13 kwietnia 2017

Wielkanocne życzenia .

Niewiele mnie ostatnio na blogu , ale przed Świętami wypada zawitać na chwilę by złożyć życzenia , a że dziś ostatni luźny dzień , jutro pewnie zakotwiczę na dobre w kuchni , zostawię również kilka zdjęć z dekoracjami wielkanocnymi jakie poczyniłam . Niezmiennie przeważają ozdoby z użyciem leśnych skarbów , a do dekoracji z poprzednich lat doszły budki dla ptaszków które ,,zbudowałam " w tym roku ☺


Doszło również kilka szklanych jajek zawieszek , co roku obiecuję sobie , nic już nie kupować , ale przy nich pękam ☺ taka mała słabość .
Dzięki mojej sąsiadce Gosi , kolekcja tradycyjnych  wydmuszkowych  pisanek z roku na rok się powiększa , dziękuję Gosiu za pamięć ,życzenia i tak piękne prezenty ☺
Cała reszta dekoracji raczej skromna ...
ptaszki ...
jajeczka ...
zajączki ...



Pierwsze szafirki ,zdążyły już przekwitnąć ,

świeże zasadzone tuż przed świętami by dotrwały , jeszcze tylko dojdzie wiosenne kwiecie i dom gotowy na przyjazd gości ☺
A Wszystkim którzy zaglądają do Jagodowego chciałam złożyć serdeczne , ciepłe życzenia :
Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. 
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja.

34 komentarze:

  1. Pięknie, pięknie, pięknie... cóż więcej pisać? :)
    Zdrowych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero niedawno odkryłam ten blog i z niecierpliwością czekałam na kolejny wpis. NIESAMOWITE wyczucie stylu, piękna- rezonuje mi w duszy niczym idealnie dobrane perfumy lub dźwięki ulubionej melodii. Dziękuję za wszystkie inspiracje! Najlepszego na Święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze tak sympatycznie,domowo:)
    Życzę Ci samych pięknych chwil w gronie rodziny:))czasu Ci życzę,żebyś mogła się nacieszyć tym co masz wokoło:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszych Świąt pod słońcem (dosłownie !!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje - znalazłam w nich inspirację dla siebie :) Zdrowych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze piękne inspiracje na tym blogu. Wesołych Świąt, Mokrego Dyngusa

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych Świąt!:)Dekoracje piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz o skromnych dekoracjach ? A mi się wydaje u Ciebie wszystko na bogato. Radosnego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe dekoracje... Miłych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych Świąt Ito, kolorowe pisanki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie:) Powaliła mnie girlanda na kominku...z jajkami. No i szukałam ulubionych różowych jajek, ale są, są widzę :)
    Wspaniałych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne dekoracje

    Radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Te budki są świetne. W przyszłym roku spróbuję też takie zmajstrować.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych, pogodnych i rodzinnych Świąt oraz wielu nowych pomysłów, którymi będę mogła się inspirować :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę te zdjęcia oglądać bez końca... Wspaniałe wnętrze. Zdrowych, spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne .....jak zwykle zresztą. Proszę o częstsze posty, bo mam niedosyt. Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje - podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci zdrowych , pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego,wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego Alleluja !
    Moc serdeczności od serca posyłam dla Ciebie - Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze niebanalnie, oryginalnie i stylowo :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Itko przyjmij życzenia radosnych, wesołych Świąt Wielkanocnych, pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi. Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.
    Dobrych i ciepłych chwil w gronie rodziny i przyjaciół oraz wesołego Alleluja!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natura leży w Twojej naturze!Jest super Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  22. Ikuś, podziwiam Cię za konsekwencję w dekorowaniu otoczenia. Twój styl jest nie do podrobienia. Pięknie !
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na świąteczne życzenia już za późno :) Jestem pod wrażeniem Twojej twórczej innwencji. Wszystko jest piękne i gustowne. Pozdrawiam :) z Fragrant Lavender Home.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytajcie też http://amozelampeczke.blogspot.com

    Nowy fajny

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają twoje szklane ozdoby, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne dekoracje świąteczne. Czekamy na nowy wpis. Może coś o majówce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny blog,urocze domostwo,wyjątkowe wyczucie smaku Ola M

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądała u ciebie Wielkanoc :) Wszystko w dobrym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem absolutnie oczarowana. Stworzyłaś coś pięknego. Naprawdę pięknego. Gratuluję. :)

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, na prawdę super inspiracja. Zazdroszczę talentu i wyobraźni. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, świetna inspiracja. Naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails