu przetarłam kremem do złoceń w odcieniach starego złota i złota.
Konsolkę i świeczniki spatynowałam brązem i tak jak przy ramce przetarłam złotościami.
Pałacowy komplecik wyszedł nawet niezły ,pod warunkiem ,że nie będzie się go brać na poważnie!
Tutaj ,jeszcze przed zmianami.
Koniec przerwy , trzeba maksymalnie wykorzystać ładną pogodę , weekend podobno ma być już deszczowy ,lecę się dosłonecznić przy okazji prac ogrodowych.
Wiosenne pozdrowienia ślę!

41 komentarzy:

  1. Ito, nie prawie, tylko bardzo pałacowo się zrobiło u Ciebie :)
    Ładnie to wszystko ze sobą współgra a jak się już opatrzy zawsze można zmienić :)
    Pozdrawiam wiosennie i pracowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i własnie taki kolorek lubię przepiękne, super ze nie jestem sama bo wszyscy tylko biel a tu prosze doceniono braz
    pozdrawiam miłych porządków

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie ta palacowa aranzacja.Zdobione lustro i konsolnka przecudowne.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak najbardziej biorę to na poważnie :P Istna pałacowa dekoracja :) Cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... Ale cudnie klimatycznie:) W takim lustrze to nawet swoje odbicie musi wydawać się piękniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) Na konsolce brakuje tylko świeżych kwiatów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle wyczarowałaś niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantazja, humoreska, kaprys czy burleska? ;-)))
    Pozwoliłam sobie pojechać po skojarzeniach muzycznych z racji formy i nuty żartu.
    A poważnie, jesteś Mistrzynią dekoracji i aranżacji! Zawsze się zastanawiam...co tym razem wymyśliłaś, czym świat zadziwisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersal,że mucha nie siada ! Masz talent kobito. Hej

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wszystko wyszło! Pałac pełną gębą, że się tak po chłopsku wyrażę...

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, zabawne maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Itusia, cudny komplecik "skleciłaś" i pięknie go pomalowałaś.
    Faktycznie wszystko razem tworzy mały, pałacowy "zestaw" :)
    Teraz przeglądając się w lustrze, będziesz widziała odbicie królowej :)
    Moc słonecznych pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, ciesze sie ze i u Ciebie takie rzeczy mozna zobaczyc, bo w moim posiadaniu znajduje sie tez takie lustro i krysztalowy kinkiet, ale zawsze sobie myslalam ze tego nie pokaze bo moze zbyt wystawne. POwiesilam te rzeczy w sypailni, bo tam malo kto zaglada, ale jak widac u Ciebie swietnie sie prezentuja, popatrze wiec i na moje laskawszym okiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący zakątek!
    Fajna zabawa i odskocznia od standarowego urządzenia wnętrza!!!
    Pozdrawiam między dosłonecznianem się!!!
    Virginia

    OdpowiedzUsuń
  15. Aranżacja prawdziwie pałacowa , a nie prawie..
    Lustro jest piękne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ales zapodała piękne klimaty:)
    Cudnie.... jak zawsze... Ci to wyszło. Zazdroszczę talenu:)do obdarowywania "drugim życiem" Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie pałacowe elementy w jadalni,to posiłki też pewnie podajesz iście królewskie?;)
    Fajnie to wszystko ze sobą współgra.Jak zwykle masz świetne wyczucie stylu.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też się bardzo podoba, lubię takie zestawienia ,...no i złoto((:

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wygląda, Ja też szukam takiego zdobionego lustra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiscie palacowo ina dodatek zabytkowo ;-) bo jak piszesz "stare" zloto. Na pewno w adalni prezentuje sie swietnie.Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni wszystko ujednoliciłaś. Wyszło miedzianie i przez to nie świeci po oczach:) Jest super!
    Dzięki Ito za maila! Wreszcie kupiłam to co chciałam. Inny niż Twój namiar, ale mam nadzieję, że uda mi się zrealizować swój zamysł :)
    Słoneczne promyki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami warto łamać ... kolor ;))

    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylowo, pięknie i elegancko.Czasem warto pójść na ustępstwa wobec samej siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. całość tworzy piękny i niepowtarzalny zestaw aż trudno powiedzieć i uwieżyc ze to nie komplet był. pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo, teraz to znalazłyśmy się zupełnie w moich ulubionych klimatach! :)
    Komplecik bardzo urokliwy i bardzo piękny, zwłaszcza, że nie biały. ;))
    Aż się zdziwiłam, że nie doklejałas żadnych fragmentów z innych przedmiotów! :)))
    Pozdrawiam, jak zwykle, serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta wersja jest super !!! Bardzo mi się podoba.
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem co napisać poza tym, że wolałabym żebyś częściej i gęściej pisała i wklejała fotki. No ale wiem, jesteś zapracowana :) Widać po efektach :) Ja też ostatnio w ogrodzie, ale chwilami, bo mi się szkrab pochorował... coś już zakwitło ? Bo u mnie dwa żonkile :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt jak zawsze (bez wazeliny)fantastyczny.
    Dzięki za moc inspiracji.
    Wg Twojej 'recepty"próbuję zdziałać stojak pod książkę dla córci.Jednak tylna deseczka stwierdzam jest za wysoka,muszę ją przyciąć więc i dopiero wówczas czeka mnie najprzyjemniejsze wykańczanie...POzdrawiam-aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko wygląda iście pałacowo i przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiecham się pod nosem:-)bo na podobny trafiłam ,tylko bez kinkietów bocznych...i wciąż zdecydować się nie mogę czy go przemalować czy zostawić w oryginale:)ale spoglądając na Twoje lustro chyba się zdecyduję:)P.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lustro i konsolka swietnie sie dopasowaly.Juz od dawna sama ogladam sie za konsoka.Jakos na razie nigdzie nie trafilam.Mam nadzieje ze teraz kiedy zrobilo sie cieplo na gratach bedzie masa wszelkiego dobra.Na razie jestem na etapie szukania zyrandola do kuchni.Chyba wybiore sie do Ciebie do Twojej graciarni.Pozdrowienia dla calej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ita Ty to masz szczęście do różnych drobiazgów wpadających w ręce! No i jeszcze potrafisz z nimi różne cuda robić, ale to już powszechnie wiadomo!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie!!!
    Na serio i z przymrużeniem oka ;)
    Podoba mi się to zestawienie!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie to wymyśliłaś a realizacja zachwyca. Oj,zdolne te Twoje rączki ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ahoj, tak to je nádhera - zrcadlo, konzolový stolek i svícny. Hezký víkend. Iva

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę fajnie to wygląda :-) Zresztą co nie wygląda u Ciebie fajnie ...
    Buziaki
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny komplecik i wszystko co robisz. Od jakiegoś czasu obserwuję Jagodowy Zagajnik (mam go w swioch ulubionych)i podziwiam Twoje fantastyczne pomysły. A jak bardzo mi się podobają świadczy fakt, że sama zaczęłam pisać.
    Gratuluję Ci pomysłowości i wyczucia stylu.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylowo i pięknie. Bardzo mi się podoba.
    Jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zupełnie nie zgadzam się z tytułem posta. Nie jest "prawie" pałacowo. Jest pałacowo w rzeczy samej! Naturalnie wszystko co tworzy Królowa Dekoracji Królestwa Inspiracji - jest iście królewskie, pałacowe ... i nikt w to nie wątpi. Lawiny komentarzy pod każdym z Twych postów już dawno powinny skłonić Cie do tego, by pójść dalej... książka , cykliczne publikacje w mediach ...
    Ale mam świadomość, że nie szukasz rozgłosu , że skromność twa też nie kieruje Cię w stronę ostrego światła. Na szczęście wiemy, gdzie Cię znaleźć ...

    Droga Ito - przyjmij dziś proszę życzenia zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
    Wesołego Alleluja.
    Załączam moc wiosennych pozdrowień i serdecznych uścisków .

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczne te pałacowe klimaty ... Pozdrawiam Cie gorąco i Zdrowych , radosnych i ciepłych świąt Ci życze i odrobinę wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails