14 grudnia 2008

Choinkowe zawieszki w stylu rokoko.

Ostatnio spotkałam w sklepie , bardzo ozdobne zawieszki choinkowe . Chyba odezwała się we mnie sroka spragniona błyskotek , bo bardzo mi się spodobały , .... tylko cena nie bardzo .Każda z nich kosztowała średnio około 15 zł. .Kupić jedną ... trochę mało , kupić kilka ... nim się człowiek obejrzy nie ma 100 zł. Pierwsza myśl , zrobić samodzielnie .
Zakupiłam trochę ozdobnych taśm w pasmanterii i w drodze powrotnej do domu zaczęłam myśleć ,jak je zrobić z wykorzystaniem tego co posiadam .
Ze styropianu ( został po ocieplaniu domu ,i jak tu coś wyrzucić?) "wyrzeźbiłam " korpusy mini manekinów i obszyłam je taftą . Proces ozdabiania koronkami, taśmami i koralikami ,to już była sama przyjemność. Tak powstały te moje rokokowe ozdoby choinkowe .








Ten mini manekin powstał jako ostatni, już nie choinkowy, muszę mu tylko wymyślić jakiś stojak.

30 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać...
    Słów podziwu i zachwytu mi zabrakło...
    Precyzja wprost dla mnie niepojęta!
    CUDA!
    Czegoś tak pięknego jako ozdoby choinkowej nie widziałam.

    Podziwiam Cię ogromnie!
    Jak zawsze u Ciebie talent, wyobraźnia i pracowitość :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. wow....................
    Jak to "sama przyjemność"? Wydaje mi sie, ze to strasznie misterna dłubanina! Ale efekt boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja Ci już kiedyś pisałam,że zdolna z Ciebie kobitka?
    Bo jak nie to piszę:
    ale z Ciebie zdolniacha!!!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj, takich cudeniek tak pięknie wykonanych to dawno nie widziałam!!!! Powiem krótko: EXTRA!!!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite ozdoby choinkowe, inne niż wszystko co do tej pory wymyślono w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z ciebie zdolniacha, cierpliwości by mi zabrakło do tak misternej roboty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim guście, ale podziwiam za wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczena mi opadła,jak to wszystko dopracowałaś.Przebijasz Almi Decor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Styropian? Nie wierzę:-) Jestem bardzo dociekliwa i ciekawi mnie jaką wielkość posiadają te cudeńka .Misternie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja , świetnie to wyrzeźbiłaś , wprost nie mogę uwierzyć ze to zrobilaś sama

    OdpowiedzUsuń
  11. Trapi mnie tylko jedna myśl: jak się rzeźbi w styropianie? Przecież kuleczki się sypią...

    A Almi Decor niech się schowa!!!

    Przepiękne, zwłaszcza urzekły mnie torebki! I super jest to, że każda jest inna! Nie jak w sklepie... Pod myślą, że "wykonać samodzielnie" coś, co jest głupio drogie i... wykonywalne podpisuję się obiema rękami po kilka razy wołając yes yes yes!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak słów po prostu..Chylę czoła...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odwiedziny !
    Asiu - nie taka misterna ,jest trochę niedociągnięć,no i palce pokłute.
    Li - korpus ma około 10 cm. wysokości .
    Saro - trzeba mieć bardzo ostry nóż , a potem wyrównałam powierzchnię papierem ścierny (120)
    Sama nie spodziewałam się że tak dobrze mi pójdzie .
    Pochwalę się ...zrobienie takiego styropianowego korpusu zajmuje mi 10 minut ,do takiej wprawy doszłam.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie czadowe!!!! Kobieto! Jesteś wulkanem pomysłów! Są piękne! A w której pasmanterii się zaopatrujesz? BO ja na Śródmiejskiej i wybór ubogi :) marzą mi się tasiemki w groszki, ale ani widu ani słychu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów i efektów ich realizacji... Same wspaniałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. super !! pomysł pierwsza klasa :) Na pewno 100 razy lepsze od tych sklepowych i ile radości przy robieniu :)
    a ja właśnie stwierdziłam, ze nie mam prawie ozdób świątecznych :( Decoupagowe porozdawałam, innych jakoś za wiele nie kupowałam... a czasu na produkcje jakoś malutko jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem:)
    Podziwiam Twój zapał do takich prac...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś czarodziejką! Przebijasz pana Słodowego ze "Zrób to sam" :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ito, mam dla Ciebie wiadomość - są ptaszki - jeśli możesz napisz do mnie joanna1010@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. no nie...ja już wymiękłam.....szczęka opadła...nie ma co zbierać...;-DDD

    Chylę czoła..przed Tobą....!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne te ozdoby :) Widzę, że tez i Ciebie cena osdtraszyła od zakupu zawieszek , jak mnie odstraszyła cena ptaszków w sklepie:)
    Masz zdolne łapki i pomysły to po co kupować. Pięknie zrobiłaś te zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę zrobić jeszcze kilka ,nowe pomysły przyszły ni do głowy ,tylko nie wiem czy czasu mi starczy.
    Marta -na Śródmiejską też zaglądam ,ale większy wybór mają na Zamkowej .

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne,oryginalne,wyjatkowe ,zachwycajace ,budzace podziw i do pozazdroszczenia!Oto co mysleo twoich zawieszkach:-)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace!!! Jestem zachwycona tymi manekinami. Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  25. oniemiałam z zachwytu, bo choć nie w moim stylu są niesamowite!!! :)) jaka precyzja wykonania, ze o fantastycznym pomyśle nie wspomnę :))
    już pisałam to ze 100 razy, ale mogę i następne 100: jesteś zdolną, kreatywną babką!!!!!! (ta babka to komplement :)) )

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam do mnie po nagrodę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne! (w przyszłym tygodniu jestem umówiona na spotkanie z koleżanką-będą nowe fotki z miasta-zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Magnifique! Beautiful! Great blog!

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje inspiracje,kreatywnosc wyroby art. sa sliczne , zycze sukcesow , pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails