30 października 2009

Wianek i liście ,liście ......

Dzisiejszy wpis ,będzie krótki ,bez przynudzania .
Po pierwsze ,chwalę się ! Dotarł do mnie piękny wianek od Elisse już znalazł swoje miejsce w domu . Co prawda do obfocenia musiałam go wynieść na świeże powietrze ,bo w domku przy tak zachmurzonym niebie robienie zdjęć ,to dla mnie istna katorga. Śliczny jest ,prawda? Dziękuję Elisse!. Po drugie , do domu w ostatnim tygodniu zniosłam chyba taczkę liści....

mchu trochę mniej.

Liście zamieniły się w róże. W zeszłym roku opanowała mnie gorączka produkcji róż z liści klonu .jeżeli jest ktoś zainteresowany ,odsyłam tutaj , krótki filmik instruktażowy. Jakiś czas temu mignął mi w klamociarni wianek z wikliny . Co prawda , mało go było widać spod warstwy sztucznych kwiatów,dlatego przy okazji ostatniej wizyty przyjrzałam się dokładniej , zerwałam sztuczności i już bez zbędnych "upiększeń " zabrałam do domu. Dodałam mu kilka róż z ostatniej produkcji i wstążkę .

Drzewko natomiast, wymagało więcej nakładu pracy , kilka wieczorów zeszło na produkcji dostatecznej ilości róż . Kwiaty zamocowane na kuli z pianki , a żeby ułatwić ich wbijanie (ogonki liści są za miękkie )przycinałam ogonki poniżej wiązania . Następnie przebijałam cienkim ale dość sztywnym drutem powyżej wiązania , drut łamałam na pól i skręcałam . Wyszły sztywne druciane łodygi.Jeszcze jedno ,róże pomalowałam bezbarwnym lakierem w sprayu, dłużej zachowują ładne kolory i są trwalsze.

Róże wykorzystuję też do wiązanek , pomalowane sprayem w kolorze czerwonego wina . W zeszłym roku się sprawdziły ,są naprawdę wytrzymałe . Nie są sztuczne i nie przemarzają , więc nadają się idealnie.

Jutro dodam tylko po kilka białych chryzantem.
Po trzecie,ostatnio trafiło mi się kilka przedmiotów z cyny , albo po prostu zaczęłam zwracać na nie baczniejszą uwagę . Świecznik i dwa talerze .


I mała szklana bomboniera.




Po czwarte, Candy na blogu Decoupage by Doris ,do zdobycia śliczności .


Tak....okazało się ,ze wcale taki krótki nie wyszedł.

Spokoju i wyciszenia w nadchodzących dniach życzę.

46 komentarzy:

  1. Piękny otrzymałaś wianek,
    ale i Twoje czerwone róże w świerkowej kompozycji są śliczne,pewnie w przyszłym roku tez sobie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje liściaste różyczki wyglądają zachwycająco.W zeszłym roku zrobiłam mały bukiecik.W tym roku też chętnie bym się za to wzięła.Ale cały czas pada i zbieranie liści,jak na razie odpada :/.

    Wianek od Ellise jest piękny,gratuluje wygranej.

    Zdobycze i drzewko bardzo ładne.

    Wszystko po prostu śliczne,jak zawsze u Ciebie :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek przeslicznie sie prezentuje:).
    Zdjecia rozane piekne, alez Ty masz zawsze pomysly:).
    Pozdrawiam i rowniez zycze spokojnego i milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba wianki cudne ;). Różyczki też już poczyniłam, świetne ujęcia takie ... "polska złota jesień" pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wianki! Podobają mi się też ptaszki pod kloszem. Zdjęcia jak zawsze 1 klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojej mamy wianek również już dotarł, co prawda ja jescze nie mogłam go podziwiać, ale i tak wiem, że jest śliczny :)
    Podobnie Twój wianek Ito i drzewko - jaki świetny pomysł z tymi różami!! Naprawdę się napracowałaś!!
    Śliczności!!

    Pozdrawiam serdecznie!!

    ps. Jaki piękny las u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej!
    Ciekawy zbieg okolicznosci, bo ja wlasnie dzisiaj nanioslam lisci klonu i tez bede robic roze i wianek z nich.
    Cynowe zakupy swietne. Bardzo mi sie tez podobaja Twoje poduchy z mchu. Takie wybrzuszone.
    POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wysiadam.... Ita - słów mi brak na twoje pomysły i ich bajeczną realizację, to wszystko jest i piękne i pomysłowe i praktyczne i wiele jeszcze takich słów na p... i caly alfabet - ale jak rzekłam na wstępie- słów mi brak. Zachwycałam sie przed rokiem Twoimi wiankami z liści- takie ekologiczne rózyczki ; a tu prosze - kolejny rok minął - ku mojemu niemałemu zdziwieniu.
    Gratuluje wygranej - cudny wianek, cała fotosesja z tego postu jest jak zawsze fantastyczna - jak ze snu o pięknym domu .
    Spokojnego weekendu życzę i dodatnich temperatur otoczenia na najbliższe dni .
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ito u Ciebie jak zwykle pięknie. Wszystkie wianki cudne, a to drzewko ... Ja sama jutro wybieram się na wycieczkę po mech. Więc pewnie pójdę w Twoje ślady :-)
    Przyznam Ci się, że cyna to moja największa słabość. Nie umiem się jej zupełnie oprzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wianki , dekoracje i ptaszki mnie także urzekły bardzo ...cudny klimat :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu zzieleniałam z zazdrości po przeczytaniu Twojego posta ;) Po pierwsze, na widok wianuszka od Elisse.. Jest boski! Pod drugie - na widok Twoich zakupów - cynowych talerzy, ale też tych kloszy i bomboniery! Fantastyczne! A po trzecie na widok Twojego wianka z wikliny i tych listkowych różyczek :)
    I bardzo oryginalny pomysł na wieniec :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa... jeszcze na widok ptaszków pod kloszem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne - te ptaszki są ślicznusie i pod tym kloszem z takim ładnym mchem :) hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej bo wianek jaki otrzymałaś od Ellise jest przepiękny. Listkowymi różami podbiłaś moje serce - są piękne!
    Muszę obejrzeć jak się je robi ale wątpię czy coś z tego oglądania mi wyjdzie;)Sesja zdjęciowa rewelacyjna, zdobycze do pozazdroszczenia,a najbardziej urzekł mnie ptaszek pod szklanym kloszem. Wszystkie te przedmioty nabierają niezwykłego charakteru w Twoich dłoniach.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej! A co do kwiatów z liści, też je przerabiałam w tamtym roku. Zrobiłam je z liści winogronowych, ale szybko musiałam zlikwidować, bo muszki owocówki chciały mi oczy powybijać!
    Piękne nowe nabytki i jak cudnie będą pasowały do Twojej kuchni;)
    Ito jestem zachwycona wiązanką na Święto Zmarłych. Jest taka dostojna i z klasą! BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  16. REWIZYTA ;)W ubiegłym roku też ,,walczyłam,, z liścianymi różami( W TYM , CHYBA MI PRZESZŁO)
    ptaszki mnie oczrowały !!!Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  17. Robienie takich róż to strasznie mozolna i wcale nie lekka praca. Dlatego podziwiam nie tylko za ich piękno. Ja w tym roku cztery róże wykonałam i już miałam dość.Fantastyczne wianki i kompozycje.Jak zwykle wszystko w niesamowitym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję wianuszka od Elisse.Jest piękny.
    Bardzo Cię podziwiam za te liściane róże.Pięknie wyglądają i w wianku ,i w drzewku,a w wieńcu to poprostu mistrzostwo świata.
    Cudne cynowe nabytki i w ogóle wszystko mi sie podoba.
    Pozdrawiam,pełna podziwu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. wianku fiu,fiu a najbardziej to mi sie ten manekin podoba .-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ita, ja to u Ciebie mogłabym siedzieć i siedzieć i juz nigdzie nie iść... Usiadłam bliżej ekranu komputera, może coś na mnie więcej przejdzie tej Twojej kreatywności :)
    pozdrawiam Monika z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietnie wykorzystałaś skarby jesieni. Liściaste róże pięknie się prezentują. Nowe nabytki budzą moją zazdrośc.
    ...ach, popatrzę się choc jeszcze troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ita,
    Ptaszki porcelanowe są boskie :)
    ..
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, w przyszłym tygodniu. Do wygrania kupony na bilety lotnicze.
    ..
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  23. Wianek cudo, to się nazywa mieć szczęście :)

    Twoje liściowe różyczki są po prostu obłędne, wieniec jest prześliczny i masz dobry pomysł na jego dekorację. Może odgapię, bo też robię wiązanki.
    Drzewko śliczne, zdobycze cynowe do pozazdroszczenia. Też bardzo lubię cynę.

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Ito!Więc mówisz,że będzie krótko?Ja nie jestem w stanie ogarnąć Twojego postu za jednym podejściem...Powiem krótko-wszystko jest cudne,wianek z różami boski!Też mam słabość do cyny,Twoje zdobycze piękne.Dzięki za filmik,lubię nowe wyzwania,więc pewnie spróbuję.Zajrzyj do mnie,wstawiłam kilka fotek z motywami o które pytałaś ,może Ci się przydadzą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hallo


    Jakimi slowami morzna to opisaci twoje zdjecia so przepiekne za karzdym razem jak tu jestem jaestem safascynowana ,poprostu brak mi sluw ,tyle talentu ,twoje wianki sa przepiekne ,twoje dekoracje majom tyle milosici w sobie ze cieszko to opisaci .

    Pozdrawim cie serdecznie i zycze milego likendu .

    lg Ati

    ps. Przepraszam za mojom pisownie

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu cuda! Piękne wianki, ptaszek. Oglądać Twoje zdjęcia to ooooogrrrrromna przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  27. wianek boski jest, a różyczki, no ajk ty to robisz, mnie się zawsze rozlecą:(

    OdpowiedzUsuń
  28. róże z klonu są piękną ozdobą,
    bardzo mi się podoba również aranżacja z mchu.........
    ....aha i zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urzekły mnie Twoje jesienne dekoracje , a szczególnie wiązanka z róż zrobionych z liści , ponadto wszystkie piękne przedmioty lgną do Ciebie , to chyba one Ciebie szukają bo innego wytłumaczenia nie ma . Ja przekopuję stosy i nigdy nie mogę znaleźć nic wyjątkowego .
    Gratuluje wygranej u Elisse - pozdrawiam serdecznie Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję bardzo za Wasze miłe słowa i czas poświęcony na Jagodowy zagajnik.Cieszę się ,że tu zaglądacie . Teraz zmykam do kuchni, przygotować jeszcze kilka potraw . Pa pa .

    OdpowiedzUsuń
  31. Ito... :)
    Śmieję się, bo nie wiem co mam powiedzieć :)
    Przede wszystkim gratuluję wygranej u Elisse.
    Twoje dekoracje z różami z liści są cudne. Musiałaś wiele czasu poświęcić na wyprodukowanie taaakiej ilości róż :)Efekt w postaci drzewka jest powalający.
    A cynowe przedmioty... aż wypieki dostałam :)) Uwielbiam cynę, do tego stopnia, że jakiś czas temu wszystkie moje mosiężne cudeńka "pojechałam" cynową farbą.
    Wszystko piękne Ituś, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko pięknei jesiennie wygląda :) a te róże pomalowane na czerwono wręcz mnie oczarowały :)

    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  33. Ituś, mech mnie oczarował! Jest jakiś magiczny, niesamowity wręcz. Powiedz, szukasz go w jakichś szczególnych miejscach? Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  34. te róże są prześliczne, zwłaszcza w tej mahoniowej i świerkowej szacie...coś fantastycznego
    pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie moge sie napatrzec.
    Alez Ty pracowita jestes:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojejjj cudowności Ito !!!
    Gratuję wygranej, róże z liści w Twoim wydaniu - rewelacyjne !
    Stroik nagrobny - bardzooo pomysłowy -bosski- przy zalewającej nas tandetnej sztuczności.
    Jeśli możesz zdradź, gdzie można nabyć takie cudowne ptaszyska :)),
    a miłością do cyny też się niedawno zaraziłam hi hi.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  37. Wianki, cudo, cyna cudo, różyczki cudo !! Wszystko co weźmiesz w ręce przemieniasz w skarb. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Agutku, mech mam za płotem ,w lesie jest tego całe mnóstwo, szepnij słówko a wyślę Ci całą paczkę.
    Jolanno, ptaszki mam
    już od roku , dzięki uprzejmości Joasi z blogu "Joanna szuka inspiracji"

    OdpowiedzUsuń
  39. różyczek jeszcze nie próbowałam, u Ciebie wyglądają ciekawie.
    gratuluję wygranej u Elizy!
    A najbardziej podobają mi się cynowe zdobycze, ja bardzo lubię cynę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ita wszystko sliczne jak zawsze.moje wienki sa jeszcze w powijakach.Wszystko przez to ze juz rozgrzebalam roznosci na swieta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ita wszystko sliczne jak zawsze.moje wienki sa jeszcze w powijakach.Wszystko przez to ze juz rozgrzebalam roznosci na swieta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysłowość bez granic:) Niesamowicie pracochłonne dekoracje, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ito - jeśli tylko znajdziesz chwilkę - zapraszam Cię serdecznie do mnie, gdzie chciałabym przekazać Ci wyróżnienie :)
    Pozdrawiam Cię ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ita, Tych liści Ci zazdroszczę, w Bieszczadach przedwczesna zima sprawiła, że nie nadają się do dekoracyjnych celów.
    Ale do rzeczy: pięknie Ci to wszystko wyszło!!!!
    A z poprzedniego postu - zachwycam się koszykiem!!!
    Pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails