24 lutego 2009

Klatka i lustro.


Tak wyglądają teraz , wszystkie odpadki znalazły swoje miejsce . Z drewnianego kręgu, miedzianych listewek i żeliwnego elementu ,powstała klatka np. dla kwiatka. Miedzi nie malowałam ,poczekam aż się utleni i powstanie naturalna patyna .I jak tu coś wyrzucić ? Miedziane listwy przeleżały prawie 20 lat w piwnicy ,to prawie cud,ze nie zaginęły podczas przeprowadzki ! Pobiłam swój rekord w chomikowaniu.





Do klatki ,niedługo zawitają hiacynty .Kiedy w pełni rozkwitają ,mają tendencję do niebezpiecznego przechylania się ,mam nadzieję ,że klatka temu zapobiegnie .



Z ramki , tralki i podstawy ,powstało lustro .



Rama z lustrem ,zamontowana jest na małej toczonej części od karnisza . W ten sposób ,lustro można obracać nie poruszając podstawy, o 360 stopni.



Pytam się męża :Podoba Ci się ? Odpowiada : Ładne ,ale te lilijki harcerskie nie bardzo.


Ręce mi opadły ,"lilijki harcerskie"....... tłumaczę ,ze to o wiele starszy symbol ,o którym może przeczytać np. tutaj . Harcerz się znalazł !




45 komentarzy:

  1. Ita - Ty sadystko!!!:))) Jak możesz tak prostego człowieka męczyć. No wszystkiego mogłam się spodziewać, ale to co pokazałaś - przerosło najśmielsze oczekiwania! Pozdrawiam z poziomu nazwijmy go posadzkowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezaubernde Dekoration. Schön präsentiert.

    Liebe Grüsse

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu genialne i nic dodać ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes niesamowita!!!!Ogladam i oczom nie wierze,przepiekny dom,piekne dekoracje,mnostwo swietnych pomyslow :-)
    Bede zagladala do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ita ,to zaszczyt móc oglądać Twoje piękne prace,Twoje piękne zdjęcia.
    Dech mi zaparło,chylę czoła...

    OdpowiedzUsuń
  6. No i proszę, chyba nikt nie odgadł Twojego pomysłu! Cudeńka! Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. O MISTRZYNI !!!!! pokłony,pokłony,pokłony. Nigdy więcej nie będę pisała o swoich tandetnych pomysłach na Twoim blogu.Jesteś niesamowita !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie jak zawsze!Masz pelna glowe pomyslow i co najwazniejsze, umiesz je wykonac:-)Swietna klatka.Kto by pomyslal,ze z metalowych precikow i jakiejs obreczy drewnianej moze powstac cos ciekawego (hahaha)?-Ty oczywiscie.O boskim lustrze nie wspomne-pomyslowosc na 6 z plusem!Podziwiam,serio.Wielkie WOW. Pozdrawiam cieplo.Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. buszuję pod biurkiem w poszukiwaniu górnej jedynki, którą ctraciłam w wyniku opadnięcia szczęki... jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. No teraz to już roześmiałam się w głos, jak zobaczyłam tę klatkę :D :D :D I nie mogę przestać się śmiać. Naprawdę jesteś genialna! I w dodatku zaraziłaś mnie tymi szarobiałościami, teraz dopiero zobaczyłam, że to stąd mi się wzięły, chyba cały dom sobie przemaluję, choć ja przecież lubię kolory intensywne! Lustro też śliczne, ale klatka mnie rozłożyła na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto! Ty jesteś po prostu niemożliwa! Adam Słodowy w żeńskim wydaniu i to dużo lepszym, bo Twoje dzieła piękniejsze o niebo... Co ja mówię o 3 nieba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dopiero teraz zobaczyłam,że się nie podpisałam:))) Ten anonim wcześniej to ja-sylwia15a

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przestanę komentować Twoje dokonania,bo mi słów brakuje!!!
    Cuda cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. To co wyżej to pisałam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. llooka,Szewczykana , już mną szarpią wyżyty sumienia ,niepokoję się o stan waszego zdrowia!!!...he he he .
    Sylwia, właśnie ,że pisz ! To przecież doskonała zabawa.
    Pasjonatko,ja też lubię kolory ,w większości królują u mnie w domu ciepłe barwy . Dlaczego by ich nie przełamać szarościami?
    Heidis, Nettika ,Kropelko ,Aagaa, BogaczKo,Aniu,Jo-hanah cieszę się bardzo z waszych odwiedzin i dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekne rzeczy. Klatka mnie zachwycila. SUPER!!! Ja mam w domu miedziane rurki o srednicy 12 mm moze mi podsuniesz pomysl co z nich zrobic :-))? Pozdrawiam
    Violcio11

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesuje mnie szczegoly techniczne. W jaki sposob przymocowujesz tak rozne materialy? Jak zlaczylas prety i przymocowalas lilie na gorze? Bende bardzo wdzieczna za informacje.
    Violcio11

    OdpowiedzUsuń
  19. Ita, jak zwykle zwalasz z nóg....
    Ja bym tym lustrem się chętnie zaopiekowała....bo to prawdziwe cacko....obok klateczki...

    pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też ręce opadły, szczęka i nawet majtki - wszystko z wrażenia ;)) Jakież Ty masz pomysły!! Genialne! W życiu bym czegoś takiego nie wykombinowała! a do tego jakie to piękne!!!

    Pozdrawiam Cię baardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i co tu dużo pisać...Jesteś Niesamowita Ita!!! Szkoda ,że nie głosowałam:-)
    Teraz to ja już nic nie wyrzucę:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ita! ja mam pół drewutni takich "coś od czegoś", zapraszam!
    A poważnie to już pisałam, żeś mą Guru jest więc nie będę się powtarzać.
    Zakładka doszła dzisiaj - dziękuję!!!!!
    Teraz będzie do wszystkich co to czytają : ona jest piękniejsza niż na zdjęciu!
    A sposób mocowania pręcików do drewnianej obręczy spać mi dziś nie da. Kobieto zła proszę o szczegóły!
    Pozdrawiam z uwielbieniem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawa za pomysłowość:)
    Klatka bardzo oryginalna , lustro też piękne:)
    Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Lustro doprawdy pałacowe! Królewskie wręcz! Cudownie się prezentuje, jak wszystko u Ciebie starannie dopracowane w kazdym detalu:))

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Ito, zauważam, że jesteś niebezpieczna! Obserwatorzy Twojego bloga gubią majtki a nawet zęby im wypadają.
    2.Nie ujmując nic Panu Adamowi jestem pewna , że nie dorasta Ci On do pięt.
    3.Prowokujesz by w domach przybywało nam przydasiów.
    4.Czy jesteś skłonna udzielić czasem podpowiedzi co można zrobić z jakowegoś przydasia.
    Pozdrawiam cieplutko. Prawiebabcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo pomysłowe, słów Ito brak!
    Mój mąż też tak zareagował jak gdzies chciałam umiescic lilijki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejny raz dałaś pstryczka w nos wszystkim tzw."fachowcom" zawsze słyszę: że drewno z metalem trudno łączyć , droga pani tego się nie da zrobić , to co pani wymyśliła jest niewykonalne . Jeszcze jeden taki tekst i posadzę ich przed komputerem niech oglądają Twój blog . Pozdrawiam pełna podziwu-Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  28. REWELACJA !!! Z ciebie prawdziwy Pomysłowy Dobromir - przyznaj, puka Ci kuleczka po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A tak jeszcze w kwestii technicznej, bo zastanawiam się dziś od rana - czy te pręciki to one zostały wygięte przez Ciebie, czy tak sprytnie się i ładnie uginają pod ciężarem żeliwnego cosia?

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś WIELKA!!!!
    jesteś WIELKA!!!!
    jesteś WIELKA!!!!
    jesteś WIELKA!!!!
    jesteś WIELKA!!!!
    jesteś WIELKA!!!!
    jesteś WIELKA!!!!

    ... i tylko tyle mogę w tej chwili napisać, bo odjęło mi mowę, a palce odmówiły posłuszeństwa z wrażenia :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. ehhh zachwycająco i to po wielokroć zachwycająco....., nie będe orginalna mówiąc, że pewnie nie jestem jedyna co też by tak chciała (rozmarzony) :)
    zwłaszcza klatka podbiła me serce ! jesst cuuuudna - ale też mnie ciekawią techniczne niuanse - że można przymocować to wiem i wierze bo widzę ;), ale jak? jakimi środkami? ;) jakieś kleje daja radę?
    pozdrowienia i podziwy
    agi (dawne A. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. MISTRZOSTWO. Może zaczniesz kiedys sprzedawać te cuda?
    Danka D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jagódko, cieszę się ,że dotarła tak szybko.Poczta Polska się spisała!Dla Ciebie ,Violci i Pasjonatki ,wykonanie klatki od strony technicznej.
    W prętach (tej samej długości ) Przewierciłam po 3 otwory na śrubki ,na końcach i po środku . Następnie po kolei przekręciłam je ,wygięte delikatnie na kształt klatki do wewnętrznej strony obręczy drewnianej . Element żeliwny wcześniej ,dokleiłem do starego drewnianego uchwytu od szuflady . Przez środkowe otwory w prętach wkręciłam śrubę i dokręciłam od góry uchwyt od szuflady z wklejonym żel.elementem .
    Mam nadzieję ,że w miarę logicznie to opisałam.
    Elle ...hi hi hi ,trzymaj bieliznę w garści !
    Prawiebabciu, chętnie ,jeżeli wyobraźnia nie zawiedzie,służę radą.
    Asiu, okazuję się ,że faceci "nie na wszystkim się znają"
    Yrsa, w takich przypadkach ,wykańczam fachowców stwierdzeniem : "Jak się nie da ,jak się właśnie da!"
    Kamilcia, he he he ...głowa mnie nieraz od tego boli.
    Jeszcze raz ,wielkie dzięki dziewczyny, za tak miłe słowa .Pozdrawiam i uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jedno wielkie ŁAAAAAAAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastycznie :). Kiedy spojrzałam na lustro,pierwsza myśl jaka mi się pojawiła,to monitor LCD do kompa :D, chyba za długo tu siedzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma człowieka kilka godzin, a TU taaaakie rzeczy wydarzyły się!!!
    Anitko, chylę czoło :))
    I gorąco pozdrawiam :)
    I proszę o jeszcze więcej takich
    postów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chylę czoła, jak zwykle. Powalasz mnie na kolana za każdym razem. To nie klatka, to raczej korona!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cóż ja Ito mogę jeszcze napisać. Powaliłaś mnie na kolana! Szczególnie klatka. Jest przepiękna :-) Nigdy bym na taki pomysł nie wpadła ....
    Pozdrowionka
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. Trwam w nieprzerwanym zachwycie i słowa powiedzieć nie mogę. Klatka jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne, pomysłowe, zachwycające, i.... no nie wiem co tu jeszcze napisać.
    Pogapię się jeszcze z kwadrans :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję pomysłowości. Masz głowę nie od parady. Co Ty robisz z tymi wszystkimi skarbami ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja do tej pory podgladalam w milczeniu ale dluzej nie moge. To co powstalo z tej kupki smieci zatyka dech w piersiach.Niewyczerpania pomyslow zycze.

    OdpowiedzUsuń
  43. zapraszam do mnie - mała niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej, a ja dopiero dzisiaj zobaczyłam cuda owe, więc przyszłam pewnie na gaszenie świec..cudne rzeczy robisz.

    OdpowiedzUsuń
  45. Serdeczne podziękowania za to, że piszesz i inspirujesz. Pozdrawiam cieplutko.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails