22 grudnia 2010

Fotel !!!

Wreszcie skończyłam mojego rupiecia! Dumna i blada jestem do rozpuku, bo od roku obchodziłam go jak zepsute jajko ,wątpiąc w swoje możliwości w przywróceniu go do życia. Zakupiony na giełdzie, na początku roku za rekordowo niską cenę ,chociaż stan w jakim był w pełni ją usprawiedliwiał. Lustro było w pakiecie , po prostu dałam pole do popisu mojej drugiej połówce w negocjacjach ceny, a że uwielbia transakcje wiązane dokoptował je , twierdząc ,że jeżeli kupuje kilka rzeczy, zawsze uda mu się więcej utargować (???) Jak zwał tak zwał , z czasem zaczęło mi się podobać i to bardzo , zostanie właśnie takie ... ta łuszcząca się farba nadaje mu przecież tyle uroku. Jedynie ramę muszę skleić ,co by lustro któregoś pięknego dnia nie wypadło.
Ramę fotela oszlifowałam do surowego drewna pozostawiająca w zagłębieniach trochę poprzedniego koloru bejcy , potem pomalowana rozcieńczoną beżową za pomocą gąbki . Po wyschnięciu jeszcze jedna warstwa rozcieńczonej białej , na koniec delikatne przecierki i krem woskujący.

Tapicerowanie szło nawet gładko ,jednak tworzenie od podstaw poduszki siedziska i szycie dla niej pokrowca okazało się dla mnie nie lada wyzwaniem. Między innymi dlatego tak długo to trwało , więcej , nad tym medytowałam ,niż robiłam.

Tak wyglądał tuż po zakupie ....nędza ... ale nędza z potencjałem . Obok stoi stoliczek ,też nędza tylko innego rodzaju , nawet nie wiem czemu ten mebel służył, w pilśniowym blacie miał kilka dziur ,widocznie coś miał jeszcze na nim zamontowane . Kupiłam go wyłącznie dla drewnianych nóżek, stał sobie spokojnie i chyba czekał na ten fotel , bo gabarytami idealnie nadawał się na podnóżek do niego .
Po zdjęciu starej tapicerki fotel wziął się i rozpadł ..... ha ha ha ... przynajmniej łatwiej było go oszlifować.
Na nowo sklejony w towarzystwie stolika przygotowanego do tapicerowania.
Dzisiaj króciutko ,tylko kilka migawek z tapicerowania , jeżeli będzie kilka osób zainteresowanych tapicerowaniem tego typu fotela ,zamieszczę post o tym ,bo profilaktycznie trochę zdjęć napstrykałam.
Komplecik z podnóżkiem , małe a cieszy!



Dzisiaj jest naprawdę w telegraficznym skrócie , przez ten fotel miałam straszne tyły w przygotowaniach świątecznych , od poniedziałku latam jak za przeproszeniem kot z pęcherzem , powolutku opanowuję sytuację . Wczoraj z Tusią ubrałyśmy choinkę, bo moje słoneczko od ponad tygodnia na domowym chorobowym ,ale jest już na szczęście lepiej . Jeszcze jedna wizyta kontrolna przed nami , miejmy nadzieję że już bez żadnych zaleceń leczniczych !
Dziękuję bardzo , ale to bardzo za pamięć i karteczki z życzeniami ,dziewczyny jesteście kochane! Aga , llooka ,Elle moc uścisków ślę ,bo kartek przez ten fotel niestety nie zrobiłam w tym roku.Paskuda ze mnie i w pierś się biję ,że się w końcu poprawię!

Cóż, pozostaje mi złożyć Wszystkim życzenia Świąteczne ....a jakie, to chyba każdy indywidualnie wie najlepiej czego sobie zażyczyć dlatego z całego serca życzę Wam ,by wszystkie marzenie , pragnienia i plany się spełniły !!!!
SPOKOJNYCH ,WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA KOCHANI!!!!

I OCZYWIŚCIE MOC PREZENTÓW !!!!!!!!

Do miłego ,następnego .
Pozdrawiam serdecznie i lecę do kuchni nadrabiać zaległości w przygotowaniach!

94 komentarze:

  1. Jakie mało, toż to prawdziwy wielki fotel jak sie patrzy!! i do tego podnóżek. Jesteś dla mnie Miszczynią ;) Mam nadzieję że nikomu go nie oddasz? Ja bym nie oddała :)
    Piękna choinka i Mikołajka :)
    Wesołych Świąt Ito :)
    Pozdrawiam
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotel jest CUDOWNY, podnóżek również, podziwiam cię niesamowicie, że tak potrafisz przywrócić do życia stare, zniszczone sprzęty :)) Jesteś moim guru :)))

    Wesołych, spokojnych świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co, jestes MISTRZYNIA w przywracaniu pieknosci i zycia starym przedmiotom!!!! Najlepsze zyczenia Swiateczne dla Ciebie , Tusi i wszystkch najblizszych!!!!
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny fotel, podoba mi się kształt nie wiem jak to nazwać "podrączki'?oparcia na łokcie.
    wesołych Świat bożego Narodzenia.
    ps.Śliczna choinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ito fotel jest przepiękny . Powiedz mi proszę co to za krem woskowy stosujesz ? Przede mną podobna praca , wylicytowałam krzesełko na allegdrogo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Itko.. moce Twoje są nieogarnione :) Ty to potrafisz zrobić chyba absolutnie wszystko? Przyznaj się :)
    Fotel - marzenie! zrobiłaś z tego rupiecia niesamowite cudo :)
    Choinka piękna.
    Córci życzę zdrówka :) I całej rodzince radosnych, wspaniałych, zdrowych świąt :)
    Ściskam :)

    PS. Widzę, że się aniołek w drodze połamał :( przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto Mistrzu!!! Jakie wyzwanie to bylo! I prosze, taaaki rezultat! jestem pod wrazeniem. Piekny fotel i piekny podnozek (Mikolajka tez, a jak!).Podoba mi sie ten material, ktory wykorzystalas, no nie mowiac o wykonaniu.
    Kochana, wszystko w zyciu Ci sie uda, jestem pewna!

    Wesolych Swiat!
    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosz!!
    jaki piekny fotel, i do tego rozpadniety na poczatku..
    Przeciez klejenie takiego mebla nie jest proste.

    Serce mnie boli, ze nie umiem, bo tyle mebli tu dostepnych za grosze(mieszkam w FR.)

    Wszystkiego Dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podpisalam sie:))
    Kasia z Alzacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Twoją pracę z otwartą buzią, wydając tylko jęki zachwytu. Niesamowite, co można stworzyć mając w sobie pokłady zapału. A efekt końcowy po stokroć zrekompensował wysiłek.
    I z przyjemnością obejrzałam kawałeczek salonu. Ech zżera mnie ciekawość jak wygląda reszta.

    Życzę Ci, aby ten zapał nigdy nie wygasł i żebyś w przyszłym roku zrealizowała wszystkie plany.

    OdpowiedzUsuń
  11. absolutnie rewelacyjny zestaw wyszedł !!!! warto było mieć tyły przedświąteczne i w ogóle wszystko warto bło :) cudo !!!

    dużo Miłości w święta dla Twojej rodzinki !!

    OdpowiedzUsuń
  12. z jednym się nie zgodzę ... jakie "małe" ?:) ... bo rozumiem, że cieszy ... to jest to czego do szczęścia mi brakuje :) ... postanowienie noworoczne ... chyba pierwsze w blogowym świecie to "przeczesać allegro i zdobyc taką słodką ruinę" ... skoro u ciebie stał rok to sobie daję lekko lat pięć :) i w ten sposób wracamy do ideii planów piecioletnich tak niechlubnie w historii zapisanych:) ... Ita fotel jest tak piękny, że trudno mi będzie się skupić na czymkolwiek ... z podnóżkiem to już wyższy wymiar szczęścia a lustro z łuszczącą się farbą ... toż to biały kruk w strukturze ... przynajmniej dla mnie :)... choinka ... zeza dostałam prawie tak świdrowałam w monitor chcąc dostrzec jak najlepiej detale zdobnicze ... pomijam pierniczki i takie tam (choć urocze) zachłysnę się oficjalnie manekinkami ... wpatrując się tak w to co już masz zrobione uzmysłowiłam sobie, że moja choinka jeszcze na tarasie ... a także że manekinków ja ci takich nie posiadam ... teraz zastanawiam się spać czy choć zrobić wycinane z papieru na cito ... no narozrabiałaś :) ...

    Ito Wesołych Świąt i oby ten czar i energia ... ponadprzeciętna kreatywność zawsze w Tobie ... a tym samym z nami były ... ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością czekam tego następnego, ponieważ czytanie i oglądanie tego co zrobiłaś jest fascynujące!
    Piękny fotel!
    Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wyglada, dalas mu nowe zycie, zazdrosze ze potrafisz takie rzeczy robic :) wesolych swiat

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ale bym chciała mieć takie zdolne łapki jak Twoje!!! Fotel jest po prostu bajeczny i jeszcze ten podnóżek....miodzio:) Ale, ale ja dzisiaj dostałam! fotel bardzo kształtami przypominający Twój:) Pokażę go pewnego dnia na blogu!

    Tobie również najwspanialsze życzenia Świąteczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fotel z podnóżkiem tworzą wspaniały duet. Ech, tylko sobie powzdycham...
    Wesołych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ita zycze Ci Wesolcyh, zdrowych i spokojnych Swiat Bozego Narodzenia i jeszcze bardziej kreatywnego (jesli to wogole mozliwe, bo Ty jestes strasznie kreatywna) Nowego Roku!
    Fotel i ponozek sa przecudowne, masz zlote rece dziewczyno!
    pozdrawiam cieplo i serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam, podziwiam i zazdroszczę- i fotela i takich umiejętności.Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i fantastycznie wyszło...oj...
    powiedz mi wspaniała kobitko...jaki materiał użyłaś...ja dojrzewam do krzeseł już drugi rok i jakoś wciąż weny mi brak...

    ale myślę, że jeszcze wszystko przede mną

    Pozdrawiam serdecznie i życzę z całego serca spokojnych i dobrych świąt....

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w "mikołajowym" ;-)

    Lusto absolutnie bosssssskie, mam coś podobnego, co wisiało kiedyś jako tablica z listą lokatorów w kamienicy, obok której mieszkałam. Kamienica miała być rozebrana, więc po prostu zaopiekowałam się ową ramą.
    Dziś mam fantastyczne i wyjątkowe lustro.
    Fotel i podnóżek rewelacyjny. Ty to potrafisz.... że tak powiem....

    Cudnych więc Świąt Ci życzę w tych wszystkich Twoich skarbach :)))

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dosłownie takiego uszatka brak mi do pełni szczęścia:) To takie moje marzenie na przyszły rok, ten i tak już wyczerpał moce przerobowe:))) Tylko musi być w lepszym stanie, bo ja magik w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem!
    I mam jeszcze jedno marzenie...czaruj dalej:)) Jagodowy Zagajnik to miejsce magiczne, a Ty Ituś jesteś wyjątkowa pod każdym względem...

    Życzę Tobie i Twoim bliskim cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarodziejko...!!! Kolejna rzecz, która wyszła spod Twojej ręki i nie chce się odkleić od moich oczu...:-) To sobie prezent na święta strzeliłaś! Piękny, aż chce się na nim usiąść z kubkiem gorącej herbatki, okryć ciepłym kocykiem i odpłynąć...
    A pichcenie przedświąteczne - tylko na zdrowie wyjdą domownikom, będą lżejsi by skakać po śniegu:-) Pogodnych świąt życzę Tobie i Twojej rodzince! Aha - ja oczywiście piszę się na instruktażowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt. Rodzinnej atmosfery i ciepłych rozmów przy Wigilijnym stole, wspaniałych prezentów,uśmiechu od ucha do ucha, szczęścia i pomyślności.

    Pozdrawiam piernikowo Patti.:))))

    Fotek bajeczny:))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. dlaczego ja się nawet nie dziwię, że Ty wykonałaś tapicerkę do fotela? Jestes niesamowita
    Wesołych i Zdrowych Świat życzę

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrych, radosnych, szczęśliwych Świąt w gronie najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczy fotel i podnozek tez:) Nadalas im nowe zycie:) A przy okazji zycze Wesolych Swiat i wszelkiej posmyslnosci w Nowym Roku 2011!

    OdpowiedzUsuń
  27. Napracowałaś się,ale jaki efekt.
    Jestem za kursikiem obiciowym.
    Piekna masz choineczkę.
    Spokojnych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego ,dużo zdrówka i miłości ,talentu życzyć na pewno nie trzeba ,fotel i podnóżek wyszły bajeczne...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak to jest "małe" to ja dziękuję :) Chciałabym mieć takie małe u siebie.....Tchnęłaś życie w ten piękny fotel i podnóżek, które ledwo tliło się przed i czekało, aż wpadnie w Twoje magiczne ręce. Również życzę Wesołych, Zdrowych, spędzonych w rodzinnym gronie Świąt. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny fotel. udał Ci się jak nic. choinka także klimatyczna. wesołych i pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszy oko taki piękny mebel. Też bym tak chciała... Ale talentu brak, o miejscu na 50 m. kw. nie wspomnę ;)
    Również życzę Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, a w Nowym Roku owocnych poszukiwań na giełdzie i dużo inspiracji do tworzenia nowych meblowych piękności!
    Petra

    OdpowiedzUsuń
  32. Ito to prawdziwy król "uszatków"! Ależ go odpicowałać! Rewelacja!
    Zdrowych, rodzinnych i radosnych Świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja odkąd go zobaczyłam spać przez niego nie mogę :)) cieszę sie ze nareszcie jest gotowy! pięknie ci wyszedl!!! cudenko!!!


    wesołych i radosnych - takich wymarzonych Świąt jak z bajki Wam życze :)
    I zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty wiesz, że ja dopiero dziś rano dostałam mmsa!!! Ale na większych fotkach - tutaj, dużo lepiej widać. No co ja Ci mam powiedzieć...jesteś MISTRZYNIĄ:):):)Fotel naprawdę królewski, ale ogrom pracy jaki w niego włożyłaś mnie oszołomił. Ituś - się kłaniam nisko jak tylko umiem. Wyszło KLASA:)
    Uściski Świąteczne, jeszcze będę dzwonić :):)
    Mistrzyni - powtarzam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. AAAA - i bym zapomniała, ślicznie się jawisz jako MIKOŁAJOWA:):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ituniu, jesteś dla mnie MISTRZYNIĄ!!!
    Można od Ciebie pobierać nauki, i to w najlepszym wydaniu :)

    Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny fotel!!! Tez kupilam podobny i nie wiemy jak sie do niego zabrac. jak na razie pomalowalismy drewniane czesci na bialo, no ale ta tapicerka...choc w dobrym stanie to bordowe kwiaty strasza :) w swieta chcemy cos z nim zrobic, ale jak?????? pomoz, bo Tobie sllicznie to wychodzi. Jesli nie umiescisz posta z instruktazem to prosze o maila: maba11@wp.pl
    dziekuje z gory.
    Wesolych swiat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdrowych,wesołych i magicznych Świąt dla Ciebie Ito i Twoich bliskich:)
    Fotel cudo,ale zwątpiłam jak zobaczyłam go w kawałeczkach.
    W ogóle jaki on jest duży iście królewski;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny, po prostu cudny :)
    Wesołych Swiat dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  40. Fotel wygląda tak wspaniale, że mogłabym godzinami wzdychać z zachwytu! Chylę czoła i podziwiam. A choinka fantastyczna! Mam nadzieję że znajdzie się pod nią mnóstwo pięknych prezentów :) Życzę spokojnych, radosnych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fotel rewelacyjny ! Wesołych świąt życzę a po świętach niekończącej się weny :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  42. ITO - słowa zachwytów nad całą TWĄ wielką twórczością. Cudowny komplet powstał, wspaniały...

    Bajecznie pięknych świąt życzę ... Niechaj najbliższe dni mijają wolniej - w zdrowiu , spokoju , szczęściu i radości. A rodzinna atmosfera wypełniona uśmiechami najbliższych - będzie najwspanialszym z prezentów. Spełnienia marzeń na Gwiazdkę
    Wesołych Świąt !
    Cieplutko pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  43. Koniecznie i po prostu domagam sie, ooooo domagam sie postu o tapicerowaniu fotela.PLEASE
    Zapłacę Ci buziolkami, usciskami i wielka wdzięcznoscia.
    A pod koniec=wesołych szczęśliwych swiat.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  44. Koniecznie i po prostu domagam sie, ooooo domagam sie postu o tapicerowaniu fotela.PLEASE
    Zapłacę Ci buziolkami, usciskami i wielka wdzięcznoscia.
    A pod koniec=wesołych szczęśliwych swiat.
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  45. Fotel z podnóżkiem - CUDO !!!
    Podziwiam jak zawsze.
    Teraz czas na świętowanie i odpoczywanie :)
    WESOŁYCH RADOSNYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale cudo zrobiłaś, fiu fiu, jestem pod ogromnym wrażeniem, przepiekna mistrzowska robota. Cudo. Wesłych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  47. Po raz drugi pisze komentarz- Dziekuje za odwiedziny na moim blogu, dla mnie to prawdziwy zaszczyt Jestes jedna z niewielu, ktorych blog mnie przekonal do zalozenia swojego. Sciskam - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  48. Ito, zacznę od fotela - dwa lata temu, kiedy wprowadzaliśmy się do naszego mieszkania, odkryłam w jednym ze sklepów fotel, który zawładnął moim umysłem bez reszty.. fotel, nie uwierzysz, ale wygladał zupełnie jakby był bratem Twojego!
    Niestety cena (zaledwie 750F) była zdecydowanie wygórowana dla mnie.. zatem fotel pozostał w sferze marzeń.
    A Ty własnoręcznie wyczarowałaś takie cudo!!
    Ach, szczęściara jesteś i cudnie, że udało się go odmłodzić!

    Ito - pięknych, pachnących miłością i magią Swiąt!!
    Serdeczności przesyłam i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fotel, marzenie !
    Rodzinnych i radosnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  50. Ito, wspaniałych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia i moc uścisków na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Taki fotel to moje marzenie. Gdybyś chciała sie go pozbyć to ja chętnie go zakupie. A teraz przyjmij życzenia od góralki.

    Na scęście, na zdrowie, na to Boze Narodzenie
    coby sie wom darzyło, mnozyło kazde stworzenie
    cobyście mieli telo konicków,
    kielo w płoce kulicków
    a po sopach krowicek- kielo w lesie jedlicek.
    Cobyście mieli telo owiecek,
    kielo w kopcu mrówecek
    i telo mieli wołków, kielo w dachu kołków.
    Cobyście mieli świnie, wieprzki i prosięta,
    kury, gęsi i kacęta.
    Dej Wom Boze – co sie tycy –
    nolepse na świecie dzieci:
    śwarnych chłopców, dziwcęta, ostomiłe wnucęta.
    Miejcies tyz i w stodole, na powale i w dole,
    w kazdej izbie, w komorze i na roli, w oborze
    duzo owsa i bobu. Bóg zachowo od głodu.
    W kazdym kątku po dziesiątku,
    a w kiesonce sto tysiacków.
    Niech nie chybnie w studni wody,
    a w mołzenskim stadle zgody.
    Bondźcie zdrowi, wse weseli
    i mijcie się jako w niebie janieli.

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  52. Ituś

    dziękuję za życzenia.
    Tobie również i Twoim bliskim życze cieplutkich i radosnych Świąt Bożego Narodzenia..
    Pozdrawiam wigilijnie z Podlasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Anita!
    Wspaniałych, pełnych radości i miłości Świąt, życzy Ci stęskniona. Do życzeń dołącza się maciek.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wesolych i radosnych Swiat Bozego Narodzenia oraz Szczesiliwego Nowego Roku Spelnienia marzen zycze z calego Serca.

    lg Ati

    OdpowiedzUsuń
  55. Ito, dziekuje za zyczenia.
    Tobie rowniez Cieplych, radosnych, rodzinnych Swiat:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ito, wiele ciepła, radości i pokoju w te Święta!
    PS.Tron CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  57. Radosnych i spelnionych Swiat zycze :)
    Piekny fotel - udalo sie !!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie jestem zwykle gadatliwa, ale muszę się odezwać tym razem - komplet zwalił mnie z nóg!!! Ito, nienawidzę Cię, masz taki przepiekny komplet teraz!!! ;))
    No i to, co zawsze u Ciebie wprawia mnie w niezmienny podziw - kiedy z jakichś przedmiotów powstają w Twoich rękach ZUPEŁNIE inne rzeczy, o zupełnie innym przeznaczeniu - i tak wspaniale pasują, tak perfekcyjnie wyglądają, że człowiek się dziwi - jak ktoś kiedyś wcześniej mógł pomyśleć o ich pierwotnym kształcie i przeznaczeniu???
    Światecznie i juz popasterkowo pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Fotel cudowny!!
    Ituś, zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Tobie i Twojej rodzinie zyccze rowniez wesolych Swiat!!!!

    Fotel genialny. Zatkalo mnie...

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziekuje Itko za ``pomoc``w klejeniu cyny i porcelany...zreszta nie po raz pierwszy pytalam...no nic..wiecej na pewno nie bede. Rowniez zycze wesolych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  62. Fotel cudny! Taki do czytania pięknych książek i do rozmyślania nad nowymi pomysłami, których jak znam życie i Twojego bloga, masz kilka w zanadrzu:) Życzę świątecznego odpoczynku fotelu, przecudnej urody i dużo dobrych chwil w Ten szczególny czas Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  63. Fotel cudo! Wesołych Świat życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Serdeczności świąteczne ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Spokoju i radosci na te Swieta dla Ciebie i Twojej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak zwykle pięknie,gustownie,i precyzyjnie:)

    Zycze Tobie i Twojej rodzinie zdrowych,pogodnych,ciepłych i pełnych miłości Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ita, Zyczę Ci spełnienia wszystkich marzeń, dużo uśmiechów i wszystkiego naj...:)).
    Cichutko obserwuję Twój blog i jestem pełna zachwytu dla wszystkich Twoich dokonań. Cudownie z humorem przedstawiasz wszystko krok po kroku. Mistrzyni cudownych dokonań w każdej dziedzinie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję za cudowne chwile spędzone z Twoim blogiem. Jesteś mistrzynią przeobrażeń w każdej dziedzinie. Instrukcje jakie nam udzielasz krok po kroku są pełne humoru, czytam je z przyjemnością.Do tego magiczny dom!
    Zyczę dużo radości i szczęścia!
    Cicha wielbicielka:))

    OdpowiedzUsuń
  69. cudownych i radosnych świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Fotel jest oszałamiająco piękny.

    OdpowiedzUsuń
  70. Pracowite miałaś dni :) Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  71. Dopisuję się do listy chętnych na tapicerowanie w odcinkach;]
    Spóźnione ale szczere życzenia poświąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  72. Fotel i podnóżek - rewelacja! Aż korci na nich się rozmościć ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak patrzę, co robisz, zapominam języka w gębie mojej, jak dotąd niewyparzonej...
    Śliczne, gustowne, nikt by nie uwierzył, że ten fotel kiedyś nie miał podnóżka, a podnóżek, że mógł kiedykolwiek nie mieć tego fotela...
    Myślę, że dzięki Tobie, wreszcie zabiorę się, że krzesło-rupiecia, które czeka na drugie życie.
    Dziękuję, że jesteś :-)
    Pozdrawiam
    Go

    OdpowiedzUsuń
  74. piękny Twj fotel...z Ciebie to taki lekarz ds. upadłych lub umarłych przedmiotów, którym przywracasz życie i ducha....prawdziwy z Ciebie cudotwórca.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ita, ty masz skarb w rękach!!! Wykonania fotela nie powstydziłby się dyplomowany tapicer, a niejeden pewnie mógłby przyjść do ciebie do terminu :) Naprawdę chylę czoło przed twoimi zdolnościami i umiejętnościami ...
    Pięknie u ciebie, pięknie ...
    pozdrowienia!
    Asia ze Starej Stajni

    OdpowiedzUsuń
  76. Podoba mi się nowy nagłówek, a jeżeli chodzi o fotel i podnóżek to nie wierzę ,że to było nie lada wyzwanie. Znając Pani umiejętności to raczej bułka z masłem.
    Pozdrawiam zimowym Ahoj !!

    OdpowiedzUsuń
  77. ten fotel jest FENOMENALNY!!!!! po prostu kawał dobrej roboty, gratulacje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Ależ mnie Twój fotel po prostu powalił. Wrażenie piorunujące. Jesteś zdolna i to bardzo. Moim marzeniem jest taki fotel-kiedyś będę taki miała.
    Dużo zdrówka, inspiracji, pomysłów i możliwości ich realizacji. Aby Nowy Rok przyniósl dużo miłych niespodzianek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  79. Szczęśliwego Nowego Roku! Obyś miała jeszcze raz więcej pomysłów niż w zeszłym roku. Wielki podziw za talent i konsekwencję w realizacji. Pięknie zrobiłaś ten fotel. Ja właśnie mój kończę, a raczej mój wujek :). Sama bym go nie obiła. Już niedługo będą zdjątka na moim blogu.
    Asket

    OdpowiedzUsuń
  80. Szczęśliwego Nowego Roku! Obyś miała jeszcze raz więcej pomysłów niż w zeszłym roku. Wielki podziw za talent i konsekwencję w realizacji. Pięknie zrobiłaś ten fotel. Ja właśnie mój kończę, a raczej mój wujek :). Sama bym go nie obiła. Już niedługo będą zdjątka na moim blogu.
    Asket

    OdpowiedzUsuń
  81. Odlotowy komplet powstał. Warto było czekać tak długo. Prawdziwa ręka mistrzyni. Duzo zdrowia i samych takich powalających robótek w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  82. ale cudny fotel!! i tyle pracy w niego włożyłaś, podziwiam wytrwałość :)
    w nowym roku życzę Ci dużo spokoju i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Najlepszego na cały Nowy Rok Ituś!
    Fotel cudnie Ci wyszedł, poducha, ze mucha nie siada! Siedzę, podziwiam, kontempluję...rewelacja. Dobrze, ze zbierasz fotomateriały z etapów, może w koncu zrobisz ten poradnik. Dziwię się, że żadne wydawnictwo Cie o to jeszcze nie prosiło ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ależ z Ciebie czarodziejka. Niby 2 graty które ktoś inny by wywalił, na opał porąbał albo coś w ten deseń, a Ty z nich zrobiłaś cudeńka. Dałaś im drugie życie!
    Niecierpliwie czekam na post o tapicerowaniu, bo mam 3 stare fotele. Nie tak stare i piękne jak Twój, ale mam do nich sentyment wielki, bo są ze mną od zawsze.
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku życzę!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  85. Pomyslności moc w Nowym roku!!!
    Ciesze się ze przesyłka dotarła!!!Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  86. Jesteś WIELKA! Tylko tyle. Za ten fotel :) Cudowny to mało!

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne rzeczy...A fotel i podnózek zrobil na mnie wielkie wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Kobieto masz talent. To jeden z nielicznych blogów które przejrzałam od deski do deski. Jakby to napisać... masz potencjał;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Kolejny raz przekonuję się jaka jesteś niesamowicie zdolna. Od kilku dni podziwiam Twojego bloga i jeszcze nie obejrzałam wszystkiego :) Mam tylko jedno pytanie-jak i czym szlifujesz te żłobione i powyginane drewniane elementy? My kilka lat temu szlifowaliśmy ręcznie papierem frezowane drzwi w mieszkaniu (w XIX w. kamienicy)-i mało nam palce nie odpadły...

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam,podziwiam i gratuluje zdolnosci w przywracanie takim rupieciom drugiego zycia. Sama postanowiłam odnowic zakupione okazyjnie krzesła medaliony z rafią, ale zatrzymałam sie na usuwaniu starego lakieru. pierwszy raz zajełam sie odnawianiem. moje pytanie jakiej firmy i dokładnie koloru uzywa Pani do malowani ai jakiego wosku. bede wdzieczna za ospowiedz. pozdrawiam ela. e_siczek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Witaj! Jestem pod MEGA wrażeniem Twoich umiejętności i samozaparcia. Ja tez przerabiam swoje mebelki zakupione na starociach, daje im nowe życie. Ale to co Ty zrobiłaś z tym fotelem to jest MISTRZOSTWO- mi nie starczyłoby samozaparcia i wiary, ze uda mi sie to skończyc. Naprawde gratuluje ;-). Ps.od dzisiaj bede częstym gościem na Twoim blogu-by czerpac inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
Related Posts with Thumbnails