15 marca 2011

Obrazki do łazienki i kilka drobiazgów.

Wymieniłam w końcu tymczasowe wyklejanki w łazience na nadruki na płótnie , uzbierała się właśnie odpowiednia ilość upolowanych drewnianych ramek ,tak ,że czas było je czymś wypełnić . By nadruki się lepiej prezentowały zrobiłam z grubego płótna passe-partout , przydał się Varnish Gloss ,którym kiedyś zabezpieczałam nadruki a po jego zastosowaniu płótno staje się sztywne . Taki nowy patent na to by materiał się nie strzępił i można go było idealnie równo przyciąć . Na lewej stronie wyrysowałam okienko ,które następnie pomalowałam Varnish Gloss a po wyschnięciu wycięłam środek .
Wystarczy zamocować tak wycięte płótno na kartonie za pomocą taśmy dwustronnie klejącej i mamy proste w wykonaniu passe-partout .

Kształtne cztery gracje.
Ramki po przetarciu papierem ściernym przemalowałam tylko brązem , by ujednolicić kolorystycznie , za to przecierki ....
powstały na ścianie . Poprzednia wersja się opatrzyła ,zmiana mała , jednak wydaje mi się ,że lepiej to teraz wygląda .

Pewnie to pierwsze moje objawy wiosennych tęsknot , bo chodzę po domu i zmieniam co nieco , drobiazgi ... np. świecznik robi teraz za podstawę do doniczki .

Przy okazji mam pytanie , mój kilkuletni storczyk kwitł długo i obficie do czasu , aż pęd kwiatowy obumarł . Od tego momentu poszedł w zielone i wyrastają mu nowe liście. Czy jest szansa ,że wyrośnie nowy pęd kwiatowy ?????? Jeszcze jeden kwiatek , malutka gardenia dla której na szybko powstała taka szklarenka . Klosz , osłona świecy zakupiony ostatnio w klamociarni ,drewniana podstawa i pokrywa od słoika z kuchni.
Czekam jak zakwitnie i się będę zaciągać zapachem uwięzionym w kloszu.

Wiosenne tęsknoty objawiły się też produkcją wycinanych motylków ,wydrukowanych na papierze nutowym .
Tak naprawdę to snuję się jakoś mało zorganizowana , dobrze chociaż ,że udało mi się w końcu zrobić obiecany dawno w prezencie urodzinowym, komplet sztućców sałatkowych. Mam nadzieję , że obdarowana wybaczy mi tą obsuwę czasową.
Ostatni weekend za to był ruchliwy , Tusia miała urodzinowy babiniec z koleżankami i na szybko wypróbowałam przepis na ciasteczka . Rzeczywiście , przepis prosty i smaczny.
Ciasto robi się z :
1 kostki miękkiego masła ,
1 średni serek Danio ,
2,5 -3 szkl. mąki ,
1 cukier waniliowy .
Wystarczy połączyć składniki ( powstaje ciasto o konsystencji jak na kruche ciasteczka )włożyć na 1 godzinę do lodówki. Po rozwałkowaniu wycięłam kwadraty i powstały koperto-sakiewki z nadzieniem z plasterków jabłka ,posypanego cynamonem i brązowym cukrem. Piec na pergaminie ,15 min w 180 stopniach.

Udało mi się uwiecznić nawet przygotowania do imprezy ...jak nigdy wyrobiłyśmy się przed czasem.
Pozdrawiam wszystkich, tęsknie wyglądając tej prawdziwej ciepłej wiosny.
Do miłego , następnego ,ciekawe kiedy mi ten marazm przejdzie ..... ło Matko jak mi się nic nie chce!!!

73 komentarze:

  1. Piękne obrazki.
    Piękna łazienka.
    Piękny dom.
    Podziwiam.

    A storczyk powinien zakwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest Twoja łazienka;) Bardzo mi się podoba;)Obrazki bardzo ładne;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawiłaś szkice Leonarda,świetny pomysł z zastosowaniem Varnish gloss.
    Motylki nutkowe piękne czy mogę zgapić?
    moje storczyki również 'zasnęły"i nie maja kwiatów,, a kwitły wspaniale.
    Ciasteczka wygladąją smakowicie. Ja tez jestem ogarnięta dzisiaj marazmem

    OdpowiedzUsuń
  4. PIEKNIE U CIEBIE.w LAZIENCE TAK GRECKO?? JAKOS TAKIE SKOJARZENIE MI PRZYSZLO.
    Storczyk teraz ten kwitnacy ped nalezy obciac.Ja tak robie i odczekac.Ja tez robie tak ze zaczelam podlewac nawozem do storczykow i po 8 m staruszek odwdzieczyl sie kolosami kwiatami.
    Kolosy kwiaty wisialy przez kolejne 6m.Teraz znow odpoczywa.CO 3 tyg go nawoze i czekam.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stół dla gości wspaniale przygotowany - z daleka widać, jak ważni są goście dla gospodarzy w tym domu!
    Obrazki bardzo ładne, a przecierki na ścianie - wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. orchidea siedzi w złej doniczce. Powinnaś ją przesadzić do odpowiedniej, w sklepach ogrdniczych sa specjalne doniczki do orchidei. Moja orchidea siedzi w platkikowej prześwitującej doniczce, w odpowiedniej ziemi i podlewam ja specjalnymi preparatami. Ogólnie Orchidea nie jest taka łatwa w hodowli, jak się wydaje. Tutaj mozesz trochę poczytac, o przedsadzaniu itd.
    http://kwiaty-doniczkowe.wieszjak.pl/pielegnacja/225373,Jak-hodowac-kaprysna-orchidee-.html

    Obrazki ładne, fajnie się prezentują i bardzo mi się podobają, obwódki broząwe mniej :)
    Płótno przed siepaniem się zabezpieczam przyklejając specjalny podkład krawiecki(material cos w rodzaju płóciennego z klejem). Można kupic w pasmanterii, albo w sklepie z materiałami, albo zamówić u krawca usługowego.
    Bywaja również w sklepach cienkie taśmy z klejem do podwijania dołu odzieży, ale moga być zbyt kiepskie, ponieważ są dosyć luźne i rzadkie, lepszy jest materiał. Przykeljam żelazkiem, pózniej wycinam do budaprenem do grubej tektury i dopiero wycinam "okienko" passepartout.

    Sciskam mocno :)
    An

    OdpowiedzUsuń
  7. miało byc "przyklejam budaprenem do grubej tektury"

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne obrazki!!! Fajnie je wykombinowałaś
    Ita musisz dać trochę storczykowi odpocząć: obetnij mu ped kwiatowy ok 1cm nad 2 oczkiem ukośnie ostrym nożem. Jeżeli tak długo kwitł nie nawoź go co najmniej przez 2-3 miesiące, niech odpocznie. Potem zacznij a zobaczysz ze zacznie kwitnąć za jakiś czas. Ja tak pielęgnuje swoje storczyki i odwdzięczaja mi sie pieknymi kwiatami 2x w roku. Acha, no i mam nadzieję, ze nie przesadziłaś go do zwykłej ziemi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne twoje prace, a ja mam dwie lewe łapki. Piękne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za poradę. Właśnie myślałam nad oprawieniem zdjęć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. storczyk zakwitnie jak odpocznie :) mój dołorzył dwa listki i znów zakwitł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pomysł na obrazki do łazienki. Są piękne :)

    A storczykiem się nie martw musi sobie troszkę 'odpocząć' po tak długim kwitnienu... Podlewaj i pielegnuj go tak jak do tej pory. Wypuści łodyżkę z kwiatkiem napewno :)

    A powiedz mi kochana jak pielęgnujesz gardenię, że tak cudnie Ci rośnie u mnie niestety przez trzy lata nie zakwitła ani razu a teraz padła juz nieodwracalnie a ja tak kocham zapach tego kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne klimaty... można się zamarzyć... pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne obrazki i wogole cala lazienka, przepis na ciacha zgapiam :) slodkie te motylki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Storczyk znowy zakwitnie, pomiedzy nowymi liscmi wypusci nowe lodyzki. Jezeli stary ped kwiatowy usechl, mozesz go przyciac. Podlewaj go mniej i postaw w na jakis czas w nienaslonecznione miejsce. Musi troche odpoczac od rosniecia :)
    Piekne rameczki, i lazieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie Twoje prace są niezwykłe... niepowtarzalny styl panuje w Twoim domu...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ita, to przecież nie łazienka a salon kąpielowy!!!! Bardzo eleganko tam.
    O kwiatkach nie będę się wypowiadać, bo moje nie chcą mnie słuchać:(

    Pozdrowienia z deszczowej Szkocji

    OdpowiedzUsuń
  18. Awitaminoza i niechciejstwem (lo-matko-zeby-mi-sie-tak-chcialo-jak-mi-sie-nie-chce) wiosna sie zaczyna - nucic na melodie Niemena "Mimozami jesien sie zaczyna" (sciagniete z kabaretu OTTO).
    Energetyczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepieknie jest u Ciebie, nie mam słów po prostu, łazienka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obłedne zdjęcia i cudowne prace:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne Gracje, apetyczne truskawy, a najbardziej chyba spodobały mi sie motylki. Coś pięknego! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, ile wymodziłaś rzeczy, jak zawsze pięknych :). Z ciastkami wypróbuje, na spóźnione urodziny córci.

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna łazienka...ja dostałam takiej nadpobudliwosci ruchowej,że......wpadłam dziś po szyję do oczka wodnego...nawet nie poczułam zimna...z zażenowania,że moze mnie ktoś zobaczyc:)....pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ja moge zamieszkac u Ciebie w lazience?? Strasznie Ci jej zazdroszcze!
    Dla storczykla jest szansa, nie podlewaj go zbyt czesto, niech sobie stoi, powinien z czasem zawkwitnac. A gardenie odkrywaj od czasu do czasu, powinna miec powietrze;-)
    Obrazki sa piekne, bardzo ladnie to wszystko gra, ramki, obrazki i cale wnetrze:-)
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykle elegancko obrazki wygladaja w Twojej lazience, ktora zreszta podziwiam.
    A klosz pod ktorym jest kwiat- cudo!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Gracje w pięknych ramkach wyglądają wspaniale. Pięknie u Ciebie. Tak cieplutko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko oczywiście perfekcyjne, dopracowane, z klasą i wielkim wyczuciem smaku :)
    Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosze poczekac, pusci nowy ped. Nie nalezy jednak trzymac storczyka w wodzie a te rzekomo "specjalne" donice sa do...bani. Raz na poltora tygodnia prosze zanurzyc storczyk w misce z "odstana" woda z dodatkiem kilku kropli nawozu do storczykow. Tak przez poltorej godziny niech kwiatek sobie popije.
    Zmarnowalam kilkanascie roznych odmian nieodpowiednio podlewajac, przycinajac nawozac itp. Teraz moje storczyki kwitna od grudnia do konca marca i zaczynaja w polowie maja, byc moze jest to anomalia ale...jest.
    Obrazki slicznie oprawione i tlo plocienne rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. O boszzzzzz.... u mnie ostatni weekend też był ruchliwy z tego samego powodu, ale odbyło się to w figloraju...
    Super przepis na ciasteczka, zapiszę na pewno, może na kolejne urodziny się przyda.

    Ramki boskie, ten kolor cudowny, a grafiki zachwyciły mnie, obłędnie wyglądają na płótnie.

    Cała reszta zachwyca jak zwykle u Ciebie.

    A w ogóle też ogarnął mnie jakiś przedwiosenny spleen.

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie gratuluję talentu i pomysłowości!!! Przepiękinie, to mało powiedziane!!!...

    OdpowiedzUsuń
  31. Łazienka prezentuje się super. Nic tylko leżeć w wannie z bąbelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. LO matko, to co dla Ciebie jest marazmem to dla mnie intensywna produkcja! Zrobilas piekne obrazki. Swietnie wygladaj w lazience. Wydrukowalas motylki, ale to wszystko to marazm. To ja bym chciala miec taki :-))) moze bym wtedy cos stworzyla. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapomnialam...Ktos mi kiedys powiedzial, ze nie obcina sie pedow kwiatowych u storczykow, az do momentu gdy calkiem nie uschna. Czesto po przekwitnieciu tworza sie na starych pedach nowe kwiaty. Moje storczyki tez tak maja, ze przestaja kwitnac, a potem znow "ruszaja". Najlepiej kwitna te, ktore stoja na najbardziej naslonecznionym oknie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pracowita z Ciebie kobieta. Piękne zmiany. Wspaniale wszystko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  35. obrazki wyszły naprawdę super. Dziękuje za dokładną lekcje wykonania.
    Stół nakryty cudownie aż żal cokolwiek przestawić i jeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ituś, jak ja bym chciała żeby mi się tak nie chciało jak Tobie!!! Cudeńka pokazujesz!!
    Obrazki swietne!Bardzo podobają mi się motylki ..Stół nakryty królewsko..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tak z innej beczki, wiedziałaś o tym:
    http://www.ofeminin.pl/ladne-wnetrza/wnetrza-shabby-chic-wnetrza-w-stylu-shabby-chic-d12296c197090.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Pieknie pieknie i pieknie i leż wciągaj zapach i sie rozkoszuj wiosna, co ma leżec to i tak nie utonie. Buziole w noch.

    OdpowiedzUsuń
  39. No kochana z tym nie chceniem to już była przesada :):):) Piszesz drobne zmiany, a tak naprawdę pewnie cały czas coś odmieniasz :):):) Wielkie buziaki i dla pocieszenia mnie tez się nic nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. No, cóż ... nic dodać nic ująć :) jak zawsze pięknie i pomysłowo ... obrazki prześliczne - myślę o czymś takim do swojej łazienki - mogę troszkę ściągnąć? :) Pozdarawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne obrazki :) Zaraz mi się przypomniało ja moja przyjaciółka robiła do łazienki fotki nagich, barokowych, rubasznych par z wklejonymi twarzami jej i jej męża... cudnie wyszło :) fajny pomysł z obrazkami w łazience... u mnie też wiszą - grafiki Tylkowskiego, megakolorowe i megapozytywnie nastrajające :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obrazki,sztućce i ciasteczka wszystko cudo:) Pomysłowo i perfekcyjnie wykonane:)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zwykle pomysłowo, pięknie i kobieco :)
    no i teraz wiosennie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  44. O matko , U Ciebie wszystko jest takie piękne , dopracowane , że aż brakuje słów :)) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczne, co się będę rozpisywać.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj łazienke masz piękną !!!!Dziś upiekłam te ciasteczka ,i powiem ,że tak pysznych to jeszcze nie jadłam .Bardzo dziękuje za przepis !!!!Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. I mówisz, że Ci się nic nie chce, a stworzyłaś tyle pięknych rzeczy. A przy tak uroczo nakrytym stole zasiadłabym z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  48. I mówisz, że Ci się nic nie chce, a stworzyłaś tyle pięknych rzeczy. A przy tak uroczo nakrytym stole zasiadłabym z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  49. Napisałam komentarz i skasowałam, piszę jeszcze raz, bo w sumie nie wiem jak mam skomentować ten Twój "marazm" Ituś. Powinnam sobie pójść poszukać gałęzi żeby na niej się powiesić ze wstydu...mój marazm woła o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  50. Twoje łazienkowe damule pięknie się wpisują w charakter łazienki! Co do orchidei to ja jestem niecierpliwiec i nigdy nie doczekałam następnego kwitnienia bo zapominałam o ich podlewaniu. Moja szwagierka ma ich jednak pokaźną kolekcję i po przekwitnięciu ucina pęd kwiatowy, co jakiś czas podlewa (ale woda nie może stać w podstawce) i roślinki odwdzięczają jej się pięknymi kwiatami. Ostatnio nawet "egzemplarz", który dotychczas wypuszczał jeden pęd kwiatowy zaskoczył ją "podwójnie":-) Powodzenia (a mi się też nic nie chce i spałabym ciągle...)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za wszystkie porady dotyczące pielęgnacji mojego śpiocha ,zawsze można na Was liczyć !!!

    An, znam ten rodzaj płótna z klejem . Jednak idę na łatwiznę i wtedy Varnish Gloss świetnie się spisuje . Po jego zastosowaniu sztywne płótno tnie się jak karton i w żadnym wypadku się nie strzępi.

    Muszelko, maleńką gardenię kupiłam niedawno ,mam nadzieję ,że przeżyje moje dwie lewe ręce do kwiatów jak najdłużej.

    Zosiu...o właśnie to!! Awitaminoza i niechciejstwo , jak dobrze coś nazwać po imieniu i ulżyć sumieniu ,że za jakiś czas się poprawi.

    Qra domowa , he he he ...zazdroszczę Ci takiego spida. Sąsiadów mam normalnych i mogę wpadać w różne rzeczy do woli.

    B ,zapraszam i nie tylko do łazienki. A gardenia się dotlenia oczywiście.

    Alizee , to masz dobrze ,moja już niestety za duża na bajkoland , 6 lat z rzędu miała tam imprezy . Fajnie było ,dzieciaki wykończone a w domu porządek!


    Violcia , mój marazm nieraz muszę kopnąć w siedzenie , by się nie zastać.

    Myszko ,wiem i widziałam.

    Labarnerie, korzystaj do woli.

    Anetko , cieszę się ,że Ci zasmakowały.

    Bestyjeczko , weź mnie nie denerwuj! Kto jak kto ,ale Ty to masz kopa przy robocie jak mało kto!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko cudne. Jak zwykle.
    ...Ty też jesteś cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny dom z klimatem ! Tworzysz coraz doskonalsze rzeczy !
    U mnie motyle też latają - póki co z papieru ;)
    Dziękuję za ciekawy przepis na ciasteczka, zaraz wypróbuję bo moje dzieci ciągle się czegoś domagają dobrego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  54. Żeby każdemu tak się chciało jak Tobie się nie chce '-)
    Super pomysł z oprawą szkiców

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo inspirujące. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Przejdzie przejdzie, wszak wiosna idzie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Łazienka mnie prawdziwie zachwyciła!Konsekwenty styl, pomysłowość i talent. Ogólnie piękne migawki z Twojego świata. Miło jest móc Cię odwiedzać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. twoj blog jest bardzo tworczy i pomyslowy i wciaz tu po cos wpadam wciaz tu czegos szukam , zagladam..gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  59. rewelacyjnie wyszły w tych ramach wyglądaja bardzo oryginalnie i jak nie dużo trzeba żeby stworzyc cos pięknego
    Gratuluje pomysłu i pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello, thank you for visiting my blog,
    I found yours and enjoy it very much. will visit again. greetings Col ~ Afrique du Sud

    OdpowiedzUsuń
  61. Trafiłam przypadkiem i wsiąkłam na 2godz.Jeszcze nie ochłonęłam od nadmiaru pomysłów.Wrócę tu na pewno o bardziej ludzkiej porze.Pomysły super,lubie takie klimaty :przecierki ,nadruki,coś z niczego itp.

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniale prezentują sie gracje w salonie łazienkowym,bo tak należałoby nazwać Twoją łazienkę.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem zachwycona wszystkimi pomysłami.Są niezwykle nowatorskie i bajeczne.Piękna łazienka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj :) Czy moge prosic o meila na: dorotacs@wp.pl. Nie moge sie z Toba skontaktowac a chciałam Ci zaproponowac wymianke. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  65. Wpadłam na Twój blog przypadkiem błądząc po innych blogach wnętrzarskich i czuję, że zagrzeję tu nieco dłużej niż planowałam. I coś mi się widzi, że parę pomysłów zaadaptuję na potrzeby swojego mieszkanka ;) I tak, nawet będąc w marazmie - zainspirowałaś innych :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Pomysł na obrazki - rewelacyjny!
    Piękny nowy banerek bloga.
    Tęsknię Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  67. Te gracje to piękne są, ale kształtne? (hihihi) Superowskie masz pomysły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Pod jaką nazwą szukać w google takich grafik???? pomóżcie prosze, bo kurcze nie mogę nic znaleźć, szukam i szukam i nic. Szukam pod vintage papers, old papers itp, i nic:(:(. Pomóż zdolna blogerko jak możesz, szukam koronę, konika, itp. Jak coś jest to w stockach płatnych, a chcę to zrobić tanio, jak u ciebie, drukarka i bziuuuu...

    OdpowiedzUsuń
  69. Już póżno,a ja nie mogę przestać i ciągne tą myszą po Twoim super blogu.Wszystko mi sie podoba,zwłaszcza Twoja kreatywność-głowa pełna pięknych pomysłow.Pisze jako anonim,ale nie wiem co zrobić z tymi 'ROBACZKAMI" i wyborem tożsamości.Muszę to rozgryżć i zalogować się ,bo wracać będę ciągle.Zauroczyły mnie Twoje wydruki na płótnie,ale dalej nie wiem jak to zrobić.Może w dzień uda mi sie czytanie ze zrozumieniem.Właśnie jestem na etapie odnawiania wylicytowanych krzeseł(też serce tłukło mi się w piersi w ostatniej minucie ,ale udało się:)))),po wielu nieudanych próbach)Pozdrawiam bardzo serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  70. Ito!
    "Krajanko z Wielkopolski"!
    Twój storczyk,o którym napisałaś,..nabiera mocy!Gdy roślina będzie silna,to i wypuści pędy,kwiaty,a może i...KEIKI/dziecko-nowa roślinę/.
    Dziękuję opatrzności,że trafiłam na Twój profil.
    Kiedy mam smutek w sercu....szukam pięknych zakątków w Twym "Zagajniku...'
    Buziaczki ,z głębi serca i ukłony.
    Jesteś pracowitą Pyruską!

    Hanka-leszczynianka.

    OdpowiedzUsuń
  71. Hi,hiiiiiiiitaka ze mnie gielejza,że "nie kapłam się".że to wiadomości z 2011r...dopiero uczę się...obsługi komputera.....i nie wszystko rozumiem tak szybko jak młode osoby.
    Pozdrawiam Twoją piękną duszę!
    Życzę weny!
    Zdrówka!
    Bo,jak Ty będziesz zdrowa,to i coś nowego ..pokażesz!
    Buziaczki!

    Hanka-leszczynianka

    OdpowiedzUsuń
Related Posts with Thumbnails