7 października 2008

Lampion.

Starą latarnię ogrodową pewnego dnia przyniósł do domu mąż, spodobał mi się jej kolor . Postanowiłam przerobić ją na lampion .Dobrze że miałam w zapasie podstawę ,co prawda drewnianą ale po przemalowaniu dopasowała się idealnie . "Maźnęłam "całość metodą suchego pędzla jasnym kolorem aby wyglądało na jeszcze starsze i na koniec kilka muśnięć bejcą palisandrową żeby powstał efekt rdzy .




































Dodałam elementy okuć do ogrodzeń , co by umodzić . Pierwszy raz w życiu przycinałam szyby.Myślał by kto że to takie proste , zanim doszłam do wprawy trochę tych szyb zmarnowałam .Ale nic to ,pierwsze koty za płoty,uparłam się że potrafię i mam co chciałam !

6 komentarzy:

  1. Kolejne ukłony z achami i ochami w Twoją stronę ślę :)Lampion fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! How lovely is your blog! So beautiful pictures and warm atmospheres! I'm an Italian blogger passionate about home decor, antiques and brocante! I like creating for my home and for the web shop I share with my best friend!
    Nice to meet you!
    Vale

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! I podziwiam "osadzanie" szybek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny ten lampion,możesz być pewna,że takiego,to nikt nie będzie miał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki skarb z duszą! Wielkie brawa za to , że sama dałaś mu nową duszę - dzięki Twoim dłoniom jest taki jak chciałaś. Ależ nam się Złota Rączka na blogu objawiła! Samodzielne szklenie??? jestem pod wrażeniem całej tej renowacji . Efekt znakomity . Pozdr. serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Majstersztyk - podziwiam zdolności i cierpliwości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails