10 października 2016

Dziecięca kuchnia .

Cieszę się ,że mam w rodzinie malutką dziewczynkę ,dla której mogłam zrobić mebelek kuchenny do zabawy . Tak się nakręciłam na ten projekt , nawet nie wyobrażacie sobie  ile  miałam radochy z jego realizacji  ☺ i dodawaniu kolejnych elementów by wyglądała na profesjonalny mebel kuchenny ☺W związku z ty nakręceniem , z góry przepraszam za przytłaczającą ilość zdjęć ☺
A wszystko zaczęło się od takiego mebelka , bodajże szafka pod tv , którą nabyłam w klamociarni .
Dużym atutem były przede wszystkim jej gabaryty i mobilność , bowiem mebelek jest na kółkach .
Tadam ! Sporo trzeba było dobudować , nadstawkę , a w szafce dodać po bokach po dwie pionowe deseczki , by mogły powstać półeczki na przydasie , dolne drzwiczki oraz drzwiczki do piekarnika ...
nie mogło zabraknąć pól grzejnych ...
kranu nad zlewozmywakiem .
Wnętrze piekarnika pomalowałam na czarno a w drzwiczkach ze względów bezpieczeństwa wprawiona pleksi , do nabycia ( dla zainteresowanych ) w marketach budowlanych .
Po bokach mebelka dodałam relingi kuchenne zrobione z tralek od łóżeczka dziecięcego ( swego czasu dostałam ich sporo w prezencie ☺ )
Nawet wyrobiłam się na tyle by zrobić jeszcze zdjęcia w domu , a idealnym miejscem na sesję ☺ było towarzystwo starego kredensu dziecięcego .



Za zlewozmywak robi foremka do ciasta ☺
Na szczęście , jeszcze po córce miałam zachomikowane  dziecięce gadżety kuchenne , które przyozdobiły mebelek oraz stolik i krzesełko , które odświeżyłam  , wszystko razem powędrowało  do nowej właścicielki ☺





W związku z mobilnością mebelka , łatwo go przemieszczać i okręcać ,stwierdziłam ,że szkoda by było , by jego tył był niewykorzystany , dlatego pomalowałam nadstawkę farbą kredową  ☺
Nowa właścicielka , po tym jak rejwach i zamieszanie po naszym przyjeździe nieco ucichły , utknęła w swej nowej kuchni na dobre , sprawiając mi tym samym ogromną radość , że prezent okazał się trafiony ☺
Właściwie nie wiem komu bardziej , ale do pełni szczęścia brakowało mi oświetlenia piekarnika , namówiłam mamę , naszej księżniczki na wypad do Ikea i tam udało się dostać lampkę diodową pod szafkową  na baterie , idealne rozwiązanie ... no piecze się jak ta la la  ☺ ☺ ☺ ...
 oczywiście nie mogłyśmy się oprzeć , by nie zakupić jeszcze kilku zestawów gadżetów kuchennych dla maluszka ☺
Wszystkich odwiedzających Jagodowy pozdrawiam serdecznie i do miłego ☺

97 komentarzy:

  1. Mała Hania jest chyba posiadaczką najpiękniejszej kuchni dla dzieci. Gdybym miała taką kuchnię w dzieciństwie, to z pewnością zostałabym mistrzem patelni :). Mistrzostwo świata - jak zwykle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowa tego mebelka, pewnie była też moim spełnieniem marzeń z dzieciństwa ☺ dzięki .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  2. Ale ja coś podejrzewam,że najlepiej bawiła się kuchnią "mała"Ita:)))))))...mam rację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Och no niemożliwa jesteś :-) podziwiam, zazdroszczę, też chcę taką dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy znaleźć odpowiedni mebel do przeróbki ☺ i do roboty ☺

      Usuń
  4. Sama z rozkoszą pobawiłabym się tą cudną zabawką, nie dziwi mnie, że sprawiła Ci taką ogromną frajdę. Aż zazdraszczam (myśląc o wnusi)
    Ale żeby w takiej zwykłej szafce zobaczyć taki potencjał to naprawdę trzeba mieć genialną wyobraźnię.
    Twoich postów nie sposób nie komentować, bo wszystkie pomysły zapierają dech...
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz ,że ja nie miałam ochoty ☺ szafka miała idealne rozmiary i tym się kierowałam szukając odpowiedniego mebla , wyobraźnia nie była taka konieczna ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  5. Brak mi słów. Zaniemówiłam!!! Mój zachwyt jest ABSOLUTNY!!! Jesteś moim guru hendmejdu!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. No no ...Pełny profesjonalizm. Najważniejsze że kuchareczka zadowolona :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację , najważniejsze ,że Haneczka ma radochę bawiąc się przy niej ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  7. Ito, brakuje mi już epitetów do wychwalania Twojego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie, ze PRZEPIEKNA!!!!
    Wszyscy producenci tych plastikowych potworkow powinni spalic sie ze wstydu
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ale to jest tańsza alternatywa dla tych którzy nie majsterkują , a wyobraźni dziecięcej to nie przeszkadza , liczy się dobra zabawa .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  9. o ja nie mogę, CUDEŃKO !!! ach ach ach, padłam z zachwytu

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest niesamowite, by ze zwykłej szafki zrobić COŚ takiego! Podziwiam, podziwiam, podziwam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z większości niechcianych mebli ,albo chociaż ich części ,można jeszcze coś zrobić ☺

      Usuń
  11. Zadoptuj mnie proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , będę miała już sporą gromadkę zaadoptowanych w ten sposób ☺

      Usuń
  12. Fantastyczna kuchnia, z takiej szafeczki zrobić takie cudo :) Gratuluję pomysłu i umiejętności w stworzeniu tego "arcydzieła" :) Gdybym miała taką kuchnię w dzieciństwie oszalałabym ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , marzyłam o takiej ,choć tak naprawdę wtedy nie miałam pojęcia ,że można mieć taki mebel ☺

      Usuń
  13. Ty jak się za coś zabierasz to robisz to z takim rozmachem! takie cuda wychodzą spod Twoich rąk!!!
    Przepiękny mebel wyczarowałaś! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się , jak się za coś zabiorę ,wykonać to jak najlepiej . Zwłaszcza jeżeli miał być to prezent , motywowało dodatkowo ☺
      Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Zobaczyć buzię małej Hani - bezcenne. Mam nadzieję, ze kuchenka przetrwa w rodzinie co najmniej tyle, co ten zabytkowy kredensik. Jest tego warta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania w całym zamieszaniu rodzinnego spotkania ,była trochę zdezorientowana , dopiero jak się uspokoiło zaczęła się bawić , ma niecałe 2 lata ☺ Dobrze by było ,by stał się z tego rodzinny mebel przechodzi ☺

      Usuń
  15. Kuchnia jest wspaniała. Hania chyba oszalała z radości. Gratuluje wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Szacun" dla Pani, spokojnie może założyć Pani fabrykę mebli i wszystkiego co potrzebne do domu(hehhe) śmieję się z tej fabryki ale jestem pod wrażeniem chęci, pracy zaparcia no i wszystkiego a przede wszystkim talentu, ja nawet nie mam czasu by umieścić post na bogu, mimo , że zrobiłam kilka rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wybaczalne , spiąć się i natentychmiast zdjęcia zrobić i pokazać na blogu ! ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  17. Niesamowita jesteś, stworzyć coś takiego to mistrzostwo świata:) Mała właścicielka ma szczęście bo kuchnia jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  18. ŁOOOOOOOO! brak słów, kompletny szczękoopad. Najpiękniejszy dziecięcy mebelek jaki widziałam, a gadżety bajka! Jak zawsze nie mogę wyjść z podziwu, że w takim banalnym meblu widzisz potencjał, a po przeróbkach jest genialnie. Chciałabym mieć taki dar jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , mebel nabyty dla odpowiednich gabarytów , potem już tylko trzeba było tak pokombinować ,żeby wyglądała na kuchnię ☺ To nic z darem nie ma wspólnego ☺

      Usuń
  19. To jest coś tak pięknego,że brak słów.Za te wszystkie sklepowe plastikowe, różowe paskudztwa powinno się karać sprzedawców zakuciem w dyby. Mąż powinien Panią nosić na rękach za takie złote ręce (wykonanie)ale głównie za gust, klasę i styl(pomysły)
    Pełny podziw za całokształt.

    Iza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem ,czy dałby radę unieść ☺ ☺ ☺ ,już się przyzwyczaił do mojego modzenia i nie reaguje zbyt emocjonalnie ☺
      Pozdrawiam .

      Usuń
  20. Niesamowicie piękna i stylowa ta kuchenka! Moja z taboretu się chowa... Nie mogę wyjść z podziwu nad dbałością o szczegóły! Ten kran i piekarnik... Wszystko po prostu dopracowane do perfekcji. Fajnie sobie chociaż na zdjęcia popatrzeć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dziecka nieważne z czego , ważne ,że mama zrobiła i doskonale się bawi ☺ Brawo Ty !
      Pozdrawiam ciepło .

      Usuń
  21. Chce taka kuchnie! Nie ważne że mam 22 lata i prawdopodobnie jestem za duża! Albo wiem..zrobię sobie córkę i zamówię dla niej:p będę miała argument do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co ja mam powiedzieć , jestem grubo dwa razy starsza od Ciebie i też bym się chętnie pobawiła ☺ ☺ ☺!

      Usuń
  22. Absolutnie Genialna Kobieta! Rewelacyjny pomysł, wykonanie i prezentacja. Szczerze gratuluję. Pozostaję pod wielkim wrażeniem tej pracy :)
    Ściskam, Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa , ściskam ciepło również .

      Usuń
  23. Jak zrobić COŚ z niczego :), genialna zabawka dla dziecka! Wracam do oglądania zdjęć bo aż nie wiem co powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna :) ja też w wakacje zrobiłam kuchnię dla moich synów (w żłobku starszy często się bawił przy kuchence i często były awantury o czerwony czajnik), nie jest może tak okazała i cudna jak Twoja. Cieszę się że zrobiłam ją sama (z pomocą mojego taty) i podoba się chłopakom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najważniejsze dla dziecka to dobra zabawa ,a jeszcze jak mama z dziadkiem , zrobią specjalnie dla nich coś co ich uszczęśliwi , tylko pogratulować. Brawo Wy !
      Pozdrawiam .

      Usuń
  25. No nie...Taka kuchnia to marzenie każdej małej dziewczynki...
    Ita, ty chyba tym prezentem u obdarowanej kupiłaś sobie tytuł ,,ULUBIONEJ CIOCI":))
    Brawo dla Ciebie po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania jest malutka , nie ma jeszcze 2 lat , dla niej liczy się dobra zabawa ,a nie osoba obdarowująca ☺ Jam mam w każdym bądź razie wielką radochę z obdarowania ☺

      Usuń
  26. Jesteś niesamowita, gratuluję pomysłowości. Wyszło rewelacyjnie albo i lepiej :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie jesteś mistrzynią!!!! szczęka opada, a oczy wychodzą z orbit hi hi- taka prawda

    OdpowiedzUsuń
  28. Bajkowa kuchnia dla małej księżniczki. Trzeba bardzo kochać majsterkowanie i mieć w sobie iskrę talentu, aby takie cudeńko wykombinować prawie z niczego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten moment ,gdy wizualizuje się to ,co wcześniej widziałam oczami wyobraźni ☺ Mam radochę .
      Pozdrawiam .

      Usuń
  29. a buziaki i uściski to zbierasz do dzisiaj ?! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w odległości tylko , bo do przytulasków Hani jestem pierwsza ☺

      Usuń
  30. Zatkało mię i zwaliło na kolana.Ito, pomysł,wykonanie,wyobraźnia rewelka.Hania będzie wspominać taką Ciocię po wsze czasy;)
    Też Hanna

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczena w dół!!! Taka ciocia to prawdziwy skarb. Wielkie uznanie za poświęcony czas i serce, które włożyłaś w wykonanie prezentu własnoręcznie. Efekt końcowy rewelacyjny, absolutnie nie ustępuje drogim zabawkowym kuchniom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność zrobić coś takiego dla słodzika jakim jest Haneczka , nakręcałam się pewnie też swoimi marzeniami z dzieciństwa ☺

      Usuń
  32. piękna kuchenka,Twoja kreatywność jest ogromna.niezmiennie i wciąz podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Adam Słodowy w wersji mega!!! Z zachwytu mogłam tylko tyle wymyślić. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie lada komplement porównania z panem Adamem ☺ Dziękuję .

      Usuń
  34. Jestem po wielkim wrażeniem Twojego talentu! Super, super i jeszcze raz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem nawet co napisać. Poprastu bombiasto :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No rewelacja! Pracy co niemiara, ale efekt niesamowity, żadna mała kuchareczka nie będzie miała tak dopracowanej i stylowej kuchni :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem było , ale satysfakcja z uśmiechu dziecka ...bezcenna ☺

      Usuń
  37. Jestem pod wrazeniem. Cudowna kuchnia.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  38. przygodzice -rolniczka a tutaj ???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ☺ ☺ ☺ bo ja się pomyliłam z powołaniem ☺ ☺ ☺

      Usuń
  39. Z powołaniem można się minąć,piszmy i mówmy poprawnie,jeśli już to robimy.Wracając do wątku rolnictwa,nic nie straciło,ponieważ w tym co robisz jesteś...napiszę to ; GENIALNA.Odstępujesz od szablonów.Będę zaglądać do zagajniczka.Znajoma z lat szkolnych.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dalam sie nabrac, myslalam, ze to regularna kuchnia pani domu. Super wykonanie i ekstra pomysl. Zlote rece nieprzecietnej kobiety, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie no, rewelacja! Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodki Jezu. Umarłam! Ostatnio coś podobnego widziałam w Muzeum Zabawek i żałowałam, że nikt już takich cudnych mebelków dla dzieci nie robi, a tu proszę! Jesteś WIELKA.Skonałabym ze szczęścia mając takie cudeńko jako dziecko. Adoptuj mnie pleeeease... ;)Agata

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten blog,jest blogiem najlepszym w sieci i nie musi tego udowadniać pobierając jakieś idiotyczne odznaki.Pozdrawiam Ita serdecznie.Alicja

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś WIELKA,ale to już wiesz kasia

    OdpowiedzUsuń
  45. genialna, cudna, retro, piękna.....to moja może się schować przy tej i to głęboko....

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham Cię Ita,za to......,że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniale zrealizowany projekt! Gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mogę się napatrzeć. Jeśli będę miała córkę, zrobię jej taki prezent samodzielnie :)

    Zastanawiam się, jak wygląda Twój dom z zewnątrz?

    OdpowiedzUsuń
  49. Czarodziejko,chcę choć gwożdzik,który trzymały Twoje magiczne raczki uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy nie nudzą Cię już te pochwały??????????? Cukier czy lukier nie zawsze krzepi!!!!!!!!! J.K.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kuchnia cudna. Czy stolik i krzesełko pochodzą z Ikea, a blat I siedzisko zostało przemalowane na brazowo?Jaka farbą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Przecieram oczy i nie umiem uwierzyć jak można ze zwykłej szafki rtv zrobić tak cudowną kuchenkę.To nie może być realne.To jakieś czary.

    OdpowiedzUsuń
  53. Droga Pani,jeszcze trochę,a nasz dom na wsi będzie wierną kopią Pani wnętrz.Moja żona(którą kocham)zamęczy mnie klonowaniem Pani pomysłów.Mam wciąż zajęcie,na dwa lata do przodu.Jeśli coś nowego ukazuje się na blogu musi mieć.Dobrze,że nie muszę robić tych wszystkich wianuszków,stroików......Zamiast pojechać na ryby,większość czasu spędzam w drewutni, która pęka w szwach od ciągle kupowanych,lub znajdowanych skarbach(jak je nazywa)Nawet weszła w układ z włascicielem złomowiska.To juz jakaś obsesja.Zrobię dla niej wszystko,ale przyznam,jestem juz wykończony.Gdzie w tym wszystkim moje przyjemności? zatroskany Marcin

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne wnętrza,piękny ogród,piekna i zdolna właścicielka.Jestem jeszcze bardzo ciekawy domu na zewnątrz.Może trochę fotek.Podglądacz i wielbiciel Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  55. program telewizyjny z twoim udziałem byłby hiciorem!!!!! Pozdrawiam z Milówki

    OdpowiedzUsuń
  56. Dlaczego ja nie miałam takiej fajnej cioci jak byłam mała!!! Cudna ta kuchnia. I ile szczegółów! No i światełko w piekarniku, że się piecze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. O rany !!! Rewelacja !!! Cudo po prostu !!! :):):)
    Niesamowita metamorfoza !!!
    Pozdrawiam oniemiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lał!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    dlaczego ja nie miałam takiej uzdolnionej cioci gdy byłam mała,ale byłby szał!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Kapitalne! Świetna robota!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. zawitałam tutaj nawet nie wiem jak i kiedy ... ale wpadłam jak śliwka w kompot ;) Genialny projekt i blog! Jestem pod wrażeniem. Wczoraj zakupiłam szafeczkę w ikea, którą zamierzam zaadoptować dla moich chłopców na kuchnię. Ale aż żałuję że zaczynam od nędznej sieciówki zamiast od porządnego starego 'grata' ;) Czy może Pani zdradzić z czego zrobiła pola grzejne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa ☺ Pola grzejne wycięłam z cienkiej sklejki i pomalowałam na czarno .
      Pozdrawiam .

      Usuń

Related Posts with Thumbnails