18 kwietnia 2014

Wielkanoc .


Tegoroczne wielkanocne dekoracje raczej skromne , w większości przewaga jajek różnej maści ...
pod kloszem w gniazdku w towarzystwie porcelanowych motyli , wyjątek stanowi zardzewiała literka E ... po prostu blaszka w tym kształcie znaleziona na złomie  ☺, szkoda .że nie było  W ☺!
Rzeżucha w towarzystwie przepiórczych jajeczek ...


jajka bombki na gałązkach ...

w różach ...

i kolejne kwitnące gałązki  ... oczywiści też ozdobione jajecznymi bombkami ...
skromnie i monotematycznie ,ale jak dla mnie w sam raz .
Za sprawą znajomej pojawił się pierwszy mazurek , na dodatek czekoladowy , czyli taki który Tuśka pochłonie  z apetytem .
Tęczowe jajka to prezent od jeszcze jednej znajomej ... od sąsiadów dostałam domowej roboty wędliny  , żyć nie umierać , Wielkanoc zapowiada się kolorowo i smakowicie  ...
 słonecznie , ciepło i zielono
Życzę Wszystkim zdrowych , pogodnych   ,spokojnych ,radosnych  Świąt Wielkanocnych , spędzonych w rodzinnej atmosferze .
Smacznego jajka , umiarkowanego lanego Poniedziałku , przyjemnych rodzinnych chwil przy wielkanocnym świętowaniu .

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie , moc świątecznych uścisków przesyłam i do miłego .

79 komentarzy:

  1. Spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt! Wesołego Jaja!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kloszę! Cudownie! Spokojnych i wesołych Świąt! Smacznego jajka! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie :) Rzeżucha w towarzystwie jaj - świetne połączenie ! Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych życzę Tobie i Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne u Ciebie dekoracje! Jestem zachwycona!
    A co do literki E to pamiętam ją z dzieciństwa, często ją znajdowałam przy okazji np. remontów domów, czy dróg i zawsze zastanawiałam się co to jest!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! :)
    PS: Takich metalowych literek "E" była kiedyś w mojej okolicy cała masa, obok torów kolejowych. Zawsze się zastanawiałam do czego służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świat!!!...podziwiam..podziwiam;)) ..i wzdycham;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje.
    Zdrowych i pogodnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle przepięknie ! Zdrowych Wesołych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twoich bliskich !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje - Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie przeżytych świąt Wielkiej Nocy życzę dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Nastrój, jak widzę, po mistrzowsku już tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie naturalne dekoracje sa najpiekniejsze :)
    Zycze spokojnych swiat!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wszystko razem wygląda, jestem zachwycona tą Twoją " skromnością i monotematycznością" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepieknie u Ciebie Ita!
    Wesolych Swiat Kochana!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny klimat stworzylas, zreszta jak zawsze :) Zdrowych i radosnych Swiat;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie prezentują się szklane jajeczka z wiśnią'
    Ita niech zmartwychwstały Chrystus wi Twojej Rodzinie


    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnych i wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie daje mi spokoju to "W"...czemu W?
    Pięknie u Ciebie, za oknem też:) A las to ja też sobie sadzę, już mi gałęzie wiśni przeszkadzają, żeby okno zamknąć :))
    Ito, Wesołych, Spokojnych dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne dekoracje. cudnych świąt dla Was wszystkich:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rodzinnych, zdrowych i radosnych Świąt.

    Zapraszam po wyróżnienie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ito :) Tobie i Twoim bliskim życzę pogodnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt!! Piękne naturalne dekoracje!! Ja tez w tym roku postawiłam głównie na naturę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Droga Ito, pięknie i wiosennie u Ciebie.
    Serdeczne życzenia zdrowych, pogodnych, radosnych i relaksujących świąt dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z okazji Świąt Wielkanocnych: miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr, zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze. Pracy, która pomaga żyć. Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze pięknie i elegancko:) Bardzo dobrych Świąt dla Ciebie i Twoich Bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  26. Niech Zmartwychwstanie Pańskie,
    które niesie odrodzenie duchowe,
    napełni wszystkich spokojem i wiarą,
    da siłę w pokonywaniu trudności
    i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...

    Słonecznych świąt życzy Dorota 71 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spokojnych i ciepłych Świąt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie odziałaś domek na Święta :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie i smakowicie u Ciebie.Radosnego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie!!! Życzę radosnych Świąt w rodzinnej atmosferze!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie u Ciebie i smakowicie. Radosnogo świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Najserdeczniejsze życzenia, wszystkiego co najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  33. Wesołych Świąt :) piękne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  34. Duuużo słońca, radości i pysznego jajka, wszystkiego najlepszego:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Radosnych i Spelnionych Swiat !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciepłych rodzinnych Świąt ....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  37. Droga Ito dziękuję serdecznie za piękne życzenia i Tobie również życzę samych dobrych dni i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ituś dziękuję za życzenia, Tobie również życzę wszystkiego dobrego i mokrego dyngusa :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  39. Przesyłam najlepsze życzenia świąteczne. Mnóstwa ciepła i radości oraz umiarkowanie mokrego dyngusa.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  40. Radosnych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo piękne dekoracje:) Pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję za życzenia i również życzę radosnych i spokojnych świąt!
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jajka bombki :o! :-)) ...i w bukietach! Śliczności! :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję kochana za życzenia:))) Och, jak u Ciebie pięknie!! A te widoki za oknem, ta zieleń... patrząc na nie czuję już wakacje;)) Życzę Ci mokrrrego i mocno uśmiechniętego poniedziałku!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ito moja koooooochana:)
    Wszystkiego co najlepsze w ten szczególny świąteczny czas! Radości, miłości, harmonii, pokoju dla Waszej Rodziny.
    Alicja
    P.S. U Ciebie - jak zawsze - pięknie, pięknie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję wzajemnie;)wesołych świąt:)
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  47. Mokrego Dyngusa życzę:)Pozdrawiam ABily

    OdpowiedzUsuń
  48. Radosnego Alleluja! Piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  49. Spokojnego poniedziałku życzę z odrobiną wody na szczęście.
    Wesołych Świąt kochana.
    Dekoracje jak zwykle masz bardzo pomysłowe i piękne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta literka E to jest z jakiegoś akumulatora czy czegoś podobnego :) w dzieciństwie też się nimi bawiłam i żałowałam, że nie ma innych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz przepiękny widok z okien :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ita,pięknie jest! Elegancko,naturalnie. Pozdrowionka przesylam poświąteczne

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepraszam, że spóźnione, ale liczą się szczere słowa :) tak więc zamiast wesołych świąt, które już minęły, życzę szczęścia, zdrówka i spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja jak zwykle w ogonie ale życzę Ci ,żebyś miała zawsze świąteczną radość w sercu i wiosnę .Uściski Ito.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piękna Wielkanoc u Ciebie. Te subtelne dodatki, kolory. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie przepiękne zastosowanie znalazły empikowe motylki!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow, to jest piękna inspiracja:-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem zauroczona całym tym blogiem i brak mi słów, by wyrazić swój zachwyt... Zaglądałam tu od dawna, kiedy jeszcze nie miałam swojego bloga. Wszystko tu jest cudowne! Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  59. jak pastelowo i zielono u ciebie;)))u mnie tez zielono;)) zapraszam Cie do mnie do obejrzenia "naszego miejsca na ziemi, z naszym skrawkiem nieba" jestem mega szczęśliwa,bo marzenia się nareszcie spełniają;)))choc jeszcze w to nie wierzę, pozdrawiam cielo;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Dekoracje może i skromne, ale zdecydowanie przepiękne i przykuwające uwagę:) W ogóle niesamowicie klimatycznie tu u Ciebie, jeśli pozwolisz zostanę na dłużej:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  61. Droga Ito, jesteś czarodziejką, wszystko wokół Ciebie jest takie piękne, takie z duszą, to Twoja zasługa, że masz tak cudowny i niepowtarzalny dom.
    Twój blog stał się moją codzienną lekturą, piękną lekturą. Z niecierpliwością czekam co nowego wymyśliłaś i nad czym teraz pracujesz.
    Po raz drugi z nieśmiałością proszę o wskazówki jak mam się zabrać za odnowienie starej szafy, czy trzeba ją rozebrać na części? Bardzo gorąco cię pozdrawiam.
    A, jeszcze jedn, chciałam się zabrać za wykonanie manekina, ale nie wiem jak go umocować na stojaku. bo przecież w środku jest pusty, bardzo, bardzo prosze o wskazówki. Życzę dużo, dużo zdrówka Aldona

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam serdecznie,od dawna odwiedzam i podziwiam...życzę dalszych cudnych inwencji...tak bardzo piękny blog,dziękuję
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  63. Kochana Ito nie masz czasu na odpowiedzi, jesteś zapracowana, tylko co Ty znowu wymyślasz?, uchyl rąbka tajemnicy. Tak bardzo Cię proszę daj mi wskazówki jak mam się zabrać za starą sosnową szafę( już została wyczyszczona) jakie farby mam kupić , po co jest wosk, kiedy go użyć .Odezwij się ,proszę i gorąco pozdrawiam Aldona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ,że dopiero teraz odpowiadam ,ale wsiąkłam w warsztacie .
      Różnorodność farb powala , dziewczyny na blogach używają farby różnych firm ale z reguły są to akrylowe wodne . Osobiście używam akrylowych wodnych do drewna i metalu firmy Dulux .Malować możesz małym wałkiem pokrytym pluszem Wosku nie musisz używać . Korzystam z niego wtedy gdy np. pokrywam drewno rozcieńczoną farbą i chcę by powierzchnia była dodatkowo zabezpieczona przed ewentualnymi zabrudzeniami .
      Co do manekina to w dolnej jego części od wewnątrz jest umieszczona deska z otworem na kołek , przybija się ją gwoździkami w momencie gdy manekin jest obszyty materiałem . Na kołku jest umieszczona obręcz drewniana którą przykręca się do kołka . Wtedy manekin można obracać wkoło własnej osi.
      Jeżeli nie masz możliwości obejrzenia starego manekina w rzeczywistości to pooglądaj sobie zdjęcia jakiś starych manekinów na Google by przyjrzeć się ich budowie . Mam nadzieję ,że pomogłam .
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje i przepraszam za moje pytania 'ale jestem laikiem w tych malarskich sprawach. Może porywam się z motyka na słońce, ale stalas się moją inspiracją i to nie tylko w sprawach odnawiania mebli. Jeszcze raz dziękuję . pozdrawiam Aldona

      Usuń
  64. Dzień dobry, to znowu ja i tak jak wszyscy tu do jagodowego zaglądający nie mogę się oderwać. Czytam, czytam i końca nie ma , robię zapiski , notatki i znowu powracam by lepiej zrozumieć i popatrzeć na piękne zdjęcia. Kochana Ito , dziękuję za piękną i fascynującą lekturę . Bozia dała Ci tyle talentów , masz tak lekkie pióro, może warto napisać poradnik-książkę do poduszki i nie tylko? Pozdrawiam Aldona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails