21 grudnia 2016

Wypoczynek dziecięcy , tablica wielofunkcyjna w starej ramie okiennej .

Miniony weekend upłynął nam na spotkaniu rodzinnym , w związku z tym , pierwsze prezenty zostały rozdane , trochę manualnie podziałałam i pokażę  chociaż te największe gabarytowo .
Dla naszego najmłodszego, słoneczka rodzinnego , małej Hani  ,postanowiłam odnowić mały fotel jeszcze po mojej córce , jak widać wysłużony nieco ...
ale ,że podczas pracy nieraz mnie ponosi , do fotela postanowiłam dorobić podnóżek i stoliczek . Nóżki do stoliczka wyszukałam w zasobach , blat powstał ze starych drzwiczek , podnóżek ze sklejki a nóżki powstały ... z wałka kuchennego 😉
A tu już efekt końcowy metamorfozy zestawu wypoczynkowego , stoliczek pomalowany , reszta w nowej tapicerce .
Bałam się ,że rodzice Hani pogonią mnie za zagracanie im domu 😊 tym razem się udało , mają plan wymienić kanapę w salonie i podobno dziecięcy zestaw będzie pasował do nowego wystroju .





Tablicę wielofunkcyjną obiecałam cioci ,  niedawno wpadła mi w ręce odpowiednich rozmiarów rama okienna  , idealnie wypasująca się w miejsce docelowe , czyli przy drzwiach wejściowych do ich mieszkania  , bo oczywiście wujek też będzie korzystał 😄
Rama oczyszczona i zawoskowana , podzieliłam ją listewką z wkręconymi haczykami na klucze ...
dolna część pomalowana farbą tablicową na szybkie zapiski , po bokach zamocowałam klamerki np. na pilne rachunki do załatwienia ...
górna część pomalowana farbą magnetyczną i tablicówką , nawet zawias okienny okazał się przydatny do odkładania ołówka czy długopisu .
W dolnej części dorobiłam kieszeń podzieloną na pół na korespondencję , tak by się nie myliło co już przeczytane a co do ogarnięcia w dalszej kolejności .Więcej funkcji nie wymyśliłam  😋 ale te chyba wystarczą .
Jak już pracowałam z tablicówką , wpadłam na pomysł wykorzystania kół z deski barlineckiej , pozostałość po produkcji zegarów XXL   
Pomysł na tyle mi się spodobał ,że dziś produkuję już trzeci ...i może czwarty wieniec tablicowy powstanie , jak się wyrobię . Dziś jednak spędzę czas na dekorowaniu domu .
Wszystkich zaglądających do Jagodowego pozdrawiam serdecznie i do miłego już niebawem , bo oczywiście z życzeniami  koniecznie muszę tu jeszcze zawitać .

27 komentarzy:

  1. Witam
    jesteś absolutnie genialna. Twoje pomysły zawsze mnie zaskakują. Zainspirowana różnościami zaglądam tu często, zawsze pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam Świątecznie i bardzo serdecznie.
    Twórz dla nas Ita.
    Danka z Łomianek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Twoim bliskim tak wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż tu komentować????Cała Ita,perfekcyjna i genialna.Pozdrówka Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden pomysł lepszy od następnego. Wszystko przydatne, funkcjonalne i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja rodzinka to farciarze,super prezenty Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś w drugim życiu jak będzie okazją mieć dom to chcę tak mieć jak Ty /
    wszystko dopieszczone zgrane co do joty kolory ziemi i drewno drewno:)
    inspirujesz kochana na całego:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzynią świata w kreowaniu fantastycznych rzeczy i moim niedoścignionym wzorem. Pomysł na tablicę jest genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna metamorfoza stoliczka i fotelika!!!! Aż zazdroszczę małej Hani!!!! :) Tablica ppiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity pracuś z Pani. Ciekawa jestem czy obicie fotela też samodzielna praca,bo się doczytać nie mogę. Ja wertuję Pani blog od początku, a Pani działa. Chyba się pod ziemię zapadnę. Piękny dom, piękne dekoracje. Zazdroszczę wszechstronnych umiejętności, wyobraźni, pracowitości i konsekwencji. Długo by wymieniać czego jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Porostu kocham Twoje prace. Mogę tu siedzieć godzinami i wzdychać i marzyć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ito, jakaz to muza nad Toba fruwa (skad Ty czerpiesz te pomysly)???
    No i Twoje realizacje: sa tak perfekcyjne, ze trudno uwierzyc, ze prawdziwe :-)
    Przegladam sporo blogow 'wnetrzarskich' i DIY ale coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu, ze jestes zdecydowanie THE BEST
    Czekam z niecierpliwoscia na kolejne posty
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby rodzice Hani jednak ... ale to przecież niemożliwe! Nikt nie chciałby oddać takiego cuda.
    Już teraz życzę spokojnych i miłych Świąt, wiele radości i ciepła. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś gejzerem pomysłów. Hania z pewnością będzie zachwycona własnymi mebelkami. Tablica i wianuszek wspaniałe. Szczerze podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pomysły :) Nie mogę się nadziwić Twojej wyobraźni, a wykonanie super eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kaczuszko, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy Twój post czytam z zachwytem. Uwielbiam tu zaglądać :D
    Pozdrawiam serdecznie bea

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały komplecik wypoczynkowy! Aż żałuję, że mam tak małe mieszkanie...
    Tablica jest wyjątkowa! I bardzo, bardzo użyteczna :)
    Wesołych Świąt pełnych radości i miłości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. To wspaniałe móc z wałka, starego fotela i kilku desek stworzyć piękny prezent. Na miejscu Hani położyłabym się jak Reytan na progu i nie dała komplecika za nic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja rodzina ma z Tobą fajne :):):)
    wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Próżność także jest motywem działań JK

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny fotel. Właśnie coś podobnego i się marzyło i teraz cały czas poszukuję, ale coś nie mogę znaleźć tego idealnego:) Ale mam nadzieję, że niedługo coś się znajdzie, bo właśnie kupiła mieszkanie tutaj http://pcg.pl/inwestycja/ritmo-park/ i niedługo będę się mogła wprowadzać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite są te wnętrza. Mogłabym tak mieszkać :) ale pod warunkiem, że by ktoś urządził za mnie takie wnętrze. Kompletnie nie mam smykałki do dobierania mebli i dodatków, aby to jakoś współgrało. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie Wy wyszukujecie takie cuda? Na jakiś stronach z ogłoszeniami? Komisach? Lokalnych profilach? Te rzeczy są cudowne! Bardzo chciałabym mieć choć jedno takie wnętrze i nie wydać na nie miliona...:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam, wnętrze wygląda wspaniale, aż chciało by się wprowadzić do takiego domu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails