25 maja 2018

Łóżko ze złomu .

Przyznałam się już kiedyś ,że ze mnie złomiara  😂 nic na to nie poradzę ,że ciągnie mnie do złomu ☺ a tak na poważnie znalazłam tam już niejedną perełkę . Jedną z nich jest stare metalowe łóżko  znalezione 2 lata temu , aż wstyd ,że tak długo czekało na odnowienie 😜
Na początek porządnie umyłam je Karcherem , potem wyszorowałam drucianymi szczotkami , po dokładnym odkurzeniu ze rdzawego pyłu przemyłam Nitro . Nawet miałam ochotę zostawić je takie przyrdzewiałe , jednak w związku z tym ,że ma stać na tarasie , zdecydowałam się jednak pomalować je na czarno .
Pewnie w oryginalnej wersji miało sprężyny ...na złomie ich nie znalazłam ☺ ☺ ☺ może i lepiej . Zbudowałam legowisko z desek , na tarasie praktyczniejsze rozwiązanie .
Gdy tylko odnowione łóżko stanęło na tarasie , trafił mi się na giełdzie , chyba w ramach nagrody , piękny w swej prostocie  komplet toaletowy , dzban i misa dopasowały się do wcześniej zakupionych pojemniczków toaletowych . Dopóki nie nacieszę nimi oczu ,postoją na tarasie , potem pewnie postawię komplet w łazience .
Pogoda dopisuje , więc wszyscy domownicy chętnie korzystają z tarasu ,jest  kącik wypoczynkowy , kąt jadalny ...
chyba jedynie brakowało kącika  sypialnianego  😆
Zielnik się rozrasta , kilka odmian bazylii , bo nie wyobrażam sobie letnich posiłków bez pesto ...
i właśnie z myślą o pesto kupiłam na giełdzie stare porcelanowe misy-moździerze , niestety bez tłuczków , ale już wiem  gdzie można takie nabyć ☺ 

Waga składak , złożona z różnych części , sam mechanizm wagowy nabyłam na ostatniej , tak bogatej w trafienia giełdzie , stojak to podstawa od lampy kupiona dawno temu na klamotach  , łańcuszki zapasy magazynowe a szalki to metalowe półmiski kupione za kilka złotych w sklepie i pomalowane na czarno , tym sposobem mam wagę szalkową o której marzyłam od dawna  😍







Wszystkich odwiedzających Jagodowy pozdrawiam ciepło i do miłego 💋

82 komentarze:

  1. Pięknie! Przyjemnie na takim łóżku poleżeć albo posiedzieć :)
    Ja z kolei mam sam tłuczek, bez miski :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć na złom ☺ dzisiaj wyrwałam
      stamtąd siedzisko od maszyny rolniczej ☺ ☺ ☺

      Usuń
  3. Jak ma się taki taras to nie dziwota że chce się wypoczywać, mnie użekły meble wypoczynkowe zastanawia mnie jedno jak desczz pada to musisz to wszystko chowac i miec miejsce na zimowanie takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do połowy taras jest zadaszony , więc w razie deszczu nic nie muszę chować ... no chyba ,że przyjdzie nawałnica i huragan jak w zeszłym roku ☺ ☺ ☺

      Usuń
  4. Sama nie wiem od czego zacząć:)))łóżko jest super u mnie sporo rzeczy pochodzi ze złomu:))miałam zaprzyjaźnionego pana.który odkładał mi różne złomowe perełki:))))zestaw łazienkowy cudoooo:)))cały taras jest niesamowity,piękny i wyjątkowy:)))można na nim odpoczywać bez końca:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć takie znajomości ☺ ☺ Dzięki za miłe słowa .
      Pozdrawiam ciepło .

      Usuń
  5. Jak ja lubię Twoją pracownię i wszystko co z niej wychodzi! Za każdym razem podziwiam pomysłowość :) A to łóżko na tarasie, to jak z filmu "Nigdy w życiu" :)
    Mam ochotę spapugować Twój kominek - czy mogę? A jeśli tak, to czy masz gdzieś jego projekt, tzn. jakie elementy trzeba zamówić i o jakich rozmiarach, by powstało takie cudeńko? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany Ituś, zaległabym i polegiwałabym! :) Pięknie masz na tym tarasie :):) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super extra czad Że ja też nigdy na tej naszej gieldzie nic ciekawego nie moge znaleźć. Pewnie słabo szukam A prawdą jest, że strasznie dawno tam nie zaglądałam Dziekuje za cudne zdjęcia Miło do Ciebie wpadać Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny taras.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, pytanie za pewne głupie... Ma Pani na myśli takie zwykłe złomowisko, do którego oddaje się złom/metale itp? W życiu nie byłam i nie pomyślałabym, że takie cudowności można znaleźć.
    Taras.... bajka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle mega fajna przeróbka :-) Muszę przyznać, że z wielką zazdrością obserwuję ten taras. Mam wrażenie, że jakbym na niego weszła, to oda razu czułabym się jak u siebie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze marzyłam o łóżku na balkonie. Pięknie urządzony taras. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. :)w ogóle się nie dziwię, że spędzacie tyle czasu na tarasie. Jest bajeczny
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Taras przepięknie urządzony , wszystko zrobione przez Ciebie, jestem pełna podziwu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pięknie u Ciebie. Łóżko szok. Bardzo dobra robota
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, jha bym je wstawiła do sypialni :) Sami teraz robimy remont i renowację naszych starych mebli. Łóżko już gotowe, zastanawiamy się tylko jaki materac wybrać, bo ostatnio męczy nas kręgosłup i się powoli wprowadzamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspirujący blog, pełen pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki taras to marzenie. Cudownie, że masz tak unikalną pasję, a jakie cuda tworzysz ze złomu. Łóżko jest genialne, nic tylko zachwycać się Twoją kreatywnością. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem wielką fanką twojego tarasu a łóżko wyszło świetnie. Sama poszukuję podobnego zestawu ,,łazienkowego" . I u mnie gratek ze złomka czeka i czeka... może doczeka się w tym roku? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny taras, totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny jest Twoj taras, bardzo zachecajacy do relaksu, poczytania a takze drzemki w niezwykle magicznym miejscu.
    Masz dobry gust i zmysl dekorowania co widze rowniez na grafice Twego bloga - elegancka, niby kolorow nie brakuje ale sa dobrane i stonowane, bez pstrokacizny i zageszczenia.
    Serdecznie pozdrawiam -
    https://dusty36.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ przytulnie i klimatycznie. U mnie w tym sezonie głównie zioła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super łóżko...Lata temu u ukochanej babci spałam na metalowym łózku ze sprężynami:) Waga cudo!!!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lozko cudownie zrobione! bardzo piekny taras. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać nie ma rzeczy, którym nie da się dać drugiego życia. Wystarczy troszkę wyobraźni i poświęcenia swojego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ..czyli i noce zapowiadają się na tarasie..uściski

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Łóżko wygląda jak z salonu meblowego :) Złom zyskał nowe życie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja to zawsze powtarzam, że ludzie zbyt wcześnie rzeczy wyrzucają, które doskonale się jeszcze mogą komuś przydać. To jest niesamowite jak wiele skarbów się tam trafia i jak czasem trochę pracy może je zamienić w prawdziwe cuda, o które ludzie chętnie by się bili. Jak w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak widać wystarczy dobra ręka do tego żeby dać drugie życie czemuś to już było spisane na straty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne jest to, że te łózko wygląda idealnie, w stylu retro, a zarazem jest czymś zrobionym z recyklingu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowite :-) Całość wygląda naprawdę przepięknie i bajecznie! Trzeba mieć niezwykły talent żeby tworzyć takie cuda z rzeczy, których nikt już nie chciał :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dostanę urlop to postaram się zaskoczyć wszystkich w domu i stworzyć coś bardzo podobnego. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  33. Do tego u Ciebie klimatu idealnie się wpasowało:) Bardzo podoba mi się to łóżko, jednak u mnie w domu bardzo dziwnie by wygladało.

    OdpowiedzUsuń
  34. Taras urządzony ze smakiem ! Łóżko prezentuje się wspaniale, a i szafeczki-stoliczki przy nim - świetne !!! Fajnie to wszystko razem wygląda. Napatrzeć się nie mogę... to taki dodatkowy pokój na lato ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A powiedz mi gdzie dokładnie takich skarbów szukac? Bo ja to w życiu nie trafiłam na takie perełki, ale też może słabo się staram. Generalnie taras bardzo fajny, mega mi sie podoba. Ja mam całkiem inny styl, ale już mi się w sumie znudził

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze pięknie :) w weekend wybieram się na pokusy do Jeleniej Góry na targ staroci, ciekawe co przywiozę :)
    pozdrawiam! Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. Za co byś się nie wzięła to jest mistrzostwo świata:) Genialna kobieto, twórz dalej, bo ja kocham tu przychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To bardzo ważne, żeby dbać o naszą planetę i wykorzystywać rzeczy powtórnie, nadawać im drugie życie. Tobie to się udało - gratuluję :)! Efekt fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka szkoda,że to miejsce umarło...

    OdpowiedzUsuń
  40. Blog ten jest wspaniały! Tak wiele tu inspiracji - np. te łóżko ze złomu :) coś cudownego. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja droga, za długi urlop sobie od nas zrobiłaś, odezwij się! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry...zaglądam niemalże każdego dnia z nadzieją że Pani wroci. Bardzo proszę...

    OdpowiedzUsuń
  43. No proszę, jaki eleganckie łóżko...

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely blog. Thanks for sharing with us.

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak bardzo żałuję, że już tutaj Pani się nie pojawia. Uwielbiam tu zaglądać. Co parę dni zaglądam z nadzieją, że może jednak..... Bardzo szkoda. Jest Pani ogromną inspiracją dla innych. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dominika Palowska5 lutego 2019 19:37

    W sumie jeśli ktoś jest kreatywny i ma jeszcze czas na renowacje to takie łózko jak najbardziej można zrobić :) Ja do siebie do pokoju kupiłam łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200/ i jak najbardziej jestem z tego zakupu bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  48. Najważniejsze, to być kreatywnym! Ja, marzę o tym, aby moje mieszkanie było w pełni nowoczesne. I między innymi dlatego jestem częstym gościem w sklepie internetowym https://interblue.pl/wylaczniki-i-wlaczniki,c,62/ który posiada w swojej ofercie wiele urządzeń mogących usprawnić funkcjonowanie domu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Łóżko kapitalne, idealne do odpoczynku i relaksu w ciepłe, letnie dni. Taras też robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie pomyślałbym o tym, aby wystawić na taras łóżko - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  51. ale ciekawy pomysł nie wpadłabym na to

    OdpowiedzUsuń
  52. wow super pomysł, na to bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny efekt końcowy łóżka! Super pomysł :) Bardzo lubię kiedy stare rzeczy dostają drugiego życia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Super pomysł! Łóżko cud malina. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko pięknie wygląda. Tekstylia bardzo ciekawe: poduszki i kołdra. Super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow, pięknie to wygląda. Dziękuje za dzielenie się wspaniałymi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjny taras! Wszystko idealnie ze sobą współgra, jest lekkie i takie sielskie. Idealne miejsce do odpoczynku po ciężkim dniu w pracy. Tym łóżkiem to jestem bardzo zaskoczona. Wyglądało bardzo niepozornie, a zdziałałaś nim cuda. Świetnie uzupełnia cały wystrój. Zazdroszczę umiejętności i chęci, bo takie przeróbki zawsze wymagają sporo czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł na wykorzystanie złomu do zbudowania łóżka :) Wygląda bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  59. Are you looking or searching for the best place to adopt/buy healthy, home/potty trained & papered purebred frenchie puppies?
We breed the best quality of french bulldog puppies and you can get them for moderated prices !!


    Click below to view and adopt a frenchie puppy


    buy cut french bulldog babies near me

    frenchie puppies for adoption online

    french bulldogs for sale near me

    adopt cute blue frenchies with blue eyes

    adorable kids friendly frenchie puppies for sale


    adopt blue french bulldog puppies online

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny blog, aż chce się zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  61. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. a1a735dcfc7ff3a59fcf430a414b6dae
    numara onay
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  62. Thank you for your explanation, very good content. b3fe47e1c4b42d2c86a195f8e86a62a2
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  63. Niesamowity taras! Jest tak ładny że oczu nie mogę oderwać... Niestety idzie zima ale na wiosnę rozpoczynam ciężkie prace aby chociaż spróbować osiągnąć taki efekt. Cudooo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails