30 października 2017

Domek dla lalek .

Na początku muszę przeprosić za tak długą ciszę na blogu , ale jak tylko wzięłam aparat do ręki przypomniałam sobie dlaczego tak długo mnie tu nie było . zrobić jakiekolwiek zdjęcie moim aparatem to już czarna magia , cuduję na manualu i albo się uda , albo nie ☺ Dlatego chyba częściej jestem na Instagramie bo telefon robi lepsze zdjęcia ☺☺☺
Domek dla lalek to moje trafienie stulecia na giełdzie , stała sobie taka bida jak na zdjęciu poniżej i nikt się tym nie zainteresował . Stwierdziłam ,że potencjał jest i mogę zacząć robić domek dla lalek dla córeczki kuzyna . który i tak planowałam zbudować ☺
Nawet chciałam się potargować ☺ jednak w chwili gdy pan sprzedawca widząc moje zainteresowanie , wyciągnął z samochodu resztę elementów do domku , stwierdziłam ,że mam trafienie stulecia ☺ Jedyne czego brakowało to drzwi wejściowe , ale z tym nie było problemu , poszukałam w sieci i znalazłam sklep w którym można kupić wszystko do takich domków . Przeglądając ofertę można się wkręcić w hobby domkowe w Domkowa 4 na maksa , nawet nie wiedziałam ,że jest taki wybór i to od całych domków , przez meble ,po niezliczoną ilość dodatków ☺
Jednak choć kusiło , postanowiłam zrobić kilka mebli samodzielnie i w ten sposób zbudowałam stół , łóżko , kominek , kanapę , puf , stolik , stoliczek i poszyłam różnego rodzaju tekstylia , zasłony ,poduszki, narzutę , kapę , kocyk oraz kilka dodatków jak zegar , lustro i wisząca półeczkę do jadalni , resztę mebelków miałam zachomikowane po córce , wystarczyło je tylko pomalować .
No cudo mi się trafiło , pełna profeska , wystarczyło wkleić okienka i drzwi wejściowe by wyglądał bajkowo ☺
Środek pochłonął trochę więcej czasu , malowanie , oklejanie tapetą i wykończenie wewnątrz okienek listeweczkami ...
a już sama przyjemność to urządzanie wnętrz ☺ mam nadzieję ,że to już nie starcze zdziecinnienie ☺ ☺ ☺ ale choć na starość pobawiłam się przez chwilę , marzeniem chyba każdej dziewczynki ☺
Salonik .


Jadalnia .
Witrynka i krzesła chomikowane przez lata , jednak się przydały ☺
Sypialnia .
Z kominka i lustra jestem dumna ☺
reszta też nieźle wyszła .

Kącik czytelniczy , tu dodałam od siebie tylko kwiat doniczkowy .
Na poddaszu do łóżeczka dodałam tylko wiszący namiot ...
obok postawiłam resztę chomikowanych mebelków .

Domek trafił już do nowej właścicielki , mam nadzieję ,że będzie jej dobrze służył  przez kolejne  lata i pomagał rozwijać wyobraźnię ☺
Wszystkich odwiedzających Jagodowy pozdrawiam ciepło i do miłego ... mam nadzieję że już niedługo ☺

86 komentarzy:

  1. Domek jest prześliczny i te detale...
    Super robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , przy detalach najlepiej się bawiłam ☺

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita:):) Piękny prezent i obdarowana na pewno w siódmym niebie, taki prezent zostanie w jej pamięci na zawsze.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdarowana ma dopiero 3 latka ☺ może trochę za wcześnie na takie domki ale nie mogłam wytrzymać i sprezentowałam już teraz , czas szybko leci , dzieci rosną jak na drożdżach ,będzie dorastać przy domku ☺

      Usuń
  3. Powiem Ci,że ja miałam nadzieję,że jak będę miała wnuczkę to zrobię jej taki domek:)śledziłam Koronkę i jeszcze parę blogów właśnie z miniaturami:)))....niestety życie pisze swoje scenariusze...nie mam wnuczki i nadziei na nią:(
    Przepiękny domek odrestaurowałaś?(bo tak to chyba trzeba nazwać).
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi przykro ...przytulam i pozdrawiam ciepło .

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ,dobrze ,że został choć na blogu , popatrzę się na niego od czasu ,do czasu ☺ ☺

      Usuń
  5. super zabaweczka, proszę o więcej wpisów!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że w końcu się doczekałam nowego posta. A co do domku, wspaniały. Podejrzewam, że Hania docenia najfajniejszą ciocię. Oj, szkoda, że moje córki nie mają takiej zdolnej cioci, sama bym się takim cudem pobawiła, gdy one byłyby w przedszkolu, ha, ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania ma dopiero 3 latka ,ale nie mogłam się powstrzymać by już jej sprezentować domek ☺ może tak jak piszesz , pobawi się nim mama Hani ☺ ☺ ☺

      Usuń
  7. Wspaniale odnowiłaś domek. Wygląda jak z bajki. Każda dziewczynka byłaby zachwycona takim prezentem. ( I nie tylko dziewczynka)Bardzo podoba mi się kolorystyka i umiar w meblowaniu. Ja niestety ciągle z tym umiarem mam problemy i wszystko zagracam. Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , kochana to nie umiar ☺ ☺ ☺ to tylko dlatego ,że miałam mało czasu na budowę mebli i zdobycie dodatków . Podejrzewam ,że gdyby postał u mnie dłużej ,by się z niego wysypywało ☺ ☺ ☺
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Nie znam drugiej tak zdolnej kobiety :) Domek przecudny i te wszystkie szczegóły idealnie dopracowane rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiało być zabawne przeżycie, tworzenie miniaurek swoich wcześniejszych dzieł, które w oryginale były do domu lub dla córki a w miniaturce dla lalki małej dziewczynki. To taka prawdziwa wisienka na torcie różnych, wcześniejszych prac. Przeczytałam bloga od deski do deski i z niecierpliwością oczekuję kolejnych wpisów. Podziwiam za wiele talentów, ale chyba najbardziej za wyczucie proporcji, które z wielu elementów "od czapy" pozwala stworzyć proporcjonalne arcydzieło, w którym wszystko jest na swoim miejscu. I za odwagę w używaniu szerokiej plejady elektronarzędzi. Jestem szczerą fanką..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ... dziękuję za tak wiele miłych słów , spąsowiałam ☺
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Domek przecudny! Z doświadczenia powiem, że pewnie Mama małej Właścicielki częściej będzie chciała się nim pobawić... Tak było u mnie :) To nasze pokolenie marzyło o takich domkach dla lalek i niektórym to marzenie się spełnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację; tak jak tatusiowie kupowali kolejki elektryczne i bawili się nimi.

      Usuń
    2. Prawda , bez względu na wiek , na widok domku dla lalek prawie każdej babie śmieją się oczy i wykazuje nieodpartą chęć do poprzestawiania mebli ☺ ☺ ☺

      Usuń
  11. Cudowny domek, ale "na starość"??? No weź, przestań:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺ ☺ ☺ łoj , bo już mam lekko z górki ☺ ☺ ☺

      Usuń
  12. Ale bajeczny! Szkoda, że nie pokazałaś kolejnych etapów powstawania domku. Sama chętnie bym się za coś takiego zabrała. Niezła gratka z tym zakupem, zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale właściwie nie było co ☺ , pomalowanie elementów z surowego drewna ,oklejanie tapetą poszczególnych pokoi , wklejenie gotowych okienek i skręcenie domku w całość . nic interesującego i odkrywczego ☺

      Usuń
  13. Al trafiłaś z tym domkiem dla lalek! Ja właśnie rozpoczęłam produkcję mebelków na styczniowe urodziny mojej córeczki! Co prawda sam domek mam zamiar zamówić, bo ma być rozmiaru lalki barbie, ale część mebelków planowałam zrobić sama. Pomysł na łóżko wykorzystam;) Mam nadzieje, że się nie obrazisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że nie , korzystaj ☺ to proste pudełko z cienkiej sklejki , rzeczywiście proste do zrobienia .Kanapa też nie była trudna do zrobienia ☺

      Usuń
  14. Ita- śliczny! Moja Droga spadałaś mi z nieba, pokazując domek. Synuś wymyślił sobie podobny prezent od Mikołaja ;)
    Aktualnie dumam, jak umeblować rezydencje królików, zdradź proszę ,,czym wykleiłaś ściany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściany oklejone tapetą , byłam kilka razy w Leroy Merlin po próbki tapet ☺ ☺ ☺

      Usuń
  15. Coś pięknego!!! Wspaniały prezent dla dziewczynki lubiącej bawić się lalkami!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajka, niektóre ujęcia są mylące - wyglądają jak kadry z katalogu prezentującego realne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha Ha ha , może i masz rację , ale tylko niektóre ☺

      Usuń
  17. Wow, fantastyczny domek.Pięknie skomponowałaś meble do pokoi. Kiedyś byłam na wystawie takich miniatur, jeśli chciałabyś zobaczyć z nich fotorelacje to zapraszam:
    https://haftyagaty.blogspot.com/2016/06/muzeum-domkow-dla-lalek.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny domek. Ja też czasem bywał na Domkowej 4, ale raczej po to, aby oko nacieszyć, a nie coś kupić. Ja jestem pod dużym wrażeniem książek z serii "Mysi Domek", o których pisałam na blogu:
    http://skansenalebazi.blogspot.com/2016/11/miniaturowe-wnetrza.html
    Może córeczce kuzyna też przypadną do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację ,przekażę mamie Hani ☺

      Usuń
  19. Witam serdecznie,każdego dnia wchodziłam na bloga i czekałam na nowy wpis....i wreszcie się doczekałam,domek śliczny.Pozdrawiam serdecznie i proszę nie robić takich długich przerw 😊 Ilona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie mam wpływu , nie raz życie układa taki scenariusz ,że nie ma czasu na niektóre rzeczy ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  20. Domek marzenie:-) Powracają wspomnienia... Pięknie i inspirująco!
    Jak zawsze:-)
    Pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż, by się chciało być małą dziewczynką...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  22. niezwykły! tyle drobiazgów, detali! sama bym pobuszowała w takim domku ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mogę wyjść ze zdziwienia ,że trafiłam na takie cudo giełdowe .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  23. No prawdziwe cudo Ci się trafiło, diament! :) Coś pięknego, a te mebelki.. aż miło popatrzeć. Bajka, naprawdę bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ to jest precyzyjne! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam projekt domku jest fajny , reszta to tylko detale ☺

      Usuń
  25. Kochana, jak miło cię tu widzieć:D Ja też po rocznej przerwie z trudem bloguję. Boże, ja od kilku lat zbieram się do takiego przedsięwzięcia-czyt. odkąd córka się urodziła, a ma już 5,5 lat :D Ale wiesz co najbardziej mnie zniechęca, te zawiasiki. Ty sama je dorabiałaś, czy już były? Bo nie wiem, gdzie takie śrubeczki malutkie, albo może klejem to? Jestem pod wielkim wrażaniem... "dorobiłam kilka mebelków" hahaha, ty dom cały umeblowałaś! Pokłony. Mnóstwo pracy musiałaś w to włożyć. A Instagram od niedawna ogarniam, i już zdążyłam Ciebie tam wyhaczyć :DDD Ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa zawiasy były , resztę dorobiłam-przerobiłam z zakupionych , można też takie nasadzane zawiasy kupić w sklepie , niestety trafiałam na większe ,szafkowe .Ze śrubkami też miałam problem , bo cieniutkie owszem ale z długością był problem , to je po prostu skracałam obcęgami ☺
      Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  26. Domek ??? Toż to rezydencja cała !!! Niesamowity i...niesamowita jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O mamuńciu! Umarłam z zachwytu. Adoptuj mnie plissss! ��������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺ ☺ ☺ Dzięki ☺ ☺ ☺ A pewnie , wszystkie dzieci kocham ☺

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , że taki różowiutki i słodziutki ☺

      Usuń
  29. Uroczy domek! Wyobrażam sobie minę tej dziewczynki jak zobaczyła to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wrażeniem pomysłu i jego realizacji. Wszystko dopracowane w szczegółach. Domek prezentuje się okazale. Jako dziecko mogłam tylko pomarzyć o czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona tymi zdjęciami. Uwielbiam przeglądać tego typu blogi w poszukiwaniu inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna inspiracja. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu. Bardzo lubię taki styl w pomieszczaniach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Domek dla lalek pierwsza klasa :) Nie jedna mała dziewczyna zakochałaby się w nim. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Domek ??? Toż to rezydencja cała !!! Niesamowity i...niesamowita jesteś :)
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie! Fantastyczny domek, wygląda jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten domek wygląda jak prawdziwe królestwo. Też taki muszę zbudować bo meble już mam ze sklepu https://achdzieciaki.pl/mebelki-dla-lalek-98 i następnym etapem będzie stworzenie dachu nad głową.

    OdpowiedzUsuń
  37. Marzeniem każdej małej dziewczynki jest mieć taki domek. Mi udało się go zrealizować i stoi taki w pokoju u dzieci. Jednak maluchy aktualnie lubią bawić się ciastoliną https://modino.pl/Ciastolina-Play-Doh-zestaw-Dentysta-hasbro-B5520 z której robią bardzo piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny domek! Moja córka z pewnością byłaby zachwycona. Dopracowany jest dosłownie w każdym detalu. Nie zapomniałaś o żadnym szczególe. Końcowy efekt jest niesamowity, a początkowo faktycznie wyglądał bardzo niepozornie. Mnóstwo pracy i serca musiałaś w to włożyć, by osiągnąć taki efekt. Zazdroszczę umiejętności i wyobraźni :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki piękny domek dla lalek! Widać, że dużo pracy w niego włożyłaś, ale efekt jest niesamowity. Ja nie miałabym aż tyle cierpliwości, choć moja córka z pewnością byłaby z takiego zadowolona. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Nawet kolorystyka jest bardzo dobrze dopasowana. Podziwiam przede wszystkim za wytrwałość :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile pracy trzeba włożyć, żeby zbudować taki domek. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam za włożoną pracę w projekt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails