31 maja 2012

Łóżko .





Wreszcie jest ! Skończyłam łóżko dla Tuśki ,trwało to wszystko dosyć długo,  za to z efektu  końcowego jestem bardzo zadowolona ... dodatkowo moje samozadowolenie potęguje fakt , że powstało w większości z materiałów z odzysku .
Zaczęło się od obramowania ... no właśnie jak to się poprawnie nazywa , bo jest zagłówek a część przy nogach jak się nazywa ...przynóżek , zanóżek  ???  Może wiecie  ? Zresztą jak zwał,  tak zwał , teraz  jest zagłówkiem , tak więc obramowanie kupiłam chyba z rok temu za 30 zł. i czekało sobie na pomalowanie Tuśkowego pokoju ,   wtedy dopiero  miałam się za nie zabrać . Ze sklejki wycięłam wypełnienie obramowania  ....
na to gąbka ,  tapicerka w kolorze ciepłego brązu , plus dorobiona deska w dole zagłówka .Stare elementy wyczyszczone i całość pomalowałam rozcieńczoną brązową farbą .
Po wyschnięciu , zawoskowane kremem woskowym  ,na to rozcieńczona biała farba ....
 przetarte drobnym papierem ściernym na miękkiej gąbce .
Po odebraniu od stolarza sklejonego zagłówka  ( tapicerkę na ten czas okleiłam folią by się nie zakurzyła )  oraz dorobionej ramy ( z rozpędu też pomalowałam) , na chwilę złożyłam w całość by dociąć  deski pod materac .
To też odzysk , deski dostałam od znajomych , kiedyś robiły za barierki na tarasie , pomalowane na czarno zaczęłam szlifować i ... już mi ich żal , że takie piękne drewno będzie schowane pod materacem ! Może kiedyś wymienię a te wykorzystam , bo pomysł  na ich wyeksponowanie zaświtał i mnie męczy . 
Po zmontowaniu łóżka w pokoju , boki wytapicerowałam dając pod materiał grubą ocieplinę  .
Przyszła kolej na materac , nawet tu nie mogłam mieć z górki , wymiary łóżka niestandardowe , szerokość 130 cm. jest problem z zakupem takiej szerokości materaca , w grę wchodzi jedynie produkcja na zamówienie . Pozostało mi póki co, wyprodukować samodzielnie . Znowu odzysk , miałam dwa piankowe materace z moich starych rozkładanych kanap  ,docięłam a na nie uszyłam pikowany  pokrowiec , bawełniane płótno  ( zakupione w SH zasłony ) + ocieplina  , z trzech stron wszyty zamek by można  zdjąć pokrowiec  do prania .
Baldachim ... wiem monotematycznie , mamy już w naszej sypialni ,ale ściana na której stoi łóżko jest dosyć długa , 7 metrów ,po za tym nie da się na niej ustawić żadnego mebla ...nie pasuje mi ,żeby wchodzić do pokoju prosto np. na bok szafy.  Przedtem  namalowana na niej  tęcza w jakiś sposób wypełniała ścianę . Po malowaniu zrobiło się trochę pustawo , z jednej strony, wisi przy biurku  rama z tablicą korkową  z drugiej , przy wejściu rama z wieszakami  i już chyba wieszanie  więcej ram , czy ramek na zdjęcia  byłoby przesadą . Za to brakowało czegoś trójwymiarowego , no to padło na baldachim . Oczywiście wcześniej spytałam się Tuśki czy chce coś takiego nad łóżkiem , żeby nie było ,że narzucam się ze swoimi głupimi pomysłami.  Już miałam zacząć budowę ,kiedy w klamociarni trafiło się niekompletne stare łóżko i w ten oto sposób nabyłam z niego boczne dechy  po 12,50 zł  każda . Jedną wykorzystałam właśnie do zbudowania baldachimu.
Zasłony wiszą na przyszytych do materiału  małych pętelkach , zaczepionych na wkręconych w deskę małych haczykach.
Do upięcia zasłon przydały się zakupione kiedyś w PEPCO  wieszaki .
Pościel ...też uległa przeróbce ,w komplecie  powłoczka na kołdrę o dużych gabarytach , jakoś rzadko używana ,zmniejszyłam , a i dodatkowo z resztek wyszły  dwie duże  powłoczki na poduszki .Przy okazji wszyłam tasiemki z inicjałami , które dostałam i jakiś czas temu tym faktem się strasznie chwaliłam .Pięknie jest ,dziękuję Basiu !
Całość zaakceptowana w pełni przez Tuśkę a najważniejsze ,że wygodne ...rano dobudzić nie mogę !
Krzysia przeprowadziła się do nowej klatki ...
w ciągu dnia nosa z domku nie wychyla.
Przy okazji używania udaru  zawiesiłam w końcu dwie grafiki okrętów  , SANTA MARIA  i  H.M.S. SOVEREIGN OF THE SEAS  , trafione w klamociarni . Pasują klimatem do kącika czytelniczego   z mapą i kufrem .

Stolik nocny oczywiście zrobi  stąd  wypad , a na jego miejsce trafi  toaletka ,  którą mam zamiar sklecić ,tylko nie wiem kiedy mnie natchnie . Pewnie najpierw zabiorę się za narzutę na łóżko  , mam już materiały upolowane w SH  , uwierzcie,  ambitnie szukałam w normalnych sklepach i nic . Zawsze najfajniejsze trafiają się właśnie w SECOND HANDACH ! Jedyny problem ,że trzeba uzbroić się  w cierpliwość i czekać na szczęśliwy traf.
Tak było z tęczą w roli głównej ...
a tak prezentuję się  w chwili obecnej .




Na koniec mała ciekawostka , po Wielkanocy powiesiłam  jeden z wianków na tarasie ,żeby jeszcze się nim przez jakiś czas nacieszyć  ... a ostatnio przez trzy dni pracował nad nim mały ptaszek wijąc gniazdko. Całe szczęście pewnie pani ptaszkowa wybiła partnerowi pomysł z głowy i zrezygnowali z zamieszkania w gniazdku . W  innym przypadku pewnie ,  musielibyśmy  zrezygnować z użytkowania tarasu , by pisklęta się odchowały ... ale dodatkowa dekoracja została .

Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i do miłego !

183 komentarze:

  1. O mój Boże!!!!!! Ale fantastyczny praca!!!Toż to cudo!!! Nie znam słów, które opiszą mój zachwyt...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu szczena mi opadła.... Moja córka dałaby się chyba żywcem pokroic i posolic za tak cudny pokój... obrzydliwie zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycająca metamorfoza pokoju.
    Padam na kolana, nigdy przenigdy nie wpadłabym na pomysł,aby zrobić tak cudowne łóżko.
    Jesteś Czarodziejką.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cud pięknośći ! brak mi słów ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezusie ... brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Pani talent! Wspaniały pokój.

    OdpowiedzUsuń
  7. znów brakuje słów!
    Ito, ty powinnaś otworzyć sklep meblarski ze swoimi meblami ;) łożko wyszło rewelacyjnie!! zresztą cała metamorfoza pokoju udana :) widać, że teraz mieszka w nim mała dama :)
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś ,gdzie mnie tam do tworzenia mebli , ja się nadaję tylko do recyklingu ...he he .

      Usuń
    2. Ale z tych rzeczy z odzysku robisz prawdziwe cuda, to się nazywa tchnąć życie w stare, zdawałoby się nieprzydatne już meble. Prawdziwe dzieło sztuki:) jestem pełna podziwu dla twoich umiejętności. Pozdrawiam

      Usuń
  8. WOW!!!!! :) :) :) a ile lat ma córka? Pewnie zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz takie cudowne pomysły i dekoratorskie zdolności . Twój mąż ma z Tobą dobrze. Nie zamęczasz go pytaniami typu: no kiedy mi w końcu przybijesz hak na nowy obraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rozleniwił się !!! Doprosić się nie mogę ,żeby choć potrzymał rurę od odkurzacza jak wiercę udarem w ścianie ....he he .

      Usuń
  10. Ja nie wiem co mam napisać, gapię się i gapię... cudowne!!! po prostu mega!!jesteś uzdolniona to wiedziałam, ale szok......

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak mi słów! szczęka mi opadła i wala się gdzieś po podłodze... Zawodowy stolarz przy Tobie może się schować :) sypialnia Tusi jest powalająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle kochana , oj chciałabym posiadać umiejętności stolarskie i fachowy sprzęt!!!! Jeszcze długa droga przede mną !

      Usuń
  12. CUDOWNIE !!! niesamowita zmiana, córeczka pewnie pęka z dumy !!! i nie ma co się dziwić ... EFEKT POWALAJĄCY !!! GRATULACJE
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. dziecko rośnie a z nim wystrój mieszkania. Pięknie teraz wygląda i rozumiem, że nie jestem jedyną osoba, która chce się tam właśnie wprowadzić- suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  14. z niecierpliwością czekałam na posta z łóżkiem dla córci, ale TO przerosło moje oczekiwania!!!
    BOSKO, CUDNIE, PRZEPIĘKNIE, FANTASTYCZNIE!!!!!!!!!!!
    już myśle jak tu kiedyś swojej majce zrobię taki piękny pokoik :-)
    zaskakujesz jak zawsze , ale jak!!!!!
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu ktoś nie wytrzyma, zrobi napad i wyrzuci Cię z Twojego pięknego domu, żeby w nim nareszcie zamieszkać. A Ty będziesz musiała mieszkać w gniazdku, które ptaszek, czując pismo nosem, miłosiernie zbudował dla Ciebie na tarasie.
    A mówiąc serio, ta sypialnia jest tak piękna, że słów brak!!!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie. Odzysk pierwsza klasa - jak zawsze ;)
    Krzysia też ma cudowny domek. Przyznam szczerze, że mnie w takim łóżku tez by było trudno dobudzić. No a uwite gniazdko - sama radość ;))) Taki cudny dar natury

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się napatrzyłam. Nie znajduję słów podziwu dla Twojej pracy. Jesteś niesamowita, po prostu i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zatkalo mnie! Kobieto, Ciebie trzeba sklonowac!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to łóżeczko.Jesteś bardzo zdolną i pomysłową kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  20. O Jezu jaka Ty zdolna jesteś ! podziwiam łóżko piękne! wymiatasz Dziewczyno! ja tez chcę takie i wcale się nie dziwię ,że Tuska wstać nie chce
    pozdrawiam
    Ag
    gdzie jest moja szczęka.... nie mogę jej znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna robota. A czy rozmiary twojej głowy mieszczą się w standardach????Bo tyle pomysłów to chyba nie mieści sie w głowie normalnie zbudowanej kobiety :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczna metamorfoza, łóżko i baldachim królewskie - a w zasadzie księżniczkowe:).
    No a ta ptaszkowa to się chyba nie zna, żeby nie chcieć zamieszkać w taaakim domku:))
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wszystko zrobiłaś! Ależ masz pomysły! Najbardziej intryguje mnie perfekcyjnie docięty balachim. Jak Ty to zrobiłaś? Czy ktoś Ci to docinał? Super! Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deski wystarczyło przeciąć piłą tarczową pod odpowiednim kątem.

      Usuń
  24. O Matko i córko!!!!
    Toż to dzieło sztuki! A materiał z odzysku... marzenie.
    Gdybym tylko miała pod ręka takie klamociarnie zaraz bym zmieniła swojej pannie łózko z Ikei.

    Zajzdraszczam jak nie wiem co... tiruriru
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne mebelki, cudowne wnętrze :)) Ja nawet jakbym coś podobnego wymyśliła, to nie miałabym pojęcia jak to zrealizować. Jestem pełna podziwu i dla projektu i dla wykonania. Efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  26. No, rzesz Ty...jak mam teraz spokojnie kłaść się do mojego kiedy takie łóżko pokazałaś i to własnoręcznie zrobione. Zwariować z Tobą można. A tak na marginesie daleko masz do Warszawy???
    Buziole i wracam do Cię znowóż się pogapić. Może od tego i u mnie takie cuda się znajdą, ech.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z postu na post ... nawet nie wiem jak napisać ... boję się pomyśleć co takiego fantastycznego będzie w następnym poście...
    jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Gratulacje !!!

    agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokój iście królewski, spodobała mi się również ciekawie przetarta postawa lampki nocnej, mogę wiedzieć, jak zrobić podobną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy podstawie lampy nic nie musiałam robić ,przetarłam po prostu papierem ściernym to co już na niej było.

      Usuń
  29. nie mam słów, by wyrazić swój podziw:) podziwiam za pomysłowość i pracowitość, bo w Twoim przypadku trudno powiedzieć, co przeważa. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mam słów, by wyrazić swój podziw:) podziwiam za pomysłowość i pracowitość, bo w Twoim przypadku trudno powiedzieć, co przeważa. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  31. To niewiarygodne, że jedna kobietka potrafi tak wiele. Chciałabym chociaż odrobinkę Twoich zdolności pożyczyć, albo ewentualnie część Twego domu. Przepiękne łóżko i baldachim, zresztą każdy zakątek godny pozazdroszczenia. Pozdrawiam i podziwiam ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. To chyba, tfuu, na pewno, NAJWSPANIALSZE DZIEŁO WSZECHCZASÓW!
    Poszalałaś, że hej!Wygląda obłędnie, napatrzeć się nie mogę...
    Prawdziwe Królestwo ma teraz Twoja córa!Brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Lozko, pokoj, kolory sa przepiekne! Cudowne, elaganckie,fantastyczne po prostu!!! Gratuluje !

    To moj pierwszy komentarz w zyciu !!Czy ktos w to uwierzy w ogole?:) Zainspirowana Twoim pieknym blogiemi i cudenkami jakie tworzysz ale rowniez innych dziewczyn ktorych blogi od miesiecy obserwuje stwierdzilam ze tak! tez chce miec bloga ! Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za tak miłe słowa ,powodzenia w blogowaniu!

      Usuń
  34. Łóżko jest przepiękne!
    Chapeau bas! : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne;)))
    Też chcę takie piękne łóżko;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty jesteś po prostu MEGA ZDOLNA!!!
    Podziwiam, podziwiam, podziwiam... :))

    OdpowiedzUsuń
  37. JA CHCE TAM ZAMIESZKAĆ, GDZIEKOLWOEK TO JEST !!!!!!!!!!!! JESTEM W TOTALNYM SZOKU, KIEDY Z NIEGO WYJDĘ ? NIE WIEM !!!!!!!!!! ZEŻRE MNIE ZAZDROŚĆ, DOSTANE ZAWAŁU, UDUSZE SIĘ !!!!!!!!! RATUNKU !!!!!!!!!!!!
    PIĘKNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he ...mam tylko nadzieję ,że obyło się bez reanimacji.

      Usuń
  38. Piękna metamorfoza pokoju:)))łóżko rewelacyjne:)))Takie piękne rzeczy tworzy się tylko z miłości:))a córcia z pewnością kocha mamę za taki cudny pokój:)))i jeszcze jedna ważna rzecz:)to nie sztuka iśc do sklepu i kupic,nawet towar z najwyższej półki,ale sztuką jest właśnie stworzyc coś tak pięknego samemu:)))gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bozenas , masz rację , kupić nie sztuka jak się ma kasę . Jak się chce zaoszczędzić , trzeba zabrać się do roboty.

      Usuń
  39. Ita!!!! Wiedziałam, że przeżyję męczarnię jak wejdę i pooglądam :( Znowu mnie boli głowa i nie chcę wracać do siebie do domu, buuuu ....
    Pięknie wyszło to łóżeczko - jestem z ciebie dumna mimo zazdrości wielkiej :P
    pozdrowienia!
    a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań ! I pisze to osoba która tak pięknie mieszka !

      Usuń
  40. Ja sie wcale corce nie dziwie ze wstawac jej sie nie chce, bo jak nawet szynszyla ze swojego palacu wylazic nie chce, to czemu sie tu dziewczynie, w takim pokoju i taaaakim lozu dziwic?
    Wspanial praca - jak zawsze, a Ty pewnie nie masz pojecia jak potrafisz mnie zdopingowac, dziekuje za motywacje i inspiracje :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. "Pacze i pacze i napaczeć się nie mogę."
    Klimatycznie wyszło.
    Pozdrawiam
    jolanda

    OdpowiedzUsuń
  42. Itka ja chcę na te warsztaty do Ciebie,bo zazdrość mnie zjada jak oglądam twe pomysły.Pozdrawiam serdecznie Grazyna Chodzież

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjnie - zresztą jak to u Ciebie - jakżeby inaczej ! piękny pokój wyszedł :) taka mama to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pokój młodej damy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ito, powiedz szczerze, czy jest coś, czego nie potrafisz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  45. NIE TO NIE MOŻE BYĆ PRAWDA!!!
    Itka napisz proszę, że to wszystko fotomontaż, fotoszop czy inna cholera , bo to niemożliwe żeby jedna mała kobietka "produkowała" takie cuda!!!!!!

    Porwę Cie którejś nocy, uwiężę w swoim domu i będziesz "produkowaął" mi takie cuda !!!!!!!!

    Jesteś wielka!!!!

    Ściskam Patti

    P.S. Tuśka musi być szczęśliwa mając tak zdolną Macochę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he ...mała kobietka ... no niestety nie taka mała!

      P.S
      Nawet żartem proszę nie nazywaj mnie macochą , niestety sama taką posiadam i nie mam dobrych wspomnień .
      A dla mej pierworodnej jestem Mamą.

      Usuń
  46. Jesteś po prostu niemozliwa, skąd bierzesz na to wszystko pomysły? Opisujesz to tak jakby to było pstryknięcie palcami, a to przecież KAWAŁ roboty, solidnej i pieknej w Twoim przypadku! Jak to jest, że po każdej wizycie u Ciebie mam ochotę zdemolowac dom i zbudować go od podstaw??:) Przepiękny pokój! Może masz ochotę urzadzić moją sypialnię???:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An ,nie działaj pochopnie i trzymaj się z daleka od buldożera...he he.

      Usuń
  47. W takim łożu i takiej oprawie też by mnie nie dobudził . Zal z takiego spanka wychodzić.Wspaniałości.
    Pozdrawiam
    Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  48. Dla mnie łóżko jest po prostu przecdne! Chylę czoła pod ogromem pracy i efektu jaki osiągnęłaś!
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym być Tuśką choc na jeden dzień - cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Niesamowite przeobrażenie, czegoś takiego nie spotka się w zwykłym sklepie, a że zrobione jest własnymi rękami... podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chylę czoła, wielką pracę poczyniłaś. Cudnie, jest po prostu cudnie. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  52. Ita jesteś mega zdolna to co robisz jest super fajne a oczekiwanie na kolejną odsłonę Twojej twórczości to wieczność.Napisz proszę nazwy farb i wosków jakie stosujesz może i ja coś stworzę na" podobieństwo Twoje "
    pozdrawiam Renia z Piły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby akrylowe wodne do drewna i metalu ,najczęściej Dulux , krem woskowy firmy Syntilor .

      Usuń
  53. O ja jego, normalnie szacun za ten cud stolarstwa :)
    Czekam teraz z niecierpliwością na toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Brak słów ty jesteś czarodziejką chyle czoło i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna przemiana!! Mam łzy w oczach, nie powiem, że nie z zazdrości dla umiejętności również. Za każdym razem, kiedy widzę, że napisała Pani nowy post, serce mi mocniej bije!!! Pozdrawiamcieplutko, ściskam serdecznie i życzę tylko dobrych dni!! I czekam na c.d!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko , nie chciałam być wyciskaczem łez.

      Usuń
  56. Cudownie!!!Dech mi zaparło...

    OdpowiedzUsuń
  57. Zawstydzasz chyba wszystkie z nas swoją kreatywnością, pracowitością i talentem! Tego posta też czytałam z wypiekami na twarzy :) Jesteś cudowna!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. ...no i masz księżniczkę w domu :) Cudowna przemiana! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. WOW!!! SUPER!!!
    Brak slöw.....

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko Bosko! Klawiatura mi opadła z wrażenia i już nic nie powiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękności!!!! Jak mi się marzy taki baldachim... Póki co na ścianie wisi kabel bo miał być podświetlany panel (nie wiem co za głupi pomysł miałam w fazie budowy...:-)) i straszy:-) Kurczę, Tuśka raczej szybko nie wyrośnie z tego pokoju:-) więc na spadek nie mam co liczyć...:-) ale gdyby... to wyciągam po niego łapy:-)
    Pozdrowionka i udanych łowów w SH (też poluję w nich często, obecnie na pastelowe błękity ale coś posucha w tym temacie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam nawet fajne zasłony w SH , grube płótno ,błękit z leciutką nutką mięty . Jak by co daj znać.

      Usuń
  62. Absolutne i dozgonne - chapeau bas ...
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Szczerze podziwiam, pomysłowość i staranność wykonania. I znowu cos z prawie niczego.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  64. O ja cie piernicze,ja juz nie mam słów do tej kobiety;))
    Pięknie wyszło,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana czy Ty aby nie chciałabyś mnie adoptować ????? Jesteś obrzydliwie zdolna i poproszę choć odrobinkę Twojego talentu toż to Dzień Dziecka prawda ????? :) buziaki wielkie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monique ,to nie żaden talent , mój umysł jest raczej analityczny , na zasadzie rozłożyć , złożyć i musi pasować.

      Usuń
  66. Jestes niesamowita po prostu!
    Pokoj przesliczny i bardzo spowaznial w porownaniu do opcji z tecza.Mysle,ze cora jest piekielnie szczesliwa,ze ma taka mame!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ita, Harry Potter nie robi takiego wrażenia jak Ty....jesteś najbardziej kreatywną osobą jaką znam na dodatek masz dobry gust i nie małpujesz pseudo mody.
    Jesteś The Best:)
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lambi , to małpowanie to dotyczy jasnych przestrzeni.... he he he ...jeśli tak ,to nie u mnie , bo lubię kolor.

      Usuń
  68. Jak w pięciogwiazdkowym hotelu!!!! Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  69. my powinnyśmy ci płacić za ogladanie tych cudów....po tych ostatnich zdjęciach widać....jak z dziecka ...Tuśka przemieniła się w kobietkę..śliczny pokój:))))

    OdpowiedzUsuń
  70. O matko kochana!!!! Jak pięknie!!!
    Nieprzyzwoicie pięknie jest a Ty jestes nieprzyzwoicie zdolna...Słów brak...
    Pozdrowionka przesyła zauroczona Aga....

    OdpowiedzUsuń
  71. Po pierwsze: jest cudnie!
    Po drugie: jest cudnie!!
    Po trzecie: jest cudnie!!!
    Widać po zmianie wystroju pokoju, że córka Ci dorasta. Ja jeszcze bardzo proszę o zdjęcie Krysi w hamaku, muszę to zobaczyć :) A propos Twojej klamociarni - jeszcze nie zaczęły się tam zjeżdżać wycieczki - spragnionych śmiesznie niskich cen - bloggerek? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysia w hamaku już uwieczniona , a w klamociarni ma chody i lubię się targować , cały sekret.

      Usuń
  72. Jestem pod ogromnym wrażeniem WSZYSTKIEGO co pokazujesz. Zwykle zabiegana przy małym, ruchliwym dziecku, jedynie wpadam i podziwiam,ale dzisiaj MUSIAŁAM zostawić komentarz. Chce objąć swoim zachwytem całość Twojego bloga, każdej Twojej pracy, jesteś artystką, niesamowicie zdolna i pomysłowa jesteś, to robi przyznam na mnie ogromne wrażenie!
    Wszystkiego dobrego CI życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również serdeczności ślę i dziękuję za tak miłe słowa.

      Usuń
  73. Kobitko, ależ Ty masz głowinkę.
    Ja bym nie wstawała z tego łóżka.:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja wiedziałam, że jesteś genialna, ale żeby samej łóżko sklecić to już przechodzi wszelkie pojęcie podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Niesamowity wystrój! Tak elegancko i klasycznie się zrobiło - przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Rewelacja!!! Chyba każda z nas i wiele nastolatek, dałaby się pokroić na drobne kawałeczki za takie łóżko i taki pokoik:))
    Jesteś wielka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ita, dołączam do rzeszy zachwyconych osób. Kolejny raz zachwycam się Twoją pracą. Pokój - przepiękny:) pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  78. Adoptuj mnie!!!!! Tak po prostu.

    I jeszcze tylko jedno słowo jestem w stanie wykrztusić: REWELACJA!!!!

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adoptuję!!!Twoje hafty śnią mi się po nocach.

      Usuń
  79. Ale metamorfoza !!! I Ty to wszystko sama zrobiłaś ??? Pełen podziw !
    Ale Ty niesamowicie zdolna jesteś i pracowita, i konsekwentna, że dotarłaś do końca i nic Cię nie zniechęciło... Pokój wygląda przecudnie :))))))))))))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  80. wspaniałe łoże ! pieknie zmieniłaś pokój ...

    OdpowiedzUsuń
  81. Brak mi slow! Naprawde nie wiem co napisac, zatkalo mnie.
    Ale masz pomysly, ja bym na to nie wpadla aby samej zbudowac lozko.
    Jest fantastyczne, a baldachim to wisienka na torcie, WOW!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. pięknie pięknie pięknie! :) Okrutnie zazdroszczę Ci tych złotych rączek i pomysłowej głowy :) :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  83. Buduar młodej damy. Czy ona ma odwagę bałaganić w tym pokoju? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he , to tylko do zdjęć taki porządek , najczęściej wszystko leży na podłodze!

      Usuń
  84. Przepiękny pokój. Sama chętnie zamieszkałabym w nim. Ito masz niesamowity talent!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. NIESAMOWITE, że robisz TAKIE CUDA !
    Jestem zauroczona ! Przy każdym kolejnym zdjęciu wydaję okrzyk zachwytu !
    Pokój wygląda jak w baaaaardzo drogiej, gustownej villi ! Świetnie;)
    Miłego wieczoru,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  86. Iście królewskie łoże, niczym w żurnalowego pałacowego pokoju-genialna calośc, aż nie wiem co najpierw chwalić, bo każda rzecz z osobna zasługuje na wielkie brawa, jesteś dla mnie wielką inspiracją;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Kobieto............. zatkało mnie........... Ty jesteś genialna...............!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Ita - jak zawsze genialnie!!!!!
    Pozdrawiam ciepluteńko!!!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  89. CUDOWNIE:))
    Trwam w podziwie;) i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mam słów! Twoje ręce powinny być złocone!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Toż to nie łóżko...Profanacją byłoby je tak nazywać.Boskie łoże. Niewiarygodne jest to jak je wyczarowałaś.Zastanawiam się czasem, czy posiadasz jakieś wykształcenie rzemieślnicze, bo stolarkę masz opanowaną po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas najwyższy iść na naukę do stolarza , tylko czy on by mnie zniósł na dłuższą metę!

      Usuń
  92. Kobieto!!!Ty jesteś NIESAMOWITA!!!!!!!! wSZYSTKO CO TWORZYSZ JEST PRZEPIĘKNE I POTRAFISZ WYCZAROWAĆ PRZEDMIOTY O JAKICH INNI NIE MAJA pojęcia! CUDA!!! A propo gniazdka , u mnie w domu na drzwiach miałam też wianek z grubej wikliny i w ciągu jednej nocy pojawiło sie gniazdko, nadmienię że ponad miesiąc musieliśmy korzystać z dolnego wejścia, ale pisklaczki się pięknie odchowały, były 4 sztuki!pozdr , goralka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poświęcenie godne wielkich pochwał, moje ptaszki na szczęście zrezygnowały.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  93. To co wyczyniasz z przedmiotami jest niesamowite :))
    Podziwiam! Łóżko wyszło śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale pięknie u Ciebie, napatrzeć się nie mogę... jesteś niesamowicie zdolna i mega pracowita ;), pokoik cudny, łóżko świetne, od razu widać wyczucie stylu i koloru po prostu perfecto!! ;) pozdrawiam serdecznie, jestem pod ogromnym wrażeniem ;) Aga

    OdpowiedzUsuń
  95. Podgladam twoje prace i zawsze mnie fascynują meandry twojej pomysłowości. Podrzucam taki fajny link - może na coś się przyda ;-)

    http://www.allthingsthrifty.com/2010/07/how-much-fabric-do-you-need-for.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ThriftyHomeDecorationsAndAccessories+%28Thrifty+Home+Decorations+and+Accessories%29

    OdpowiedzUsuń
  96. Tradycyjnie już zapiera dech!!!
    Pięknie to zrobiłaś, podziwiam talent, wytrwałość i pomysłowość.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  97. Brak mi słów! Po prosu przepięknie! Myślę, że takie ogromne wyzwania dają niesamowita satysfakcję i ochotę do dalszych poczynań.
    Powzdycham sobie jeszcze do tych zdjęć...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  98. Czuje sie taka harmonię i spokój ,uporzadkowanie i ład.Zachwycajaco.Tusia zapewne to doceni.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  99. MistrzCZYNI :) od czarów,że tak napiszę.Sklep ,bezwzględnie otworzyć proszę sklep !!!Aaaa-nonim :)

    OdpowiedzUsuń
  100. O rany! Ale ślicznie! Ja się zbieram do małego przemeblowania u córki i jakoś... nie po drodze mi z tym... ale dobrze, bo wczoraj popaprała farbkami dywanik - a ja już ostatnie szorowanie dywanu (straszny jest, ma takie krótkie włosie i bardzo mechate) ukwieciłam takimi pięknymi słowami... że mąż postanowił się zlitowac i kupimy nowy :) i farbę do odmalowania toaletki mam... ale nie mogę jakoś się zabrać...
    Talen to Ty masz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. Niedowiary, pieeeeeknie, wspaniale- poprostu jestem zachwycona i pojac nie moge jak ktos moze miec tak zdolne rece i bystre oczeta... Cudnieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
    Pozdrawiam cieplo
    ania z burscheid

    OdpowiedzUsuń
  102. niesamowita zmiana, dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam po prostu jestem pod wrażeniem talentu..z zapartym tchem oglądam każdą zmianę. Wspaniała zmiana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam po prostu jestem pod wrażeniem talentu..z zapartym tchem oglądam każdą zmianę. Wspaniała zmiana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Zaniemówiłam z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  106. Ito, mysle ze niedlugo zadzwonia do Ciebie z Palacu Buckingham, zebys cos zrobila dla krolowej. Nieustajaco podziwiam, staram sie podpadrywac, uczyc i pekam z dumy, ze mamy takie zdolne kobiety w Polsce.
    A co do porannego budzenia, to moze by tak dorobic mala katapulte uruchamiana po trzecim wolaniu "Tuska, wstawaj" - jak opatentujesz, to ja tez zainstaluje w lozku mojej Lilli :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z katapultą godny przemyślenia !!!!

      Usuń
  107. brak słów i naprawdę nie wiem co powiedzieć....;-)
    O mistrzyni! też padłam na kolana ;-)

    pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  108. Dzień Dobry :)
    A myślałam że już nic mnie nie może zaskoczyć. Tymczasem - gdy zobaczyłam jak pięknie wszytko zrobiłaś to po prostu przez kilka minut siedziałam w niemym otępieniu z zachwytu. Pokój wyszedł królewsko. Bardzo bym chciała umieć robić takie metamorfozy jak Ty i dopierać dodatki. Jak dla mnie to powinnaś pomyśleć nad założeniem jakiegoś czasopisma w którym miałabyś swoja stałą rubrykę na temat odnawiania przedmiotów. Podziwiam szczerze nie tylko prace ale i Ciebie przed wszystkim :)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ,że blog wystarczy , niemedialna ze mnie istota.
      Pozdrawiam .

      Usuń
  109. Witaj kochana, obiadu dziś przez Twój blog nie ugotowałam :)....
    Cofnęłam się hen w dal w Twój blog i po prostu masakra, wszystko takie twórcze!!!
    Pomysły to i ja mam na zawołanie i nie tylko , ale skąd kochana tyle chęci :)!!!???podziwiam, A i skąd bierzesz te wszystkie części do tych pomysłów? Jestem z Sosnowca, u mnie chyba nie ma takich sklepów, - teraz to już kwestia honoru , zaczynam działać , hihihihi
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam.

    Ho, ho!!!
    HO-HO-HO !!!
    HoooooooooooooooO!!!!


    Jestem w trakcie życiowych zmian .... trafiłam ''TU- JZ'' przez Utkane z Marzeń E....

    Blogi- Twój i Elisse -przeczytałam od deski do deski.
    To co robicie jest cudowne, Wasze, własne, niepowtarzalne, jedyne...

    Zaglądam tu często.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i odwiedziny w Jagodowym.
      Pozdrówki ślę .

      Usuń
  111. Masakra ! Czy ty naprawdę nie jesteś z kosmosu?:):):):):):)
    Ptasie gniazdko jest świetne na wianki.

    OdpowiedzUsuń
  112. ... pozwolę sobie, jeszcze raz zadać pytanie dotyczące sposobu przetarcia podstawy lampki, stojącej przy łóżku... chodzi mi również o zastosowane tam kolory, oprócz brązu jest jasny beż? chciałam wykonać coś takiego - ciemny mebel i jasne przecierki lecz nie białe, a raczej kremowo-beżowe ... gdybyś kiedyś zechciała mi odpowiedzieć, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Metamorfoza pokoju niesamowita!!Bardzo mi się podoba i brak mi słów:) Zapraszam do pooglądania mojego bloga
    http://alicelovesbrocante.blogspot.com/
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  114. Bałam sie tu wejść dzisiaj. Miałam rację. Nie bedę miała spokojnego snu.Oj nie. Ale i tak Cię lubię .

    OdpowiedzUsuń
  115. O, Mistrzyni, niedościgniona! Łóżko cudownie królewskie, sny w nim muszą być bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Absolutnie zjawiskowo!
    Tak, jesteś Czarodziejką.
    Kłaniam się nisko :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Pokój jest zjawiskowy. Jesteś absolutną mistrzynią w kategorii
    " metamorfozy staroci"
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Jestem znowu w szoku. Od dłuższego już czasu sledze twoje poczynania i nie mogę wyjść z podziwu. Tez kocham starocie, ale żeby sama coś..niekoniecznie . Przyjmij słowa uznania

    OdpowiedzUsuń
  119. To co robisz Itko jest oszałamiające. Po zamieszczeniu nowego posta już z niecierpliwością czekam na następny i zastanawiam się kiedy Ty to wszystko robisz ?????
    Pogodynka.

    OdpowiedzUsuń
  120. JESTEŚ NIESAMOWITA!!!!!
    Jestem zauroczona i sama bardzo chciałabym mieć taką klimatyczna sypialnię!!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  121. To niesamowite, że zrobiłaś to sama! Jest fantastyczne, jestem pod ogromnym wrażeniem! Jest piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudowny blog!! Trafiłam tu przypadkiem i bedę obserwować Twoje niesamowite wyczyny z zapartym tchem.
    Podziwiam i gratuluje ogromnego talentu, wszystko tu takie sliczne, klimatyczne i bardzo, bardzo starannie wykonane. I z wielkim pomyslem.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. rzeczywiście ogromny potencjał, a "Pani głowa chyba strasznie obciąża Pani szyję", bo trudno sobie wyobrazić, żeby w jednym człowieku kotłował się taki ogrom kreatywności, ale dobrze, że ten kocioł wybucha regularnie i nas skutecznie poraża swoim pyłem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. info , zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  126. I znowu jestem pełna podziwu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. To sie nazywa spanie ! z takiego łózka bym nie wstawała...

    OdpowiedzUsuń
  128. Nie tylko mini-baldachim jest niesamowity, ale CAŁA sypialnia! w połączeniu z toaletką z najnowszego wpisu jest to stylizacja idealna! Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  129. Od jakiegoś czasu tutaj zaglądam i podziwiam. Postanowiłam więc wyjść z przyczajenia i zacząć komentować. Dla mnie jesteś inspiracją, szczerze gdy pierwszy raz odwiedziłam ten blog byłam święcie przekonana, że te wszystkie cuda to rzeczy kupione. A tu szok. Jesteś niesamowita, genialna. Podziwiam więc dalej.

    OdpowiedzUsuń
  130. niesamowity talent, ja również od bardzo dawna odwiedzam ten blog i nie mogę wyjść z podziwu, jesteś dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Wielki szacunek za tak staranne wpisy i przemyślanego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. O rany! Zatkało mnie, jesteś cudowna!! Dobrze że można pisać, bo ciężko byłoby mi mówić kiedy szczęka na podłodze. Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  133. cudnie tu u Ciebie!!!!ja tez chce bys mnie adoptowala:)

    OdpowiedzUsuń
Related Posts with Thumbnails