13 lutego 2017

Łazienka w nowej kolorystyce .

Nigdy nie robiłam postanowień noworocznych , z reguły czekałam co czas przyniesie i płynęłam z prądem wydarzeń bieżących oraz tego , co mi w danej chwili do głowy albo w ręce wpadnie . Jednak jest pewna rzecz na którą w pewnym wieku ☺ powinno się zwracać uwagę  ☺ mianowicie zdrowie i polepszenie kondycji .... co nie !!!  ☺ Tak więc przyznam się , że już w zeszłym roku zaczęłam nad tą swoją kondycją fizyczną pracować i widziałam jakie dało to efekty . Niestety jakoś tak wczesną jesienią mój zapęd do wypocin fizycznych sklęsł i znowu zaczęłam przypominać galaretę . Po świątecznym obżarstwie zaczęłam być zła na siebie i z tej złości znowu pomyślałam ,że czas najwyższy coś z tym zrobić ☺ ALE ŻADNYCH POSTANOWIEŃ  , bo to się źle kończy ! Tak więc pierwszy tydzień stycznia minął mi na gruntowaniu w sobie silnej woli względem ruszenia czterech liter  ☺ Zaczęłam ćwiczyć ... jednak na więcej spektakularnych wyczynów sił nie miałam ☺ Porobiłam za to trochę drobnych napraw domowych , których w każdym domu zawsze trochę się uzbiera , no chociaż to ... teraz wiecie dlaczego w styczniu na blogu cisza zaległa ☺ Zakwasy zniknęły , dziecko w ferie też się ulotniło , chata wolna , postanowiłam to wykorzystać  i zabrać się za od dawna odwlekany remont łazienki .
Tak naprawdę , od dawna mdliło mnie od poprzedniej kolorystyki ☺ 
Miało być chłodniej .
No i w końcu dobudowałam półkę na konsolę z umywalką .... która miała być od samego początku   ... czyli opóźnienie wyniosło jakieś 11 lat ☺ ☺ ☺

W oknie , zamiast rolety zawisła zazdrostka ...
jednak u góry  zostawiłam listwę po rolecie z małą ozdobą z tego samego materiału co zazdrostka .

Po malowaniu wszystkie obrazki wydrukowane kiedyś w drukarce na płótnie  zawiesiłam na jednej ścianie .


Ściany malowane farbami Flügger  , jasna , prawie biała z kroplą czerni nr 5491 , na dole ciemna , trochę przypomina cappuccino ,wszystko zależy od oświetlenia , taka dziwna barwa , nr 5393 . 


Konsola , lustro i witryna pomalowane akrylową wodną Dulux , kolor : Szarość zen  , satynowa .


Witrynka dla odmiany na biało ☺












Ponad tydzień latałam po drabinie  , cudując z jej ustawianiem , no niestety wanna i inne sprzęty nie chciały się przestawić , a  oklejanie taśmą malarską , odcinanie kolorów zajmowało więcej czasu niż samo malowanie ....miałam fitness , dobrze ,że wcześniej zaczęłam ćwiczyć , bo na bank bez zakwasów by się nie obyło ☺ ☺ ☺
Przed .... tak mnie mdliło ☺
Po ...  jak dla mnie o wiele lepiej ... po jedenastu latach najwyższy czas było na zmiany ☺
Wszystkich odwiedzających Jagodowy pozdrawiam serdecznie i do miłego !
PS. Trzymajcie kciuki , co bym znowu nie sklęsła za szybko w swej wyrywności do poprawy kondycji ☺

88 komentarzy:

  1. Tej wyrywności to zazdroszczę, jak i kondycji nabytej, a salon kąpielowy w pełni zasługuje na tę nazwę. Właśnie stoję przed wyborem kafli, które ograniczam do minimum i daję tylko w strefach mokrych, a teraz po przypomnieniu Twojej klimatycznej łazienki zaczynam rozważać inne opcje.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kondycję to muszę nabyć powtórnie ☺ ☺ U mnie założenie też było takie , by kafli było najmniej ,tylko w miejscach narażonych na chlapanie wodą . Po 11-nastu latach koncepcja się sprawdziła ,przynajmniej można zmieniać kolorystykę jak widać , a nie skuwać kafle jak zapragnie się zmian ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  2. Łazienka marzeń po prostu, poprzednia też była piękna... zresztą mnie cały Twój dom zachwyca i przed i po i w ogóle Twoje pomysły są genialne, a Twój blog moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, przestrzeni łazienkowej co nie miara :-)
    Tylko pozazdrościć.Szarości wprowadziły ujednolicenie i spokój.Poprzednia wersja rzeczywiście słodziakowa, chyba też mi się przejadła.
    Nie ma co - cudna łazienka, miło było choć ją wirtualnie pozwiedzać :-)
    Wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory to nie do końca szarości , raczej coś między szarym a beżowym , i trudno oddać w pełni ten kolor na zdjęciach , wszystko zależy od oświetlenia ☺
      Dzięki , przyda się ☺

      Usuń
  4. Z wielkim zainteresowaniem przeczytałam ten post. U mnie akurat trwa remont przedpokoju. Miałam dość ciepłego w odbiorze drewna więc padło na szarą terakotę na podłodze i przemalowanie boazerii. I tu mam dylemat bo marzę o bieli z lekkim odcieniem mięty lub szarości. Nigdy nie będzie jak u Ciebie bo masz wspaniałe pomysły i pięknie Tobie wychodzą zmiany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady , zmiany zawsze wychodzą na plus , nie tylko u mnie ☺ Jeżeli nie jesteś pewna wyboru koloru , pomaluj na próbę po kawału w tych dwóch kolorach , zobacz jak wygląda w danym miejscu , przy dziennym i wieczornym oświetleniu , gwarantuję ,że będzie łatwiej wybrać .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  5. Piękna ta szarość i cudnie wyglądają z nią koralowe klosze kinkietów. Cała reszta zapierająca dech w piersiach.

    Gratuluję Anito!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość łamana beżem ☺ mój aparat nie poradził sobie do końca z zadaniem a na dodatek przy sztucznym oświetleniu ☺ klosze bladoróżowe ☺ dopiero przy włączonym świetle staja się ciemniejsze , dziwnym zbiegiem okoliczności ☺

      Usuń
  6. Wspaniałe zmiany, piękna łazienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Fantastycznie wygląda, francusko i elegancko. Masz prawdziwy salon kąpielowy! O la la :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺ ☺ ☺ francusko ☺ no niby ten efekt chciałam osiągnąć ☺

      Usuń
  8. Prawdziwy salon! Całkiem niedawno obiecywałam sobie, że zmienię styl na nowoczesny, ale jak patrzę na te zdjęcia to już nie jestem taka pewna co zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy co Ci w duszy gra i w jakich wnętrzach czujesz się najlepiej , ja w sterylnych nie czułabym się dobrze ... lubię klamoty ze złomu ☺ ☺ ☺

      Usuń
  9. Cudowna przemiana:))Wszystko bym przeniosła do siebie:))Zazdroszczę umiejętności :))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie!
    A co do podupadającej kondycji;bez specjalnych postanowień i chronicznym braku czasu zaczęłam ćwiczenia w domu,najprostrze z podstawòwki :skłony,przysiady i takie tam.Co dziennie. 5 minut.Kark i plecy przestały boleć,galareta znika.I 5 minut zawsze się znajdzie.Poszukaj!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to nie jest problem ☺ jeszcze chęci ważne ☺ . jak ćwiczę to już muszę zrobić godzinny seans ,żeby poczuć wszystkie mięśnie , nawet te o których zapomniałam ,że istnieją ☺ ☺
      Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  11. Przemiana jak najbardziej na plus :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna łazienka:) Pozdrowienia przesyłam i życzę uśmiechniętego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , jak czytam takie komentarze o uśmiech nietrudno ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  13. Długo się nie odzywałaś, wiedziałam, że będzie coś ekstra :)Super lifting. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ze mnie z cicha pęk ☺ Pozdrawiam również ☺

      Usuń
  14. Łazienka rewelacja, z resztą jak zawsze jestem pod dużym wrażeniem Twojej pomysłowości i zdolności. Co do kondycji, ja korzystam z filmików youtobe, ale chyba ta długa zima pozbawia mnie życia. Ha, dobrze,że jest na co zwalić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki ulubimy zestaw ćwiczeń przy krześle ,Ewy Chodakowskiej,znam już na pamięć ☺ i najchętniej to ćwiczę ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  15. Ładna przemiana. Muszę sprawdzić to capuchino w realu,bowiem wczoraj wybrałam ten kolor z palety Tikkurila.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kolor na próbniku jakoś inaczej wyglądał niż na ścianie , ale brałam na to poprawkę , no i doskonale się zgrał z Szarością zen Duluxa .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  16. JESTES NIEZWYKLA. MASZ NIESAMOWITY DAR. WSZYSTKO CO ROBISZ WPRAWIA MNIE W ZACHWYT.W TAKIEJ LAZIENCE CHETNIE BYM ZAMIESZKALA. INSPIRUJESZ I MOTYWUJESZ DO WLASNYCH DZIALAN. POZDRAWIAM SERDECZNIE. pS. Z KONDYCJA FIZYCZNA MAM TAK SAMO. NIENAWIDZE CWICZYC!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko ... dałaś do pieca , aż spłonęłam rumieńcem ☺

      Usuń
  17. Jaką masz piękną i ogromna łazienkę. Gratuluję kondycji i wytrwałości. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Łazienka piękna - klimatyczna, taka do użytku, a nie na "wystawę". Bardzo mi się podoba. Mam pytanie o ten słoiczek z dozownikiem stojący przy umywalce. Czy to zakup gotowy, czy raczej własna twórczość. Stawiam na wyrób własny i bardzo proszę o instrukcję wykonania. Bardzo, bardzo przypadł mi do gustu.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło w dozowniku kupione w TK Maxxie , ale tego typu DIY jest mnóstwo np. tu

      http://myhome.blog.onet.pl/2013/08/20/home-to-dozownik-do-mysla-lub-plynu-do-mycia-naczyn-zrobiony-wlasnorecznie-mason-jar-dispenser/

      Pozdrawiam .

      Usuń
    2. Genialnie proste i pomysłowe. Dzięki za link.
      Dorota

      Usuń
  19. kochana masz prześliczną łazienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łazienka cudowna i taka...ogromna!!! Faktycznie, zmiany posłużyły, bo teraz jest mniej monochromatycznie (ale poprzednia wersja również była zachwycająca). Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz podoba mi się bardziej ,przynajmniej meble widać ☺

      Usuń
  21. Tak bardzo po Twojemu, no pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz pięknie, chłodniejsze barwy znacznie lepiej wydobywają piękno i urok łazienki. Zabieram się za swoją ale bliżej ciut wiosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany są potrzebne...Jest lepiej...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  24. Wymusiłaś Anitko,Tyś jedną z nielicznych osób,która wie jak ja do urządzeń elektronicznych itd.Jest pięknie,jak u Ciebie kropka.Ale jednemu nie mogę się szczególnie nadziwić:jak te wszędobylskie rączki tyleż lat wytrzymały ???????Dbaj o siebie,bez obietnic i przyrzeczeń-jest mus_,byś niepokojem nie siała Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez to ,że usiedzieć w miejscu nie mogę ☺ nosi mnie ☺ Pozdrawiam .

      Usuń
  25. Bardzo ładna przemiana. Piękne kolory wybrałaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze zachwycasz..:) Zmiana kolorow faktycznie wyszla na dobre ale lazienka juz przed metamorfoza byla piekna i bardzo stylowa.. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się opatrzyła , czas najwyższy był na zmiany ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie!Dorobiona półka dopełniła całość do konsoli.Wyszło - pięknie.Cała łazienka dopieszczona pod każdym względem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak długo zwlekałam , bo półka miała być z marmuru jak blat , ale do końca nie byłam pewna kształtu , dlatego w końcu zdecydowałam się zbudować drewnianą , zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce , ale już widzę ,że jest ok .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  29. Zachwyty nad zmianami w tym salonie kąpielowym - w pełni uzasadnione. Ja mam tylko jedną małą prośbę o wskazanie: gdzie szuka takiej wagi łazienkowej? Mam rozrusznik i nie mogę korzystać z elektronicznych.
    Pozdrawiam,
    Bożenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wagę kupiłam kilka lat temu na Targu Dominikańskim , na szybko znalazłam na Allegro , tylko ,że moja była za 35 zł. ale w gorszym stanie ☺
      http://allegro.pl/antyki-i-sztuka?string=waga%20%C5%82azienkowa%20&bmatch=base-relevance-floki-5-col-1-2-1012
      Pozdrawiam .

      Usuń
    2. Witam ponownie!
      Wraz z córką sprawdziłyśmy ten link i na innym portalu (ten sam sprzedający i ta sama waga). Cena ostatecznie 100 zł z przesyłką:
      https://www.olx.pl/oferta/antyki-antyk-mechaniczna-waga-lazienkowa-skala-wskazowka-115kg-niemcy-CID767-IDiDd13.html
      Czyli trzeba uważać.....
      Bożenka.

      Usuń
  30. świetna zmiana:)))u mnie wygląda ,że farba jest szara:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężki kolor do zdjęć , zwłaszcza moim aparatem ☺ w rzeczywistości szary łamany beżem ☺

      Usuń
  31. Nic tu dodać,nic tu ująć,jak się ma to coś,to wychodzi takie COŚ.pozdrowienia Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawdziwy "pokój kąpielowy" ;) bardzo ładnie tam u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. super,pozdrawiam milutko,Irena

    OdpowiedzUsuń
  34. Ituś, jak będziesz cierpiała na nadmiar weny to zapraszam do siebie...Ty jesteś niesamowita;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Łazienka dla z filmu, po prostu cudowna :) Masz talent do urządzania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jestem za bielą wiec w nowej odsłonie stanowczo bardziej mi się podoba. Chociaż przed remontem, bądźmy szczerzy, nic jej nie brakowało. Taki lekki "pazur" jak najbardziej w moim guście. Kolor drewna jaki masz jest boski a do tego ta terakota na podłodze - śliczna. U mnie również widać również kolor szary:)
    pozdrawiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta kolorystyka jest zdecydowanie moją ulubioną :)
    Łazienka wygląda po królewsku. Wszystko do siebie pasuje, nie ma nic z przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  38. Elegancka, piękna i bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowna łazienka <3 W takiej to można leżeć w wannie z książką i zapomnieć o bożym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się :) Aby zaoszczędzić czas przeznaczony na sprzątanie warto założyć na prysznic filtr prysznicowy z systemem kdf - filtr zatrzymuje w sobie chlor i osad mineralny i ratuje wannę czy brodzik przed warstwą kamienia.Przetestowaliśmy u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny ten metalowy kosz na ręczniki :) Uwielbiam takie cudeńka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie klimaty, cudna lazienką!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę powiedzieć że łazienka w oryginalnych kolorach :) Mi się bardzo podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Łazienka totalnie w moim stylu, te kolory są super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny salon kąpielowo-łazienkowy.Smak i styl w każdym detalu.Pogratulować właścicielce wyjątkowego talentu Maria M.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak najbardziej trafiona kolorystyka, aczkolwiek z całego wnętrza podobają mi się lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się bardzo ta kolorystyka, bo tworzy taki przytulny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Łazienka rewelacja. Pięknie, przytulnie i klasycznie co razem tworzy niesamowity klimat. Nie wychodziłabym z takiej łazienki całymi dniami :P
    Zapraszam również na mojego bloga: rabatdladomu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Na świąteczne życzenia już za późno :) Jestem pod wrażeniem Twojej twórczej innwencji. Wszystko jest piękne i gustowne. Pozdrawiam :) z Fragrant Lavender Home.

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobną łazienkę chcę zrobić, meble, kafle już mamy wybrane. Zastanawiam się nad włącznikami... które z tych https://www.interblue.pl/gniazda-wlaczniki-i-akcesoria/wylaczniki-i-wlaczniki/ będą najlepiej pasować do takiego stylu?

    OdpowiedzUsuń
  51. To taka trochę królewska łazienka :) Lubię taki styl, mimo tego, że u siebie mam bardzo minimalistyczne wnętrze. Duży efekt dają tutaj dodatki, na przykład bateria i lampy. U mnie łazienka jest nowoczesna, ale charakteru dodają jej akcesoria z https://www.in360.pl/producent-tres/seria_kolekcja-loft_tres_-loft_tres.html :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wygląda super jak dla mnie to połączenie nowoczesnych elementów z retro. Planuje wykonać podobna łazienkę tylko chyba wybiorę inną retro baterie do umywalki taka jak tutaj https://www.lazienkiabc.pl/Baterie-lazienkowe-c1

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails