27 stycznia 2014

Mañana .

 
Styczeń mija , a to dopiero pierwszy post w 2014 r. , i tak naprawdę ,to niczym szczególnym pochwalić się nie mogę . Przyznam się ,że od dłuższego czasu mam wieczną  mañanę , święta nie pomogły , wręcz stan pogłębiły , coraz więcej robótek odkładałam na JUTRO . Dobrze ,że chociaż zdiagnozowałam swój stan i postanowiłam walczyć z moją Mañaną . Po pierwsze , pomalutku biorę się za odgruzowanie
warsztatu z rzeczy do zrobienia , które podrzucili mi znajomi , na zmianę z zaległościami domowymi .A najdłużej niewykończoną  pracą , były płytki na obudowie wanny , 8 lat ... kategoria : wieczna mañana !
 Listwa piankowa pokryta plastikiem , półwałek , przecięty  wzdłuż na pół , tak powstały ćwierćwałki którymi zrobiłam ramki przy płytkach . Klejone na klej montażowy wodny Ceresit (Henkel ) CB 100 . Pierwszy raz używałam więc podzielę się spostrzeżeniami. Konsystencja , coś między sylikonem a klejem , łatwo się rozprowadza , łatwo usunąć nadmiar do czysta mokrą ściereczką  ,dosyć szybko wiąże .  Będę testować na innych powierzchniach , czyli drewno ,styropian  ,cegła , ceramika , beton , płyty kartonowo-gipsowe , płyty pilśniowe , sklejka , kamień , MDF .Wypełnia ubytki , można malować .Jak widać dużo możliwości zastosowania , więc może komuś te wiadomości będą pomocne.
  I to by było na tyle przydatnych nowinek ...
całość pomalowana  ...
i z listy rzeczy zaniedbanych ...w końcu wykreślona !
A jak już jestem w łazience , pokażę małe giełdowe trafienia sprzed kilku miesięcy ... 
ceramiczny  pojemnik toaletowy ( 5 zł.) , uzupełnił komplet łazienkowy ,dzban z misą ... 
oraz komplet  szklanych pojemników toaletowych ( 10 zł. ),

Poza tym , stara waga łazienkowa zyskała szkło ...
wymontowane z zegara  ,okazyjnie zakupionego w tym celu na giełdzie.

 Mróz chwycił i nie puszcza , rośliny przytyły od marznącego  deszczu , im wystarczy trochę ciepełka by wróciły do dawnych gabarytów , oj ,  żeby to było takie proste w moim przypadku ! A mañana nie odpuszcza tak łatwo .... może jutro zabiorę się za siebie. 
Wszystkich zerkających do Jagodowego pozdrawiam serdecznie i do miłego !

85 komentarzy:

  1. pięknie się ta łazienka prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!!! Co za piekna lazienka-jest naprawde cudna...z mila chceia bym ja przygarnela!!!!
    Kpl.pojemniczköw...rewelacja.!!!!!!
    Slöw brak,zeby opisac jak mi sie podoba Twoja lazienka!!!
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się nieomal każdym detalem, który zaprezentujesz na blogu - podziwiam, podpatruję, czerpię inspiracje - ale dziś to po prostu siedzę wbita w krzesło z otwartą z podziwu buzią...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wszystko cudne, doprowadzone do perfekcji. Za każdym razem podziwiam Twoje pomysły i umiejętności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy w klubie. Myślę, że to po prostu organizm upomina się o sen zimowy ;)
    A łazienka dopracowana jak zwykle. Pięknie!
    Pozdrawiam. Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wiedzialam ze my, dziewczyny robotkowo-budowlano-szyjace mamy cos z Hiszpanek, szczegolnie z ich temeramentu, teraz jestm pewna ze "manana", to czesto nasze haslo przewodnie. Choc to wcale nie z lenistwa, ale z nawalu zajec, a to wielka roznica :) Twoje pomysly zatrzymuje w pamieci, bo przede mna remont i rozbudowa calej chaty (w okropnym stanie) i za kazdy z osobna dziekuje. A czy nie pomyslalas o wydaniu ksiazki? To bylaby dopiero nielada frajda dla nas! Z kolorowymi zdjeciami w trakcie wykonania, z efektem "przed i potem", no i z Twoimi radami, krok po kroku....Marzy mi sie........Hmmmmm......Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co oszukiwać , to jest lenistwo pełną gębą ...tylko ładniej nazwane .Savannah ,gdzie mnie do wydawania książki !?
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. TAK ! Książka jak najbardziej, Miszczunionadmiszczunie :x ! Masz zdjęciową dokumentację, każdą czynność opiszesz, adresy wszystkich przydatnych sklepów, targów staroci itp. i będzie bestseller ! Ja pierwsza !

      Usuń
    3. absolutnie, książka byłaby hitem! Twój blog jest najdoskonalszym blogiem wnętrzarskim, jaki widziałam w życiu :)

      Usuń
  7. No nie! tą wagą to mnie powaliłaś :) marzę o takiej od dawna :) jest boska!
    Uściski Itko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle ,wagę już kiedyś dawno pokazywałam , zakupiona w ostatnim dniu Targów Dominikańskich w Gdańsku , kosztowała chyba 30 , albo 35 zł....czekała na mnie .
      Uściski ślę.

      Usuń
  8. Przepiekna lazienka!!!!!!!!!!! Chyle czola i wzdycham z zachwytu!!
    Kochana czy moglabym Cie uprowadzic, zebys i u mnie stworzyla tak cudowny salon lazienkowy :o)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady , nic wielkiego , 8 lat minęło i już bym nieco inaczej ją urządziła.
      Pozdrawiam ciepło .

      Usuń
  9. Och, Manana to tez moja bliska przyjaciolka, niestety ;-)
    Oczywiscie ne musze mowic, ze wykonczenie wanny jest sliczne, bo wszystko co wychodzi z Twoich rak jest sliczne!
    Wielu postow, chocby z zycia Manany, w 2014 roku zycze. I zeby ta piekna waga wsakzywala to co sobie zyczysz ;-)
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, he, stara waga i tak trochę przekłamuje na moją korzyść !
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. A płytki w łazience też sama kładłaś? jeśli tak no to już nie wiem co powiedzieć... zacznę Cię podejrzewać że jesteś nie z tego świata :P
    Sprzęty rewelacja :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmurko , bez przesady , jak do tej pory nie przyszło mi to do głowy . Płytki kładł znajomy , ale kto wie , człowiek uczy się do końca życia.
      Pozdrawiam,

      Usuń
  11. Dobrze wiedziec, ze ktos taki, jak Ty,tez moze cierpiec na te przypadlosc.

    Pomysl z plytkami super,a wzmianka o kleju, na pewno sie przyda.
    Serdecznosci sle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieustannie mnie zachwycasz:))łazienka wyszła świetnie,a długie czekanie wyszło jej na dobre:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ty pięknych rzeczy potrafisz wymyślić i na dodatek sama je zrobisz ,jestem pełna podziwu !!!
    Łazienka ,a raczej salon kąpielowy dopieszczony w każdym calu :)
    A manana prędzej czy póżniej dopadnie każdą z nas.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja niczego nie wymyśliłam , takie rozwiązania już dawno istniały.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Wszystko piękne i takie gustowne.Z miła chęcią ,,spaceruję po twoim domu".Napisz proszę jakim aparatem robisz zdjęcia ,bo są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat nie ma tu wiele do powiedzenia , odkąd mój padł robię zdjęcia maleństwem mojej córki Canon PowerShot E1 ... i na dodatek jest różowy .
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Obudowa wanny bardzo pomysłowa. Podoba mi się witrynka w łazience i dzbanek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie :) ja się pytam gdzie takie cuda można znaleźć! u mnie w klunkierniach itp takich piękności nie ma :/
    ostatnio zdjęcie fantastyczne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie miałam farta , pojemnik na giełdzie w Kaliszu , a szklane pojemniczki toaletowe na giełdzie w Cieplicach ( Jelenia Góra ) podczas odwiedzin kuzynki.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A kiedy jest ta giełda w Cieplicach?

      Usuń
    3. O ile wiem to co niedzielę .

      Usuń
  17. Świetny pomysł z montażem płytek:) Łazienka wygląda na przemyślaną w każdym calu, wszytko tu do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna łazienka :) Nic tylko tam siedzieć godzinami i się "upiększać" :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł, zwala z nóg. Pięknie. Pozdrawiam z Mazur

    OdpowiedzUsuń
  20. Alez stylkowa jest Twoja łazienka! Zajrzałam tez kilka postów niżej i padłam z wrażenia i zazdrości jak zobaczyłam spiżarnię. Ach marzenie!
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie ten rok bardzo źle i smutno sie zaczął :( nie mam weny i ochoty na plany czy ich realizację ...
    Twoja łazienka zachwyca- jak zreszta cały dom :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Postanowiłam, że w końcu się odważę i skomentuję Twój kolejny post. Wprawdzie nie prowadzę bloga(jeszcze), ale bywam u Ciebie regularnie i z niecierpliwością wypatruję nowych postów. Jesteś niedoścignionym wzorem i źródłem inspiracji i za to chcę Ci podziękować. Z pozdrowieniami
    KaSsss

    OdpowiedzUsuń
  23. Łazienka jest kwintesencją stylu i smaku, podziwiam i gratuluję gustu, pomysłu i wyczucia smaku

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, ta lista "to do" jakoś nigdy się nie kończy. Mój mąż wiecznie narzeka, że w garażu powinny stać samochody a nie meble, deski, farby etc. Pocieszam się myślą, że stoją tam czekając na swoją chwilę i jego i moje, więc jakoś ta manana dzieli się na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkowicie rozumiem Twój stan. Zdecydowanie wolę owinięta w koc, pić herbatę z modem przed kominkiem. W moim kąciku piętrzą się sprawy do dokończenia. Byle do wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ boska łazienka! Zazdroszczę 8))
    Gdy mnie dopada taki stan to czekam spokojnie aż mi przejdzie. Zawsze przechodzi 8)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na obudowę wanny, pierwszy raz się z tym spotkałam i jestem pod wrażeniem :) pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie łazienkowa manana zagościła na dobre i nie chce odpuścić ;), liczę, że ktoś się nad nią zlituje i załatwi za mnie sprawę :)
    Waga powalająca i pewnie pokazuje tylko te oczekiwane wartości :D
    ściskam zimowo - znaczy gorąco :)))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie dorwałaś te łazienkowe przydasie za 5zł i 10zł? W Klamociarni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemnik ceramiczny na giełdzie w Kaliszu ,a szklane na giełdzie w Cieplicach .

      Usuń
    2. Ceramiczny pojemnik na giełdzie w Kaliszu , a szklane na giełdzie w Cieplicach .

      Usuń
  30. jak zwykle bezkonkurencyjna!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Brakowało Cię tutaj i Twoich piękności, dobrze że jesteś :) Gratuluję wygranej z brakiem chęci do działania - opłaciło się! Łazienka tak piękna, że nabrałam chęci na ciepłą długą kąpiel, więc zaraz idę się popluskać ;) Cudna ta Twoja giełda - takie rzeczy z takimi cenami - marzenie :) Trzymaj się ciepło i działaj, działaj :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No tjaaa..... taką manjanę to chyba każdy chciałby mieć.... no w każdym razie ja trochę tej manjany poproszę....

    Jak zwykle kopara opada ;-) gdzie Ty masz kochana takie boskie klamoty..... waga, pojemnik porcelanowy i słoiczki... miodzio....

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wagę już kiedyś pokazywałam , nabyta w ostatni dzień Targu Dominikańskiego w Gdańsku , ceramiczny na giełdzie w Kaliszu a szklane na giełdzie w Cieplicach .

      Usuń
  33. Fajnie,że wróciłaś:)No to raczej ta maniana działa na Ciebie dobrze bo takie cuda wyczarowałaś...a te bibeloty łazienkowe ech... zazdraszczam:)Pozdrawiam :)W wolnej chwili i przypływie chęci zapraszam do mnie decoupagenakasztanowej.blogspot.com Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietna znaleziska gieldowe w cenie milej dla portfela. Lazienka jak w spa, tylko zrobic piane w wannie, zapalic swiece i puscic lagodna muzyke. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super sprawa z tym klejem, czegoś takiego szukałam !
    Ja przez 16 lat mieszkałam w kraju wiecznej Mañany ale uwierz mi przeglądając Twojego bloga ze szczęką opadniętą do podłogi - no może do klawiatury :) - życzę każdemu Hiszpanowi - Mañany w Twoim wydaniu! I ja też chciałabym się nią od Ciebie zarazić!!!;)))
    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko!!! Jaka Ty jesteś zdolna!!! Piękna wanna i łazienka cała, normalne Spa. Pozdrawiam :-) i zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  37. To nie łazienka tylko przepiękny salon kapielowy!!!! Ita, no cudnie jest!! I te wszystkie dodatki!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli masz taki dół robiąc takie rzeczy, to zazdroszczę!!!! Łazienka przepiękna. Zresztą uwielbiam Twój blog i zawsze szukam tu natchnienia. pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  39. Łazienka wygląda cudnie i niczego jej nie brakuje. Chętnie zaglądam tutaj i czekam na nowe wpisy ze świeżymi pomysłami, a to jeden z nich...;-) Zimowa pora to ogólnie czas rozleniwienia i w naturze to zupełnie normalne więc ludzie mogą też oddać się temu ogólnemu spowolnieniu, bo przecież są częścią tej natury.
    Pozdrawiam i zazdroszczę wszystkich znalezisk giełdowych!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle mistrzostwo swiata, pomysly masz nieziemskie.
    Cudna lazienka!
    pozdrawiam
    ps: u mnie wiosna, slonko swieci na calego, temp.+7

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyszło pierwsza klasa! Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Łazienka, jak z katalogu, ale rzeczy niebanalnych:) Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku co za piekna łaźnia;)super wystrzałowa jest;)W ogóle masz rewelacyjne pomysły;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. ależ przestrzenna łazienka, super urządzona - zdecydowanie dłuuugie kąpiele w takim klimaciku :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, ale masz genialną łazienkę :))) Świetna jest, a te płytki na obudowie wanny wyszły super. Nabytki giełdowe po prostu rewelacyjne... Gratuluję !!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. jesteś ciągłą inspiracją dla mnie,świetne wyczucie gustu i smaku. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i niecierpliwie czekam na jeszcze.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna obudowa. Jak ja zazdroszczę Pani tej klamociarni gdzie takie cuda można znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  48. kochana czytam Cię od dawna nie ujawniam się bo niczym Tobie nie mogę dorównać lecz jeśli znajdziesz te szklane cudeńka do łazienki to proszę daj mi znać.....2menele
    @wp.pl....dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję , ale będę oczywiście czujna ... polowałam na nie kilka lat .

      Usuń
  49. Jeśli coś dzwoni o podłogę w tej łazience, to moja opadnięta szczęka.

    OdpowiedzUsuń
  50. no to pociecha jakaś, bo ja też mam swoje manana :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. noo robi wrażenie, świetna robota

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam identyczny kamień u siebie, ale oczywiście sama go nie kładłam. Pomysłowo te ćwierćwałki wstawiłaś. Wygląda to jakby kamień miał fazkę. Nowe nabytki bardzo fajne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytek sama nie kleiłam , były zrobione przez fachowca 8 lat temu.

      Usuń
  53. Piękny dom, trafne dodatki. Gratuluję zdolności i szczęścia w znajdywaniu pięknych dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdolniacha z Ciebie bez 2 zdań. Toż to do czegoś takiego ja wzywałabym fachowca, a Ty to sama....wow

    OdpowiedzUsuń
  55. Przyszłam się w końcu przywitać i podziękować, bo dzięki Twojemu blogowi, a właściwie Tobie odkryłam w sobie nowa pasję- odważyłam się "przerobić" kilka mebelków :)
    Dziękuję Ci serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak ja dobrze znam ten stan.. Przechodze go co roku w okresie jesienno-zimowym... :) Pomysly sa, z realizacja gorzej... :) Wanna wyglada super, a nabytki gieldowe cudo:) Cala lazienka piekna i bardzo elegancka. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  57. Moja wanna stoi podstawiona na pustakach i czeka na swój czas.Mam pomysł tylko jakoś mnie przystawiło z ta robotą.Cieszę się jednak ze mogę się wykąpać i nie chwieje sie tak bardzo...pozdrowionka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem jak zwykle zresztą pod wrażeniem talentu, umięjętnosci, smaku i jeszcze tego jak pięknie swoją pracę w obrazach pozujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. jestem zachwycona i wręcz oczarowana pięknem pokazanych przedmiotów i aranżacji... Łazienka moje marzenie... może podczas wykańczania domu uda mi się stworzyć taki klimat. Pozdrawiam ciepło
    ww.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Same tu zachwyty i opadnięte szczęki czemu się nie dziwię bo i moja opadła... W takim domu chciałabym mieszkać i jak u Ciebie podpatrzyłam można! Choć finanse nie pozwalają na kupienie nowych rzeczy to u Ciebie nowe życie może dostać każde znalezione "coś". Ni i bardzo mnie cieszy, że jesteś z Kalisza (tak?) bo to ode mnie 25 km i na giełdzie czasem bywam! W łazience bardzo spodobały mi się "oprawy" do obrazów. To jest inspiracja, na którą czekałam 3 lata, do mojej beznadziejnej kiszkowatej toalety. Jeśli pozwolisz zadam później kilka pytań? KasiaKuleczka

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję i dziękuję - nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele inspiracji może dostarczyć Twój blog! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails