6 grudnia 2009

Mikołajkowo- wymiankowo.

Jak miło dostawać prezenty , co prawda miło też obdarowywać nimi innych. Dlatego właśnie zapisałam się na wymiankę Mikołajową zorganizowaną przez Dag-eSz i co .... prezent dla mnie wykonała właśnie ona !!! Doszedł na czas , nawet nie dojechałam do domu i już go rozpakowałam ,raptus taki ze mnie . Zdolne rączki Dagi wykonały dla mnie słomiany wianek ozdobiony filcowymi choineczkami ,koronką i cynamonem...a jako rodzynek wieńczący całość występuje Ciastek w roli głównej .Fajny jest ,nie? Im mu się dłużej przyglądam tym bardziej się do niego uśmiecham i nie wiem dlaczego na jego widok głodna się robię ... ? Dagmarko dziękuję bardzo , radochę mam wielką . Ciastek zadomowił się na lustrze z ramy i bardzo mu tam do twarzy!


Jeszcze jedna niespodzianka spotkała mnie w ostatnich dniach ,którą muszę się pochwalić ,a to za sprawą Ushii .Dotarła do mnie pięknie wykonana przez nią samą kartka z życzeniami i pachnąca korzennymi przyprawami gwiazdkowa zawieszka .Jak miło dostać coś takiego ...od serca , niespodziankę mi sprawiłaś wielką !!!Dziękuję jeszcze raz.

Za to ja wylosowałam Anne ,zrobiłam dla niej kilka drobiazgów z motywem nutowym. Tak więc mój Mikołaj trochę muzyczny wyszedł . Zrobiłam rożek na słodkości .wiadomo przecież , że Mikołaje je uwielbiają.


Do tego kilka wzorów zawieszek wyciętych ze sklejki . Niestety nie posiadam jeszcze wyrzynarki włosowej i musiałam skorzystać z uprzejmości znajomego ,który takową posiada.
Wiem co chcę pod choinkę!
Mam nadzieję ,ze spodobają się Ani.


Tak z rozpędu powstało też nutowo-koronkowe opakowanie i mikołajowa karteczka do kompletu.
Jak już miałam stare nuty pod ręką ,to ozdobiłam nimi świece adwentowe .Dodatkowo wydrukowałam na nich ozdobne ramki z motywem korony i dosyć koślawe cyferki niestety mi wyszły.


Czas mija nieubłaganie ,druga niedziela adwentowa prawie za nami,czas najwyższy pomyśleć na poważnie o przygotowaniach do świąt .Coś mi nie idzie najlepiej w tym kierunku, ale w tym tygodniu postaram się sprężyć.
Pozdrawiam a dla wszystkich Mikołajów najserdeczniejsze życzenia imieninowe.

34 komentarze:

  1. Ito moja droga cieszę się że pan ciastek i wianuszek Ci się podobają :)))))

    Piękności wykonałaś dla Ani!!!
    A świece adwentowe bardzo ładnie ozdobiłaś! ;)

    Mam dla Ciebie niespodziankę na blogu - zapraszam :))))

    Pozdrawiam i weny świątecznej życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MIłe niespodzianki!
    Wyrzynarki włosowej pod choinką życzę Ci serdecznie, bo wiem, że zrobisz z niej taki użytek, że znowu padnę plackiem z wrażenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te świece adwentowe, bardzo ładnie "ubrane". A prezenty też bardzo miłe dla oka :) Seria nutowa bardzo mi przypadła do gustu...
    Pozdrawiam i życzę ochoty i zapału do zabrania się za świąteczności wszelkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ituniu cudowności - te które sama wyczarowałaś i te które otrzymałaś !!!

    A wyrzynarki i ja Tobie życzę z całego serducha

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś, piękne zrobiłaś :) jak zwykle zresztą.
    A prezentu pod choinkę życzę Ci ogromnie, już widzę co zaczniesz robić.

    W temacie przygotowań świątecznych jestem daaaaaaleko za Tobą ;-)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani na pewno spodoba się Twój upominek:) Komu by się nie podobał!?

    Świece, bardzo oryginalnie wyszły:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności tworzysz Ito :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pa ciastek jest zabawny ,szkoda ze nie mozna go schrupac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaach.... motyw nutowy jest cudny, świece prześliczne. Prezety zarówno dane jak i te otrzymane, urocze. No po prostu już mi me ręce opadają, bo tak u Ciebie pięknie!!! :) Pozdrawiam gorąco w mikołajkowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenty wymiankowe ! Zabawa przednia !! Pozdrawiam mikołajkowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudowności widzę! W oczach mi się od nich mieni :)
    Materiałowy piernik i wianuszek od Dag-eSz jest świetny! Twoje zawieszki nutowe - śliczne! Anne na pewno będzie zachwycona. Myślę, że doskonale trafiłaś w jej wyrafinowany gust :)
    A Twoje domowe dekoracje - cóż rzec? - są piękne!
    Twoja kreatywność nie zna granic :)
    Pozdrawiam serdecznie

    A przy okazji serdecznie dziękuję za życzenia imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To list do Mikołaja już napisałaś prawda? O wyrzynarce słyszałam, ale włosowej?;) Cała Ita!
    Piękny ciasteczkowy wieniec przygotowała dla Ciebie Dagmarka!
    A Anne, to chyba padła z wrażenia na widok nutowych wspaniałości. Ja bym padła:) No i nie mogło się obyć bez nowych cudowności. Ubranka świec bardzo stylowe i żadnych niedociągnięć nie widzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne rzeczy!! Ciastek wyglada na fajnego faceta- taki sympatyczny. Piekny prezent przygotowalas. Super pomysl. Swiece tez bardzo mi sie podobaja. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście przegapiłam tą blogową - mikołajkową wymianę, nie wiem gdzie ja byłam , gdy się na to umawiałyście, gapa ze mnie i tyle... Pozostaje mi pozachwycać się Waszą twórczością i wspaniałym gestem obdarowywania. Ależ jesteście pomysłowe !
    Brawa wielkie za pomysł, za chęć sprawiania radości .
    No kto jak nie Nasza Twórcza Ita poprosi Mikołaja o wyrzynarkę ???
    Jestem przekonana, że przyniesie i sam jeszcze złoży nie jedno zamówienie .
    Moje oczy chłoną te motywy koron na papierze do nut. Cudowny motyw!
    Mam dzięki Tobie korony z EMPIKU - dziękuję za namiary (:
    Moc uścisków Mikołajkowcy i wiele serdecznego uśmiechu ... takiego bałwankowego (((:

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikołajowych - uścisków Mikołajowych - miało być (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia co to za cudo ta wyrzynarka włosowa (zaraz sobie wygooglam) ale życzę Ci jej serdecznie bo napewno zrobisz z niej użytek i będzie co podziwiać:)))
    Cudne te świece i pudełko, i zawieszki...wszystko mi się podoba!!! Zdolna bestja z Ciebie i juz!!

    OdpowiedzUsuń
  17. tak zgadzam się!!! świece adwentowe naprawdę fajnie wyszły !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko cudne!Wianuszek dla Ciebie widziałam juz u Dagmary!Baaardzo mi sie podoba.A prezenty dla Ani-brak słów po prostu!
    Ładne ubranka dla swiec zrobiłaś!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. ciastek boski!
    a świecie strasznie mi się podobają :)

    ______
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty :)

    życzę żebyś znalazła pod choinką wymarzony prezent, w takich zdolnych łapach napewno powstanie coś cudownego :)

    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście ten ciastek wygląda smakowicie.
    A na widok Twoich ozdób nutowych az pisnęłam z zachwytu. Obiecuję sobie już jakiś czas podobne i ciągle muszę odkładac te plany (notoryczny brak czasu) ...nawet juz jakiś czas posiadam wyrzynarke włosową (bo ja tez należę do kobitek co takowe cacuszka uwielbiają ;) )
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. że tak powiem, wymiana udana :)
    piekne rzeczy, ciastek jest wspaniały, od razu przypomina mi się SHREK :D

    pozdrawiam :)
    ja dopiero założyłam bloga, mam nareszcie swoje miejsce... i mam nadzieję, że też nauczę się nowych rzeczy od takich osób jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obdarowana zostałaś prawdziwymi skarbami. Obdarowałaś tak pięknie jak potrafisz.Ja na wymianę spóźniłam się, czego strasznie żałuję.Życzę wspomnianego sprzętu wyrzynającego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ania na pewno jest szczęśliwa z posiadania tak cudownych prezentów :))
    Wieniec i Pan Ciastek wspaniałe :))
    Fajna była ta mikołajkowa zabawa, w przyszłym roku zapiszę się...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezenty urocze !!!
    Takie wymianki to fantastyczna zabawa.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudowności ... wystarczy popatrzeć i Święta prawie już są :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  27. Nutkowe dekoracje przepiękne! Wszystko co robisz, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności dostałaś i śliczności zrobiłaś :-D Ale te świece powalają mnie na kolana! PIĘKNE!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Un vrai régal ce papier sur les bougies ! Tout est charmant !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie skończyłam czytać książkę w której przewijał się pewien motyw muzyczny , a nuty i pięciolinie zdobiły początek i koniec każdego rozdziału . Zaglądam do Ciebie ,a tu także muzycznie-adwentowo , pięknie to wymyśliłaś . Już się nie mogę doczekać co Ty zdziałasz gdy dostaniesz wymarzoną wycinarkę .Życzę Ci spełnienia marzeń -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrý den, na blogu Manu propria je pro Vás ocenění za Vaše kerativní tvoření a vidění světa . Moc děkuji a přeju krásný advent.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ito - zastanawiam się czym nas teraz zaskoczysz :)
    święta coraz bliżej, na pewno pracy wiele..
    Życzę Ci wiele chwil wypełnionych spokojną dobrocią - a w chwili wolnej zapraszam do mnie po małą przedświąteczną niespodziankę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. I love love love your blog. ful of inspiring ideas. every details your are sharing speaks of a warm and cozy home.
    blessings
    rita

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails